ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رنکینگ گوگل
رپورتاژ آگهی

لینک اول گوگل ، جایی که باید حضور داشته باشید [رپورتاژ آگهی]

این روزها در هر حوزه کاری که فعالیت کنید، داشتن رقبای متعدد یکی از چالش های کاری شما خواهد بود و گاهاً این رقابت به حدی سنگین است که انرژی زیادی را از شما خواهد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها در هر حوزه کاری که فعالیت کنید، داشتن رقبای متعدد یکی از چالش های کاری شما خواهد بود و گاهاً این رقابت به حدی سنگین است که انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت.

یکی از کارهایی که سبب پیشی گرفتن از رقبا خواهد شد، تبلیغات است. در رابطه با مفید بودن تبلیغات ، تردیدی وجود ندارد اما تبلیغات نیز مانند بسیاری از فعالیت های دیگر باید توسط کارشناسان متخصص و به صورت حرفه ای و هدفمند اجرا شود.

ابزارهای متعددی برای تبلیغات توسعه داده شده است که از جمله پرکاربردترین آن ها می توان به تیزرهای تلویزیونی، تبلیغات اینترنتی، بیلبوردهای محیطی، پیامک های تبلیغاتی، تراکت و... اشاره کرد.

گستردگی دنیای وب به حدی رسیده است که درصد بسیار بالایی از افراد جامعه مدت زمانی زیادی را جهت سرگرمی، خرید، آموزش و... در دنیای اینترنت سپری می کنند که توسعه ی گوشی های هوشمند یکی از دلایل اصلی آن می باشد. با توجه به این موضوع ، حضور و فعالیت قوی در این بستر می تواند چشم انداز روشنی را برای کسب و کار شما ایجاد کند. دیده شدن فعالیت های آنلاین شما ، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین میزان بازخورد دریافتی از این گستره است. تبلیغ در اینترنت می تواند برای پیشرفت سریعتر فعالیت های آنلاین شما موثر واقع شود و راه مفیدی برای برندسازی و جذب مشتری بیشتر باشد.

رنکینگ گوگل

تبلیغ در اینترنت شامل موارد مختلفی می شود که تبلیغات کلیکی یکی از پربازخوردترین آنهاست. برای راه اندازی تبلیغات کلیکی نیز پلت فرم های متعددی منتشر شده است که می توان گفت گوگل ادوردز یکی از کاملترین پلتفرم های تبلیغات کلیکی است.

قدرت پاسخگویی گوگل به سوالات روزمره ما به اندازه ای افزایش یافته است که روزانه در حدود 7 میلیارد جستجو در گوگل توسط کاربران انجام می شود که حدوداً 100 میلیون از این جستجوها متعلق به کاربران ایرانی است. بسیاری از این سرچ ها جهت دریافت خدمات و یا خرید کالاهای مختلف انجام می شود. بنابراین در صورتیکه تمایل به رونق کسب و کار خود داشته باشید، قرارگرفتن در صفحه اول گوگل یکی بهترین انتخاب ها برای برندسازی ، تبلیغات و جذب مشتری است.

ساختار کلی تبلیغات در گوگل بر مبنای کلیدواژه تعریف شده است. به عبارت دیگر برای راه اندازی تبلیغاتی گوگلی می بایست تعدادی کلمه یا عبارت که مرتبط با فعالیت و حوزه کاری شما است را به عنوان کلیدواژه برای تبلیغ تعریف کنید و کاربران با جستجوی این کلیدواژه ها، تبلیغ سایت شما را در صفحه اول گوگل مشاهده خواهند کرد.

تفاوتی که تبلیغ در گوگل با سایر روشهای تبلیغاتی دارد در این است که در این روش، شما به دنبال کاربر نخواهید بود و کاربرهای مختلف با جستجوی کلیدواژه های شما در گوگل، به سایت شما مراجعه خواهند کرد. در واقع گوگل ادوردز بستری را فراهم می کند تا کاربران در زمان نیاز با سایت شما مواجه شوند. به عبارت دیگر زمانی که یک کاربر با جستجوی کلیدواژه ها نسبت به خدمات کسب و کار شما اعلام نیاز کند ، سایت شما توسط گوگل به کاربر نمایش داده می شود.

کسرهزینه در تبلیغات گوگل بر مبنای هزینه کلیک است و این هزینه تنها در صورت کلیک کاربر بر روی سایت شما، از اعتبار تبلیغ شما کسر خواهد شد.

تبلیغ در گوگل تنها به تبلیغ در جستجوی متنی گوگل خلاصه نمی شود و ابزارهای دیگری مانند تبلیغ بنری ، تبلیغ ویدئویی و تبلیغ اپلیکیشن در سایت ها و اپلیکیشن های پارتنر گوگل مانند یوتیوب، گوگل پلی، بلاگر و بسیاری سایت پربازدید و معتبر دیگر را نیز شامل می شود که  می توانید با طراحی و ساخت بنر ، ویدئو و اپلیکیشن به تبلیغ در سایت های همکار گوگل بپردازید.

گوگل ابزارهای متنوعی برای هدف دهی به تبلیغات را برای کاربران خود فراهم کرده است که از جمله مهمترین آن ها می توان به امکان انتخاب جنسیت، سن ، دیوایس ، موقعیت جغرافیایی و سلایق کاربران و همچنین امکان تعیین بودجه روزانه و بازه زمانی برای نمایش تبلیغ اشاره کرد.

از دیگر مزیت های تبلیغات در گوگل ، می توان به موارد زیر را بیان کرد:

  • راه اندازی سریع و دریافت بازخورد در کمترین زمان ممکن
  • رقابت با برندهای معتبر با کمترین هزینه ممکن
  • مقرون به صرفه بودن
  • ارائه گزارشات تحلیلی و دقیق به صورت لحظه ای

شرکت برتینا با سابقه 14 ساله در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز ، به عنوان تنها Premier Partner گوگل در ایران مفتخر است که پشتیبانی فنی و تخصصی بیش از 8000 اکانت Google Adwords و 14000 تبلیغ سایت و اپلیکیشن های مختلف در این پلت فرم را عهده دار باشد . در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تبلیغات در گوگل می توانید با شماره 61064-021 داخلی 607 تماس حاصل فرمایید و یا به سایت bertina.ir مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی