ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مروری بر آگهی‌های دستگاه کپی در سایت دیوار [رپورتاژ آگهی]

اگر بین خرید دستگاه کپی و دستگاه چندکاره مردد هستید، در نظر داشته باشید که دستگاه‌های چندکاره عموما توان ماهانه چندانی برای کپی در حجم بالا ندارند. بنابراین برای کاربردهای اداری گسترده، دانشگاه، مدرسه و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر بین خرید دستگاه کپی و دستگاه چندکاره مردد هستید، در نظر داشته باشید که دستگاه‌های چندکاره عموما توان ماهانه چندانی برای کپی در حجم بالا ندارند. بنابراین برای کاربردهای اداری گسترده، دانشگاه، مدرسه و موارد مشابه عموما دستگاه‌های کپی مجزا توصیه می‌شوند که تونرهای با حجم بسیار بالا و با قیمت مناسب‌تر مصرف می‌کنند و هزینه چاپ پایین‌تری دارند. اگرچه خود دستگاه قیمت بیشتری دارند. Brother، Canon، HP، Epson، Konica Minolta، Sharp و Ricoh از برندهای مشهور در بازار هستند. در ادامه به بررسی برخی از آگهی‌های خرید و فروش دستگاه کپی در سایت دیوار می‌پردازیم.

سایت PC Mag چندکاره لیزری MP 501SPF ریکو به قیمت 2100 دلار را در لیست برترین دستگاه‌های چند منظوره سال 2018 قرار داده است. ریکو به ارائه محصولات قابل اعتماد مشهور می‌باشد که با حداقل زمان خرابی عملکردی قدرتمند دارند. دستگاه‌های این شرکت کاربرد ساده ای دارند و هزینه تعمیر و نگهداری آنها پایین است. از جمله عوامل موفقیت شرکت ریکو در زمینه دستگاه کپی، خدمات پس از فروش مناسب بوده است.

مدل  mp4500 چندکاره ریکو، دارای 45 برگ در دقیقه سرعت، 600 dpi، 1000 برگ ظرفیت کاغذ، قابلیت چاپ سایزهای A3, A4, A5, A6 و 79 کیلوگرم وزن است. این دستگاه در بازار خرید و فروش دستگاه کپی به سختی یافت می‌شود اما در سایت  دیوار به قیمت۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان قابل خریداری است. البته این دستگاه چاپ سیاه و سفید دارد. توجه کنید که دستگاه‌های فتوکپی رنگی قیمت‌هایی به مراتب بالاتر از دستگاه‌های فتوکپی سیاه و سفید دارند. یعنی حتی اگر حجم کپی سیاه و سفید بالایی دارید و هر از گاهی به چاپ رنگی دارید، قیمت خرید یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید به همراه یک پرینتر چندکاره لیزری رنگی احتمالا به صرفه‌تر تمام خواهد.

دستگاه کپیبرای کپی روزانه بیش از ۱۰۰۰ برگ، خرید دستگاه فتوکپی منطقی‌تر است. اما اگر میزان کار روزانه کمتر از این حدود است به جای هزینه کردن برای یک دستگاه کپی با قیمت بالا خرید یک چندکاره لیزری هم جوابگو خواهد بود. ریکو Aficio 1035 نیز دستگاه چندکاره لیزری سیاه و سفید دیگری است که در میان آگهی‌ها به چشم می‌خورد و 700 خزار تومان قیمت، قابلیت کپی 35 برگ در دقیقه، قابلیت ADF، کپی دورو، رزولوشن 600 dpi و توان کپی 100 هزار برگ در ماه دارد. قابلیت ADF یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید چرا که اگر دستگاه کپی فیدر نداشته باشد برای کپی برگه‌های کاغذ را باید یکی یکی روی شیشه  دستگاه قرار دهید. به گفته فروشنده این دستگاه از همه نظر سالم می‌باشد، اما چون مدتی کار نکرده نیاز به سرویس دارد.

کونیکا مینولتا در تولید دستگاه‌های کپی پرسرعت و با کیفیت عالی چاپ در بازار خرید و فروش دستگاه کپی شهرت دارد و مدل‌های جدید این کمپانی قادر به چاپ 105 کاغذ در دقیقه می‌باشند. این شرکت برای سیستم‌های چند‌منظوره اداری و مدل‌های تولید چاپ بزرگ که توانایی مدیریت حجم بالایی از پرینت‌ها را دارند شناخته شده است. یک دستگاه کونیکا کارکرده مدل c451 دردیوار  ۳٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. مدل 450 که قدیمی‌تر است 300 هزار تومان ارزان‌تر هم قابل خریداری است. به گفته فروشنده این دستگاه در دفتر مهندسی استفاده شده، فوق العاده سالم، تازه سرویس شده و کم کارکرد است.

برای خرید دستگاه کپی زیر یک میلیون تومان و رومیزی هم طیف وسیعی از آگهی‌ها موجود است. بیشترین موارد مربوط به کمپانی‌های شارپ و اچ اپی است. قیمت دستگاه‌های کپی شارپ در سایت دیوار از 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 800 هزار تومان در نوسان است. قیمت دستگاه کپی و پرینتر رنگی دیجیتال شارپ mx 3501، کاملا سالم با سرویس کامل ۳٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام شده که تخفیف هم دارد. به گزارش سایت «آوند پرینتر»، دستگاه‌های کپی شارپ به خاطر افزایش بهره‌وری از طریق پنل لمسی 10 اینچی به کاربران خود اجازه می‌دهد اسناد را ویرایش کنند و فایل‌ها را به سادگی مرتب نمایند و انتخاب خوبی برای صاحبان کسب وکارهای کوچک است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی