ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

منوی بیش از 1000 رستوران در تلفن هوشمند شما [رپورتاژ آگهی]

براساس آمار سایت معتبرflurry که مهمترین پلتفرم دنبال کردن اپلیکیشن های موبایل در دنیاست افراد به طور متوسط بیش از سه ساعت از روز را به کار با موبایل اختصاص می دهند و با محاسبه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

براساس آمار سایت معتبرflurry که مهمترین پلتفرم دنبال کردن اپلیکیشن های موبایل در دنیاست افراد به طور متوسط بیش از سه ساعت از روز را به کار با موبایل اختصاص می دهند و با محاسبه ای ساده به عدد 5 سال از عمر مفید هر شخص میرسیم.

حال آنکه عمده زمان کاربران عادی امروزه به نرم افزارهای شبکه های اجتماعی و بازیها می گذرد در حالی که به واسطه ی نرم افزارهای کاربردی فرصت استفاده ی تخصصی تر و بهینه تر از تلفن های هوشمند فراهم گشته است.

یکی از پرکاربردترین نرم افزار های کاربردی در سراسر دنیا اپلیکیشن های سفارش غذا هستند که به تازگی در ایران نیز در دسترس کاربران قرار گرفته اند. این اپلیکیشن ها غالبا تنها با جستجوی مکان استقرار کاربر امکان سفارش دهی و پرداخت از تمامی رستوران های نزدیک را فراهم می آورند.

در ایران سایت زودفود که اولین سایت سفارش اینترنتی غذا محسوب می شود، اپلیکیشن موبایل سفارش غذا را منتشر کرده است که در آن امکان سفارش غذا از بیش از 1000 رستوران در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز را همراه خواهد داشت و بسته به محل سکونت خود می توانید رستوران های نزدیک تان را پیدا کرده، منوی رستوران ها را مشاهده کنید و غذاهای مورد نظر خودتان را سفارش دهید و در انتها ویژگی منحصر بفرد این نرم افزار آنکه اگر پول نقد همراه نداشته باشید می تونید هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا دیگر لازم نباشه در هنگام تحویل غذا هزینه ای بپردازید.

جهت کسب آگاهی بیشتر در مورد نحوه دریافت این اپلیکیشن و تخفیف ویژه خدمات مربوط به آن با ما همراه باشید.

جهت دریافت و نصب این برنامه کافی است همین حالا به آدرس زیر در سایت زودفود مراجعه کنید تا همانطور که گفته شد برای اسمارت فون های تحت اندروید و iOS بتوانید این نرم افزار کاربردی و خوشمزه را به راحتی نصب و استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه زودفود برای ثبت اولین سفارش از اپلیکیشن زودفود، 30% تخفیف به صورت اعتبار هدیه از کل مبلغ فاکتور، در اولین سفارش و از طریق اپلیکیشن با کد app7612، فقط تا آخر مهر ماه 94، هدیه ما به شما است.

کافیست به هنگام سفارش پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت کد تخفیف کد فوق را وارد کنید تا تخفیف سفارش به حساب کاربری شما واریز شود.

http://zoodfood.com/foodorderapp

com.zoodfood.android0

com.zoodfood.android1

com.zoodfood.android2

com.zoodfood.android3

com.zoodfood.android4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • طاها
    طاها | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    تجربه امروز ما از این سرویس : از یک رستوران سفارش دادیم، وقتی که غذا اومد از یک رستوران دیگه بود. هشتاد هزار تومن پرداخت کرده بودیم، فاکتور پنجاه هزار تومن بود و دو تا غذا نبود. وقتی که با ساپورت زود فود تماس گرفتیم مسئول پشتیبانی گفتند که رستورانی که ازش سفارش داده بودید غذاش تموم شده بود، من از یه جای دیگه فرستادم که ساعت نهارتون تموم نشه گشنه بمونید و معمولا این کارو می‌کنیم. بقیه پولتون هم رفته تو اعتبارتون دفعه دیگه استفاده کنید. ما گفتیم که عجب! کار عجیبی می‌کنید، باشه ولی دیگه همچین کاری نکنید. غذاها رو باز کردیم، یکیش فاسد بود، توی یکی دیگه پشه بود. زنگ زدیم که بیاید غذاها رو ببرید و پول ما رو مرجوع کنید. گفتند که ما این کارو نمی‌کنیم و برید هر کاری دوست دارید بکنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی