ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیوت
رپورتاژ آگهی

اولین انیمیشن ساز آنلاین فارسی [رپورتاژ آگهی]

ویدیوت نرم افزار ساخت انیمیشن دو بعدی و موشن گرافی است که به عنوان اولین انیمیشن ساز آنلاین فارسی در اردیبهشت سال ۹۷ شروع به فعالیت کرده است. با استفاده از این نرم افزار آنلاین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ویدیوت نرم افزار ساخت انیمیشن دو بعدی و موشن گرافی است که به عنوان اولین انیمیشن ساز آنلاین فارسی در اردیبهشت سال ۹۷ شروع به فعالیت کرده است.

با استفاده از این نرم افزار آنلاین می توانید در موضوعات مختلف با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک و کار با نرم افزارهای پیچیده انیمیشن دو بعدی بسازید.

امروزه اکثر کاربران ترجیح می دهند به جای خواندن متن‌های طولانی اطلاعات خود را با مشاهده ویدیوهای کوتاه به دست آورند، در نتیجه شما می توانید با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کار خود را رشد دهید، البته ویدیوت فقط مناسب کسب و کارها نیست چرا که شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک، انیمیشن یا موشن گرافیک مورد نظر خود را در موضوع مورد علاقه‌تان بسازید.

ویدیوت برای راحتی کاربران بخش‌های آماده ای را تعبیه کرده است که می توانید به راحتی شخصیت‌های مختلف در حالات متفاوت را انتخاب و بر اساس نیاز خود صدا گذاری کنید و متن‌های فارسی با فونت‌های فارسی در انیمیشن خود استفاده کنید.

بخش‌های آماده‌ی ویدیوت:

  1. شخصیت‌ها
  2. پسزمینه‌ها
  3. اشیاء متحرک
  4. اشیاء
  5. افزودن متن
  6. افزودن صدا با فرمت mp3 برای کل انیمیشن یا برای هر سکانس بصورت جداگانه

برای مدیریت بهتر انیمیشن در ویدیوت شما می توانید سکانس‌های مختلفی ایجاد و برای تغییر بین سکانس‌ها افکت‌های مختلفی را انتخاب کنید، همچنین مدیریت زمان سکانس و المان‌هایی که به یک سکانس اضافه می کنید، نوع خروج و ورود آنها به سادگی قابل کنترل هستند.

کافی است به صورت رایگان ثبت نام کنید و ابتدا انیمیشن مورد نظرتون را بسازید و در صورتی که به هدف مورد نظرتان رسیدید با توجه به زمان انیمیشن ساخته شده پنل خود را ارتقاء بدهید و خروجی mp4 را دریافت کنید.

سایت انیمیشن ساز ویدیوت کاری دیگر از تیم اپلیکیشن ساز اپتو است. اپتو در شهریور سال 94 شروع به کار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی