ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب درآمد از آمازون
رپورتاژ آگهی

کسب درآمد از آمازون [رپورتاژ آگهی]

امروزه اغلب مردم با توجه به پیشرفت تکنولوژی، به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستند که در خانه انجام می شود و دیگر نیازی به حضور در اداره و یا شرکت نداشته باشد. اما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه اغلب مردم با توجه به پیشرفت تکنولوژی، به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستند که در خانه انجام می شود و دیگر نیازی به حضور در اداره و یا شرکت نداشته باشد. اما سوالات زیادی در این خصوص پرسیده می شود:

آیا امکان کسب درآمد اینترنتی وجود دارد؟

چطور می توان از صحت آن مطمئن شد؟

آیا می توان به هر سایتی برای کسب درآمد اعتماد کرد؟

بهترین وبسایت کسب درآمد چیست؟

ساعت کاری آن چقدر است؟

بهتر است در ابتدا به صورت مختصر با وبسایت غول آسای آمازون آشنا شویم. در سال 1994 جِف بِزوس مالک این شرکت ایده فروش محصولات اینترنتی را در ذهن خود تجسم می کرد اما همواره با فراز و نشیب های زیادی روبرو می شد. او حتی در برخی از اوقات او با وسیله نقلیه شخصی اقدام به ارسال کالا به آدرس های مورد نظر می نمود. اما پس از 10 سال به یکی از بهترین فروشندگان اینترنتی تبدیل شد.

این روند متوقف نشد و پس از مدتی کوتاه جِف بِزوس توانست با پیشی گرفتن از بیل گیتس به ثروتمند ترین فرد جهان تبدیل شود. امروز آمازون ارزشی معادل با 140 بیلیون دلار دارد و حدود 600 هزار کارمند در آن مشغول به کار هستند. روزانه در حدود 485 هزار محصول جدید به انبارهای آمازون اضافه می گردد. حال متوجه می شویم که اگر سهم بسیار کوچکی از این درآمد به ما اختصاص داده شود چه مبلغی خواهد بود.

در سال 2006 جِف بِزوس تصمیم گرفت به منظور گسترش شرکت آمازون، بستری برای سایر فروشندگان نیز فراهم سازد. اما آیا هر شخصی می تواند در وبسایت آمازون به عنوان فروشنده فعالیت نماید؟

تنها در وبسایت آمازون آمریکا بیش از 2 میلیون فروشنده در حال کسب درآمد هستند و این عدد همواره در حال افزایش است. بسیاری از شرکت های چینی با تسخیر این وبسایت توانسته اند سهم بسیار بالایی در فروش را از آن خود نمایند. آمازون توانسته با مدیریت دقیق و نظارت بالا بر فروش محصولات، میان مردم به محبوب ترین فروشگاه آنلاین تبدیل گردد.

در هر ثانیه حدود 306 خرید در وبسایت آمازون ثبت می شود و ربات های هوشمند آمازون مسئول پردازش کلیه سفارشات می باشند. این ربات ها به صورت 24 ساعته در خدمت شرکت آمازون هستند. آمازون توانسته در سیزده کشور انبار خود را مستقر سازد و از این رو فروشندگان زیادی با سرمایه گذاری های کلان وارد این عرصه شده اند. شما نیز می توانید به انتخاب خود در یکی از این 13 کشور به عنوان فروشنده فعالیت نمایید. در سال 2017 فروش در آمازون به یکی از موفق ترین شغل های جهان تبدیل شد و بسیاری از افراد توانسته اند نیاز مالی خود را نیز برطرف نمایند. اما آیا ما ایرانیان نیز می توانیم از این درآمد ها سهمی داشته باشیم؟عزت خواهدر جواب باید بگوییم بله! فروش در آمازون برای همگان آزاد است و ایرانیان نیز می توانند از این سایت کسب درآمد نمایند. برای اولین بار آموزش کامل نحوه فروش در آمازون به زبان فارسی توسط استاد حسین عزت خواه ارائه گردیده است. این آموزش ها در یک دوره آنلاین بی نظیر به نام RB برای ایرانیان گردآوری شده و امکان فعالیت در آمازون را فراهم می سازد.

به منظور فروش در وبسایت آمازون می توانید از کمپانی بزرگ علیبابا دات کام اجناس خود را سفارش داده و از چین به انبار آمازون آمریکا ارسال نمایید. شاید از خود بپرسید چرا کشور آمریکا؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. تیم پشتیبانی عزت خواه دات کام به همراه استاد حسین عزت خواه با بررسی های لازم اولویت های فروش در آمازون را به کشورهای آمریکا ، انگلیس ، کشورهای اروپایی و کانادا می دهند. فروش در کشور آمریکا به دلیل جمعیت زیاد بسیار آسان تر بوده و شانس فروش شما را افزایش می دهد، از اینرو همواره این کشور به کلیه دانشجویان دوره آربی پیشنهاد می گردد. انجام تمامی این مراحل به صورت کامل در دوره آربی ( دوره جامع فروش در آمازون و علیبابا ) بیان شده است.

پس از آنکه محصول ما طبق روش FBA توسط آمازون بسته بندی شد، آماده فروش اولین جنس خود در آمازون خواهیم بود. در این مسیر نرم افزارهای بی نظیری به جهت نحوه انتخاب محصول و بررسی های تخصصی در اختیار دانشجویان این دوره قرار می گیرد و آنها می توانند با مراجعه به این نرم افزارها محصول مناسب خود را بیابند. پس از آنکه اولین فروش ما صورت پذیرفت، آمازون با توجه به نوع و وزن محصول درصدی از درآمد ما را به عنوان سهم خود برمی دارد.عزت خواه البته هیچ جای نگرانی نیست، هنگامی که شما از وبسایت آمازون درآمد مورد نیاز خود را کسب می نمایید، پرداخت هزینه های جانبی در برابر آن ناچیز بوده و کاملا طبیعی می باشد. هنگامی که محصول خود را از کمپانی علیبابا سفارش می دهیم در حدود 40 روز این مرسوله بر روی آب خواهد بود و به انبار آمازون خواهد رسید. پس از اولین فروش، می توانیم با سود حاصل سفارشات جدید خود را به کمپانی چینی اعلام نماییم و این روند ادامه می یابد. تصور کنید که در طول شب بدون انجام هیچ کاری درآمد خود را کسب می نمایید و این روند حتی در حین مسافرت شما نیز اتفاق می افتاد.

حالا کسب درآمد از آمازون در برابر بسیاری از مشاغل ساده تر بوده و روزانه به فروشندگان این وبسایت بزرگ افزوده می شود. با عنایت استاد حسین عزت خواه انجام این فرآیند برای ایرانیان نیز میسر شده است و شما نیز می توانید با تهیه دوره آربی به صورت تخصصی وارد این کسب و کار حرفه ای شوید و به درآمد مورد نظر خود برسید. در دوره آربی آموزش صفر تا صد فروش کالا در آمازون بیان شده و پس از تهیه دوره می توانید از پشتیبانی آنلاین نیز بهره مند شوید.

همچنین با تماشای ویدئوهای انگیزشی و موفقیت برنامه اینترنتی الان وقتشه، می توانید ذهنیت خودتان را جهت تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق آماده نمایید. لیکن تیم عزت خواه دات کام همواره در کنار کلیه دانشجویان این دوره خواهد بود.  شما نیز می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات جامع تری در خصوص دوره بی نظیر آربی کسب نمایید.

آموزش کسب درآمد از وبسایت آمازون، فروش کالای فیزیکی در آمریکا، کانادا و اروپا

در ادامه علاقمندان به تجارت در سایت آمازون می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عناوین زیر مجموعه برنامه های بیزینس تایم را مشاهده نمایند.

1 - بهترین روش فروش در آمازون چیست؟

2 - مالیات درآمد از آمازون چقدر است؟

3 - هزینه های فروشندگی در آمازون چقدر است؟

4 -  چه افرادی در آمازون موفق می شوند؟

5 - آیا فروش در آمازون راحت و ساده است؟

6 - شروع بیزینس آمازون چیست؟

7 -  چالش های فروش در آمازون را بشناسیم!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی