ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل کمک
رپورتاژ آگهی

موبایل کمک: تعمیر آیفون شما، ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید [رپورتاژ آگهی]

مهم نیست گوشی شما چه باشد. حتی اگر جدیدترین آیفون اپل را هم داشته باشید، باز هم اتفاق، اتفاق است. اصلاً آمار می‌گوید که ال سی دی گوشی‌های موبایل  معمولاً سالی یک بار را می‌شکند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهم نیست گوشی شما چه باشد. حتی اگر جدیدترین آیفون اپل را هم داشته باشید، باز هم اتفاق، اتفاق است. اصلاً آمار می‌گوید که ال سی دی گوشی‌های موبایل  معمولاً سالی یک بار را می‌شکند. در این مواقع که گوشی شما با مشکل روبرو می‌شود، چه باید بکنید؟ تعمیرکار خوب و صادق سخت پیدا می‌شود؟ بگذارید موبایل کمک را به شما معرفی کنم: بزرگترین سامانه آنلاین سفارش تعمیر موبایل در محل که هم کار شما را با کیفیت، صادقانه و ارزان‌تر انجام می‌دهد، هم اینکه تعمیر موبایل را مثل آب خوردن می‌کند.

موبایل‌کمک 3 راهکار متفاوت برای شما دارد که جذاب‌ترین آنها، تعمیر موبایل آیفون شما در محل است.

خودتان گوشی اپل خودتان را تعمیر کنید

این مورد شاید کمی ترسناک باشد. اما به لطف آموزش‌های رایگان تعمیر موبایل در موبایل کمک، می‌تواند یک گزینه قابل اجرا باشد. اگر سری به این آموزش‌ها بزنید، متوجه خواهید شد که تعمیر یک موبایل (حتی موبایل آیفون اپل) آنقدرها که فکر می‌کردید سخت نیست و با کمی وقت و حوصله این کار به بهترین شکل شدنی است.

شما در سایت موبایل کمک می‌توانید از ابتدایی‌ترین تا پیچیده‌ترین آموزش های تعمیر موبایل را بیابید. کافی است ابتدا برند و مدل گوشی خود را انتخاب می‌کنید و سپس با یک لیست کامل از مشکلات مختلف گوشی خود و راه‌حل‌های آن روبرو خواهید شد.

حال کافی است به بخش آیفون بروید تا با مجموعه‌ای کامل از راهنمای تعمیرات گوشی های اپل روبرو شوید. می‌خواهید دوربین آیفون را عوض کنید؟ یک آموزش در موبایل کمک وجود دارد. قصد دارید درب پشت گوشی را نو کنید؟ باز هم یک راهنمای کامل خواهید داشت. و ...

به صورت آنلاین، یک سفارش برای تعمیر موبایل خود ثبت کنید

دیگر دوران گشتن به دنبال یک تعمیرکار معتبر به سر رسیده است. لازم نیست شما شال و کلاه کنید و در به در به دنبال یک تعمیرکار باشید که هم قابل اعتماد و هم در کار خودش ماهر است. بلکه به سادگی می‌توانید یک سفارش تعمیر گوشی در موبایل کمک ثبت کنید. حالا گوشی شما می‌تواند آیفون X باشد یا آیفون 7 یا 8 یا سامسونگ یا سونی یا هوآوی یا هر چیز دیگری.

در واقع، موبایل کمک ویژگی‌هایی دارد که به راحتی آن را تبدیل به بهترین تعمیرکار آنلاین گوشی آیفون شما می‌کند:

  • قبل از سفارش تعمیر، از هزینه دقیق آن مطلع خواهید بود. کافی است مشکل خود را در سایت مشخص کنید تا قیمت را بدون تماس دریافت کنید.
  • هزینه کمتری بابت تعمیر موبایل خود پرداخت می‌کنید. موبایل کمک قیمت هایی واقعاً منصفانه و کمتر از مغازه‌های تعمیرکار ارائه می‌دهد.
  • در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد. چرا که لازم نیست اصلاً مسافتی طی کنید و خود موبایل کمک همه کارها را انجام می‌دهد.
  • از تعمیر درست و حرفه‌ای موبایل خود مطمئن خواهید بود. زیرا موبایل کمک یک شرکت معتبر، با تجربه و ماهر در زمینه تعمیر موبایل است.
  • هزینه را بعد از تعمیر گوشی می‌پردازید. یعنی زمانی که از کیفیت کار تعمیر مطمئن شدید.

حالا که دلایل خود را برای بهترین بودن موبایل کمک در بحث تعمیرات گفتیم، بگذارید ببینیم که شرکت تعمیرات گوشی موبایل کمک چگونه کار می‌کند. شما 2 روش مختلف برای سفارش خدمات تعمیر گوشی دارید.

گوشی موبایل خود را در محل تعمیر کنید

خدمت قابل توجهی که توسط موبایل کمک ارائه می‌شود، تعمیر موبایل شما در محل است. مهم هم نیست که مشکل گوشی شما چیست: برد، اسپیکر، صفحه ال سی دی، دوربین و تمام بخش‌های دیگر گوشی شما در محل قابل تعمیر هستند.

پس اگر گوشی آیفون شما برایتان ارزشمند است و حاضر نیستید آن را به کسی تحویل بدهید، قطعاً این سرویس را دوست خواهید داشت.

در این روش، موبایل کمک یک تعمیرکار برای شما ارسال خواهد کرد که در محل گوشی آیفون شما را تعمیر خواهد کرد. دقیقاً جلوی چشم شما! همه تجهیزات و قطعات لازم را هم همراه خود می آورد. چه چیزی از این بهتر؟ دیگر اصلاً جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند.

این خدمات موبایل کمک دقیقاً مشابه سیستم‌هایی مثل اسنپ کار می‌کند. یعنی نزدیک‌ترین تعمیرکار تائید شده توسط موبایل کمک به محل شما اعزام خواهد شد. خدماتی که در عین سادگی و سرعت بیشتر، همراه با اطمینان شما از کیفیت است.

گوشی خود را با پیک رایگان به تعمیرکار بفرستید

شما می‌توانید از موبایل کمک درخواست پیک برای بردن گوشی کنید. به این ترتیب یک پیک رایگان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما می‌آید و گوشی را تحویل می‌گیرد و بعد از تعمیر، دوباره با یک پیک رایگان گوشی سالم خود را دریافت خواهید کرد.

در این حالت، شما با تعمیرکار خود به طور مستقیم (تلفنی) در ارتباط هستید و دقیقاً می‌توانید درخواست‌های خود را به او انتقال دهید. هر مشکلی هم باشد، همین تعمیرکار با شما تماس خواهد گرفت. مثلا اگر گوشی شما هر ایرادی داشته باشد تعمیرکار می تواند آنرا به اطلاع شما برساند.

H2 آیا می‌توان به موبایل کمک اعتماد کرد؟

حالا بگذارید به سوال مهم پاسخ بدهیم. اینکه موبایل کمکی ها که هستند؟ وب سایت موبایل کمک چند سالی است که در زمینه مشکلات موبایلی در ایران فعالیت دارد. مشکلاتی که از تعمیر موبایل تا مشکلات نرم افزاری را شامل می‌شوند.

موبایل کمک نیز دقیقاً مثل تمام استارتاپ‌های ایرانی یک هدف مشخص دارد: ارائه یک راهکار که می‌تواند دریافت خدمات )تعمیر موبایل( را ساده‌تر، ارزان‌تر و با کیفیت‌تر کند. یعنی کاری کند که هم شما بتوانید از تعمیر درست و اصولی موبایل خود مطمئن باشید، هم در نهایت هزینه کمتری بپردازید و سختی کمتری بکشید.

البته، موبایل کمک در کنار این موضوع، توجه ویژه‌ای به بحث آموزش هم داشته است و راهنماهای بسیاری برای تعمیر موبایل را در سایت خود منتشر کرده است. راهنماهایی که قطعاً می‌توانند در افزایش آگاهی شما نسبت به روش‌های تعمیر موبایل موثر باشند و به علاوه، سطح دانش تعمیر موبایل را در کشور ما بالا ببرند. آموزشی که تا به امروز، آن طور که باید به آن توجه نشده است.

هزینه تعمیر موبایل خود را آنلاین مشاهده کنید

اگر گوشی آیفون شما (یا هر موبایل دیگری با هر برند و مدلی) دچار مشکل شده است، همین حالا به صفحه اصلی سایت موبایل کمک بروید و درخواست تعمیر موبایل خود را ثبت کنید. کافی است برند، مدل و مشکل گوشی خود را مشخص کنید تا بتوانید از قیمت نهایی تعمیر مطلع شوید. سپس در صورت منصفانه بودن قیمت، سفارش تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اما بگذارید همین حالا خیالتان را راحت کنم. شما می‌توانید مطمئن باشید که یک قیمت منصفانه در کنار خدماتی عالی دریافت خواهید کرد. آنقدر عالی که هر زمان گوشی دوستان و آشنایان شما دچار مشکل شد، بلافاصله نام موبایل کمک در ذهن شما پدیدار شود و آن را به عنوان یک دوست و همراه خوب در زمینه تعمیرات گوشی به آنها معرفی نمایید.

در نهایت اگر سوال یا نظری در مورد موبایل کمک و خدمات آن دارید، خوشحال می‌شویم از طریق بخش نظرات همین مقاله یا از طریق خود سایت موبایل کمک، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 007
    007 | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    اندروید اینجا پشمه همش میگید آیفون آیفون یعنی تلفن من ?????????

مطالب پیشنهادی