ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بوکینگ ویلا
رپورتاژ آگهی

اجاره ویلا در شمال و رزرو سوییت در سراسر ایران بصورت آنلاین و مطمئن با بوکینگ ویلا [رپورتاژ آگهی]

یکی از مهم ترین ابعاد گردشگری پیدا کردن اقامتگاه مناسب برای گردشگران است. در گذشته گردشگران ساعتها برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب وقت می گذاشتند که حتی با این وجود ممکن بود نتوانند اقامتگاه دلخواه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهم ترین ابعاد گردشگری پیدا کردن اقامتگاه مناسب برای گردشگران است. در گذشته گردشگران ساعتها برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب وقت می گذاشتند که حتی با این وجود ممکن بود نتوانند اقامتگاه دلخواه و مناسب را پیدا کنند و همین امر موجب می شد که گردشگران لذت کافی از سفر خود نبرند، اما امروزه بوکینگ ویلا این مشکل را به راحتی حل نموده است. بوکینگ ویلا با اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه به صورت آنلاین این مشکل را حل نموده است.

بوکینگ ویلا یک سامانه دوطرفه برای مسافران و صاحبان اقامتگاه هاست که صاحبان اقامتگاه میتوانند در این سایت اقامتگاهشان را به مسافران معرفی و مشخصات آن را ثبت نمایند و در اختیار گردشگران قرار دهند و گردشگران نیز میتوانند با دیدن عکسها و مشخصات اقامتگاه ها مکان مناسبی را برای اقامت در سفر انتخاب کنند. در این سایت گردشگران می توانند اجاره ویلا را به صورت کاملا آنلاین انجام دهند، از جمله ویلاهای استخردار، ویلاهای ساحلی، ویلاهای جنگلی و...انواع سوئیت ها اعم از یکخوابه، دو خوابه و...در شهرهای زیبای شمالی کشور همچون رامسر ، چالوس، محمودآباد و...به صورت روزانه و آنلاین اجاره نمایند.

بوکینگ ویلا سامانه ای بی نظیر در رابطه با رزرو روزانه ویلا و اقامتگاه

شرکت بوکینگ ویلا متشکل از نیروهای متخصص و تحصیلکرده سامانه ای را با هدف تسهیل مشکل اقامتی مسافران و گردشگران راه اندازی نمود تا لذت سفر را برای مسافران و گردشگران چندین برابر کند. این سامانه یک موتور جستجوی اینترنتی در رابطه با اقامتگاه های شخصی کشور به صورت آنلاین میباشد که گردشگران و مسافران از اقصی نقاط ایران و حتی توریست های خارجی می توانند به صورت آنلاین به اجاره روزانه ویلا ها و اقامتگاه ها در شهرهای شمالی کشور از قبیل محمودآباد، رامسر، چالوس، متل قو و... و سایر شهرهای توریستی کشور بپردازند.

بوکینگ آنلاین

بعنوان مثال برای اجاره ویلا استخردار در شهر رامسر، کافی است شما وارد صفحه اصلی سایت بوکینگ ویلا شده و شهر رامسر را در قسمت جستجو بعنوان شهر مقصد انتخاب نمایید. پس از نمایش نتایج جستجوی اجاره ویلا در رامسر میتوانید با فیلترهای بیشتر اقدام به فیلتر نتایج به ویلاهای استخردار کرده و فقط آنها را مشاهده و رزرو نمایید.

مزایای استفاده و اجاره ویلا از سایت بوکینگ ویلا نسبت به بقیه سایتها چیست؟

بوکینگ ویلا این امکان را به مسافران میدهد که بتوانند لیست ویلاها را به همراه تصاویر، امکانات، متراژ ، ظرفیت و قیمت مشاهده کنند و با توجه به توان مالی خود و سایر شرایط اقامتگاه و سایر معیارهای موردنظر برای انتخاب اقامتگاه، مکان مناسبی برای اقامتشان پیداکنند و آن را به صورت آنلاین رزرو نمایند. از مزیت های مهم این سامانه میتوان داشتن تنوع فراوان اقامتگاهی، قیمت مناسب اقامتگاه و امکان رزرو آنلاین با صرف کمترین وقت و هزینه را برشمرد. در واقع هدف اصلی از راه اندازی سایت بوکینگ ویلا حذف واسطه ها و دلالان این حوزه می باشد تا مسافران و مالکان اقامتگاه مجبور نباشند هزینه های اضافه و گزاف واسطه گری را بپردازند و مسافران به صورت مستقیم مکان مورد نظرشان را اجاره کنند و مالکان نیز اقامتگاهشان را اجاره دهند.

بوکینگ ویلا هم اکنون دارای ۴۰۰ اقامتگاه در بیش از ٣۰ شهر ایران است که اکثر آن در شهرهای شمال کشور است و با مراجعه به این سایت میتوانید براحتی به اجاره ویلا در رامسر  یا چالوس و یا بقیه شهرهای شمالی کشور بپردازید. این سامانه از این جهت بسیار مورد استقبال می باشد که اقشار مختلف مردم از هر طبقه اجتماعی می توانند از خدمات آن بهره ببرند زیرا که درآن از سوئیت های یکخوابه گرفته تا ویلاهای استخردار و ساحلی و همچنین اقامتگاههای بومگردی و سنتی موجود می باشد. بوکینگ ویلا هم چنین جاذبه های گردشگری شهرهای ایران بخصوص شهرهای شمالی کشور به همراه تصاویر و اطلاعات جامعی را دراختیار مسافران قرار می دهد تا مسافران عزیز بتوانند با توجه به سلایقشان مقصد را انتخاب کنند. از این جهت میتوان گفت بوکینگ ویلا یک سامانه اینترنتی همه جانبه برای رزرو آنلاین روزانه ویلاها و اقامتگاه هاست که گردشگران بتوانند با خاطری آسوده مسافرتی دلپذیر و بدون دغدغه برای خود و خانواده رقم بزنند.

چشم انداز توسعه بوکینگ ویلا در آینده

بوکینگ آنلاین

گردشگران میتوانند با مراجعه به سایت بوکینگ ویلا به آدرس www.bookingvila.com  مقصد مورد نظرشان را وارد کنند و براحتی در هرکجای ایران که هستند بتوانند به رزرو اقامتگاه مناسب، ارزان و ایمن بپردازند. این سامانه در حال حاضر بخش اقامتگاههای بوم گردی را نیز گسترش داده و به گردشگران امکان استفاده از این اقامتگاهها را نیز ارایه می دهد. بعنوان مثال یکی از اقامتگاه های بوم گردی پر طرفدار در شهر یزد، اقامتگاه بوم گردی رستاق نام دارد که بسیار پرطرفدار است و بوکینگ ویلا شما را به دیدن این اقامتگاه دعوت می نماید.

در پایان باید گفت که امروزه با توسعه فعالیتهای گردشگری زمینه برای ایجاد اشتغال فراهم می شود و این امر برای کشورهایی که با جمعیت جوان و متقاضی روبرو هستند بسیار مفید است، از هر ده نفر گردشگر که وارد کشور میزبان می شود یک فرصت شغلی ایجاد می گردد. طی چند دهه اخیر شاهد رشد چشمگیر صنعت گردشگری و نیاز دولتها به رشد این صنعت بوده ایم. از زمانی که تجارت الکترونیکی در اینترنت رونق گرفته و تکنولوژی مدرن در ابعاد گسترده وارد زندگی مردم شده است، محصولات گردشگری از جمله پرمعامله ترین اقلام مورد تجارت بوده اند. این محصولات یا سرویس ها با نرخ مناسب در شبکه عرضه میشوند. عرضه کنندگان خدمات گردشگری (سفرها، هتل ها، خطوط هواپیمایی و...) فروش اینترنتی را در دستور کار خود قرار داده اند بدین ترتیب تا حد زیادی دست واسطه ها کوتاه شده است و بوکینگ ویلا نیز از جمله موفق ترین آنهاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Mehrdad Rezaei
    Mehrdad Rezaei | ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

    ?

  • delta7
    delta7 | ۵ مرداد ۱۳۹۷

    اصلا هم معلوم نیست سوالها رو خودتون از خودتون دارین میپرسین

    • seraj00
      seraj00 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

      سلام دوست عزیز. ما در بوکینگ ویلا سعی داریم تا بهترین خدمات رو به مشتری هامون بدیم. اگر دوستان هم سوال پرسیدن نظرات خودشون بوده و ما هم 20 تا اکانت نداریم تا سوال بپرسیم. اگر شما هم سوال یا انتقادی دارید ما خوشحال میشیم که بشنویم و حتما هم به صورت شفاف و بدون اغراق جواب میدیم. ممنونم

  • Alireza Ghaffal
    Alireza Ghaffal | ۱ مرداد ۱۳۹۷

    سلام علیکم.
    بسیار سایت خوب و مفیدی دارید. من و همسرم از امکانات شما استفاده کردیم و بسیار راضی بودیم. به دوستان و آشنایانم هم توصیه اکید کرده و می کنم که حتما اجاره ویلا را با شما هماهنگ کنند. با توجه به وجود بازیگران متعدد در این بازار، سایت شما قابلیت های بسیار عالی و منحصر بفردی دارد. ان شاء الله همیشه موفق و موید و منصور و پیروز باشید. البته پیشنهاد بنده این است که هر چه بیشتر تعداد اماکن اقامتی رو بیشتر کنید و محدوده قیمتی رو هم وسیع تر کنید که برای اکثر قشرها خدمات شما قابل استفاده باشد.

    • seraj00
      seraj00 | ۱ مرداد ۱۳۹۷

      خیلی ممنونم از نظر بسیار عالیتون و پیشنهادتون هم حتما لحاظ میشه و ما هم در حال اضافه کردن ویلاهای بیشتر با قیمتهای مختلف هستیم.?

  • sanei
    sanei | ۱ مرداد ۱۳۹۷

    با سلام
    یکی از مشکلات اساسی در اجاره ویلا موضوع تمیز بودن ویلا هست، شما چه تضمینی برای این موضوع دارید؟

    • seraj00
      seraj00 | ۱ مرداد ۱۳۹۷

      ما اصولا بعد از هر اقامت نظرسنجی میکینم از مسافران و اگر ویلایی کثیف بود و نظافت مورد استاندارد اول اخطار میدیم و اگر رعایت نکردن حذفش میکنیم.

  • ramona amiri
    ramona amiri | ۱ مرداد ۱۳۹۷

    من از خدمات شما استفاده کردم و خیلی راضی بودم ، قیمتها هم مناسب بود ... بازهم از سایت شما و خدمات شما استفاده خواهم کرد.

    • seraj00
      seraj00 | ۱ مرداد ۱۳۹۷

      ممنونم. انشالله که باز هم مشتری ما با باشید و در مسافرتهاتون بهتون خدمات بدیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی