ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ایسر، رفیق اقتصادی [رپورتاژ آگهی]

ایسر، شرکت چند ملیتی است که دفتر اصلی آن در کشور تایوان است و سال‌هاست که در زمین تولید کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ، سرور، تبلت و سایر محصولات فناوری در بازار حضور موثری دارد. بطوریکه یکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ایسر، شرکت چند ملیتی است که دفتر اصلی آن در کشور تایوان است و سال‌هاست که در زمین تولید کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ، سرور، تبلت و سایر محصولات فناوری در بازار حضور موثری دارد. بطوریکه یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای کسانیکه به دنبال لپ‌تاپی با کارکرد و قیمت مناسبی هستند، لپ‌تاپ‌های این برند است. از همین رو در هر خانواده یا شرکت کاربری پیدا می‌شود که از لپ‌تاپ‌های این برند و یا سایر محصولاتش استفاده کرده باشد.

ایسر و محصولاتش از کجا آمدند؟

شرکت ایسر در سال 1976 توسط فردی به نام استن شی و همسرش تاسیس شد. این برند در سال 1995 نخستین سری از کامپیوترهای Aspire را تولید کرد و به ترتیب در سال‌های بعد به تولید محصولاتی مانند پخش کننده‌های فیلم، تلفن‌های تصویری، لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای رومیزی، All in oneها، موبایل‌ها و تبلت‌ها و همچنین آلترابوک‌ها پرداخت.

شرکت ایسر در سال 1998 به عنوان سومین تولیدکننده کامپیوتر دنیا لقب گرفت و کم کم بازار خرید و فروش لپتاپایسر داغ شد تا اینکه در سال 2007 برند گیت‌وی را با پرداخت 710 میلیون دلار خریداری کرد و همه محصولات این شرکت از آن زمان با سیستم پخش ایسر در بازار عرضه شد. در سال 2010 ایسر به رتبه دوم در بازار تولید لپ‌تاپ در جهان ارتقا یافت و به همین منوال توانست در بیشتر شهرهای دنیا نمایندگی داشته باشد.

لپ‌تاپ‌های این برند تایوانی در سایزهای 10 تا 17 اینچ ارائه می‌شوند و از زمانیکه ایسر وارد بازار تلفن همراه و تبلت شد، موبایل‌ها و تبلت‌های ارزان قیمت این شرکت در اندازه‌های متنوع و با کاربردی آسان وارد بازار شدند که کاربران بسیاری در سنین مختلف با اهداف متفاوت از این نوع محصولات استفاده می‌کنند. به خصوص لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های این شرکت در ایران با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و به دلیل اینکه شرکت‌های ایرانی معتبری گارانتی محصولات این برند را برعهده گرفته‌اند، ایسر یکی از برندهای محبوب ایرانی‌ها شده و رضایت کاربران خود را تا حدی زیادی جلب کرده است.

لپ‌تاپ‌های این شرکت به دلیل عملکرد مناسب با وزن کم، ضخامت باریک، دوام باتری، فضاهای ذخیره‌سازی متفاوت، قیمت اقتصادی، گارانتی معتبر و طراحی خوب از مطرح‌های بازار فروش لپ‌تاپ هستند. بطوریکه در سایت دیوار می‌توانید سری‌های مختلف لپ‌تاپ‌های اسپایر و سوئیفت این شرکت در مدل‌های مختلف و همچنین محصولات جدید آن را با مانیتورهای 4 کی اچ دی آر از پیش آماده شده مجهز به پردازنده رایزن ببینید که به تازگی رونمایی شده‌اند و مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند.

خرید و فروش محصولات ایسر

اگر به دنبال این محصول هستید تنها کافیست که عبارت خرید و فروش لپتاپایسر را جست و جو کنید تا مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های ایسر مانند اسپایر A715-71G-704Q  یا مدل V3 571G را به صورت نو یا کارکرده مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید. در دیوار می‌توانید مدل‌های متعدد این لپ‌تاپ‌ها را نقد یا اقساط تهیه کرده و یا به فروش برسانید.

تنها به خاطر داشته باشید که پیش از فروش دیوایس‌های خود مانند کامیپوترهای رومیزی، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها یا تلفن‌های همراه حتما آن را کاملا فرمت کنید تا احتمال دسترسی به اطلاعات شخصی شما به حداقل برسد و افراد سودجو نتوانند به آنها دسترسی یابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی