ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن هومینگ
رپورتاژ آگهی

یافتن خانه ایده آل به کمک تکنولوژی های روز [رپورتاژ آگهی]

مسکن از دیرباز به عنوان یکی از اولین نیازهای انسان در جوامع بشری مطرح بوده است. با توجه به بزرگ‌تر شدن شهرها و نتایجی که رشد جمعیت در کنار افزایش مساحت شهرها به بارآورده، جستجوی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسکن از دیرباز به عنوان یکی از اولین نیازهای انسان در جوامع بشری مطرح بوده است. با توجه به بزرگ‌تر شدن شهرها و نتایجی که رشد جمعیت در کنار افزایش مساحت شهرها به بارآورده، جستجوی برای یافتن مسکنی مناسب نیز به چالشی جدی برای شهرنشینان تبدیل شده است.

ترافیک و نبود فرصت کافی برای رفتن به نقاط مختلف شهر باعث شده تا شماری از کسب وکار‌ها در راستای تسهیل فرایند پیدا کردن خانه مناسب ایجاد شوند. هومینگ نیز سامانه هوشمندی است که برای افرادی که در پی خرید یا اجاره‌ی یک واحد مسکونی، آپارتمان، ویلا، باغ و زمین هستند؛ توسعه یافته است.

هومینگ ویژگی‌های خوب و کاربردی بسیاری دارد که از این نظر در زمره‌ی سرویس‌های کاربردی در حوزه‌ی املاک و مستغلات قرار می‌گیرد. شاید بارزترین ویژگی برای هومینگ را بتوان تمرکز اصلی آن روی حوزه‌ی املاک و مستغلات به شمار آورد. هومینگ تنها به ارائه‌ی سرویس های تخصصی در حوزه‌ی خرید و فروش خانه و اجاره آن می‌پردازد که همین موضوع سادگی استفاده از این سرویس را افزایش می‌دهد.

در کنار ارائه‌ی سرویس تخصصی که به تنهایی باعث ارائه‌ی اطلاعات دقیق‌تر و روشن‌تری از املاک می‌شود، هومینگ رابط کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارد که با استفاده از آن می‌توان در کمترین زمان ممکن به جستجوی ملک مورد نظر پرداخته یا ملک خود رایگان برای فروش یا اجاره قرار داد. سادگی و سهولت وارد کردن اطلاعات در قسمت ثبت ملک علاوه بر جستجو نیز در هومینگ رعایت شده است.

هومینگ در کنار امکاناتی نظیر مشخص کردن مکان املاک روی نقشه، وارد کردن مشخصاتی از قبیل متراژ، تعداد اتاق، طبقه و سایر ویژگی‌های رفاهی، امکان ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه و حتی ثبت ملک توسط تیم تخصصی هومینگ را نیز رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورت تمایل، نماینده‌ی هومینگ با حضور در محل می‌تواند تصاویر ۳۶۰ درجه را از ملک مورد نظر تهیه کند. با استفاده از تصاویر ۳۶۰ درجه، کاربران قادرند تا بازدیدی مجازی از ملک مورد نظر داشته باشند که تقریبا تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را از ملک انتخابی بدون نیاز به حضور در محل ایجاد کرده و کاربران از دردسرهای بازدیدهای زاید و بی نتیجه رهایی پیدا می کنند.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، حوزه‌ی کاری هومینگ تنها متمرکز بر مسکن است و از این‌رو این سرویس قابلیت‌های کاربردی متعددی را در این حوزه به کاربرانش ارائه می‌دهد. با استفاده از هومینگ کاربران قادرند تا گزینه‌هایی را که پیش از این مشاهده کرده‌اند، دیده و دوباره نیازی به جستجوی گزینه‌های پیشین نباشد. همچنین باید به ثبت جزئیات کامل از هر ملک بصورت کامل اشاره کرد که یقینا در تصمیم گیری برای انتخاب یا رد کردن یک گزینه بدون نیاز به بازدید حضوری تاثیر زیادی دارد.اپلیکیشن هومینگ
آنچه که هومینگ را در مقایسه با رقبا متفاوت می‌کند، ارائه‌ی رهن و اجاره خانه در کوتاه مدت است. در واقع با استفاده از هومینگ می‌توان علاوه بر یافتن گزینه‌هایی برای اجاره مسکن به منظور زندگی، مواردی را نیز هنگام سفر برای اجاره در کوتاه مدت پیدا کرد. این نوع از اجاره در سرویس هومینگ با عنوان اجاره توریستی معرفی شده و با استفاده از آن می‌توان املاک مبله‌ای را مشاهده کرد که احتمالا در صورت سفر به شهری دیگر، کاربران به دنبال اجاره خواهند بود.

امروزه فارغ از پیدا کردن گزینه‌ی ایده‌آل برای اجاره یا خرید، اطلاع از مسائل حقوقی نظیر میزان کمیسیونی که باید به مشاور املاک پرداخت شود، یکی از چالش‌های اساسی است. هومینگ برای رفع این مشکل، یک ماشین حساب تخصصی را توسعه داده که با استفاده از آن می‌توان میزان کمیسیونی را که باید به مشاور املاک پرداخت کرد، حتی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده حساب کرد.

هومینگ در کنار وب‌سایت از وجود اپلیکیشن موبایل نیز بهره می‌برد. اپلیکیشن موبایل نیز با وجود به همراه داشتن تمام قابلیت‌های هومینگ، از طراحی کاربردی و در عین حال ساده‌ای برخوردار است، بطوریکه کاربر در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر است نتیجه دلخواه خود را بگیرد.

شاید یکی از نقاط ضعف سرویس‌هایی که برای تسهیل یافتن مسکن توسعه یافته‌اند، تمرکز روی شهر تهران یا عدم پشتیبانی تلفنی قدرتمند باشد، اما هومینگ برای اینکه همیشه در کنار کاربران باشد، علاوه بر تهران، دفاتری را نیز در سایر شهرهای بزرگ کشور راه‌اندازی کرده تا کاربران بتوانند علاوه بر اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت، از طریق ارتباط تلفنی و یا حتی مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی هومینگ که در آن شهر قرار دارد؛ اقدام به ثبت ملک و دریافت مشاوره کنند.

لینک های دانلود اپلیکیشن هومینگ :
هومینگ

هومینگ

سازنده: هومینگ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS حجم: 8.2، 39.21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی