ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بررسی کامل نرم افزار Spymer [رپورتاژ آگهی]

همه ما در یک دنیای دیجیتال مبتنی بر دستگاه های هوشمند زندگی می کنیم که کودکان با فناوری های روز دنیا هر لحظه در ارتباط هستند و به نوعی با آن عجین شده اند. کودکان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه ما در یک دنیای دیجیتال مبتنی بر دستگاه های هوشمند زندگی می کنیم که کودکان با فناوری های روز دنیا هر لحظه در ارتباط هستند و به نوعی با آن عجین شده اند. کودکان و نوجوانانمان از طریق پیام رسان های اجتماعی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و دانش خود را از طریق وبسایت های جهانی بروز می کنند و همچنین فیلم های مورد علاقه ی خود را نیز با استفاده از گوشی های هوشمند خود تماشا می کنند. شرایط این روزهای افراد دقیقا به این شکل می باشد.

ولی لازم به ذکر است که همه ی افراد از این تکنولوژی برای اهداف مثبت استفاده نمی کنند. برخی از قدرت فضای مجازی و اینترنت برای رسیده به اهداف منفی خود سو استفاده می نمایند و سایر کاربران را در معرض خطر قرار می دهند. به همین دلیل والدین باید در این فضای مجهول مراقب فرزندان خود باشند؛ هم از این نظر که چه کسانی با آن ها در ارتباط می باشد و هم اینکه چه کسانی قصد دارند با آن ها ارتباط برقرار نمایند.

اینجا دقیقا جایی است که نقش نرم افزارهای نظارتی کاملا مشخص می شود و پای آن ها به این بازی کشیده می شود. در این عرصه کمپانی های ایجاد فناوری های جدید اذعان نموده اند که کودکانی که دقیقا در موقعیت های آسیب پذیر آنلاین قرار می گیرند، یک راهی آسان را در اختیار والدین قرار می دهد که می توانند فرزندان خود را از آسیب های فضای مجازی در امان نگاه دارند. قطعا ابزارهای نظارتی فراوانی ساخته و عرضه شده اند ولی همه ی آن ها سطحی یکسان از نظارت را در اختیار افراد قرار نمی دهند.

آیا شما نیز به عنوان یک پدر و یا مادر قصد دارید که به طور کامل فرزندان خود را تحت کنترل داشته باشید؟ ارگ پاسخ شما بله است، دقیقا نرم افزار Spymer تمام چیزی است که به آن احتیاج دارید. اساسا این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار نظارتی عالی به حساب می آید که تمامی پایگاه ها را پوشش می دهد و به والدین این امکان را می دهد تا تمامی داده ها و اطلاعاتی که فرزندانشان در گوشی های iOS خود دارند را تحت پوشش قرار بدهند. این نرم افزار سازگار با هر دو سیستم عامل مک و ویندوز می باشد که تمامی دستگاه های کمپانی اپل را که از سیستم عامل iOS 11 و حتی قبل تر استفاده می کنند، تحت پوشش قرار می دهد.

نقطه ی مشترک تمامی نرم افزار های نظارتی والدین اینجاست که والدین بتوانند فرزندان خود را کنترل نمایند ولی در شرایطی که فرزندان احساس محدودیت نداشته و آزادی عمل داشته باشند. با استفاده از نرم افزار مذکور می توانید بیشتر از 12 نوع داده را در دستگاه اپلی فرزند خود تحت پیگیری داشته باشید. علاوه بر این به شما این امکان را می دهد که موقعیت مکانی آن ها را نیز در اختیار داشته و تمامی اطلاعات حذف شده ی گوشی آیفون آن ها را بازیابی نمایید.

مواردی که به دنبال آن هستید ...

  • تصاویر، ویدئوها و پیام های صوتی
  • iMessage، پیام ها و مخاطبین
  • یادداشت ها، یادآور ها و تقویم
  • بوک مارک های سافاری، تاریخچه ی مرورگر سافاری و تاریخچه ی تماس ها

اما Spymer دسترسی به برنامه های شخص ثالث را نیز برای شما فراهم می نماید، نظیر...

  • واتس اپ، KiK و لاین
  • وایبر، وی چت و QQ

این نرم افزار کاملا ایمن می باشد، بدین معنا که در زمان استفاده از این نرم افزار چیزی دلیلی برای نگرانی شما وجود ندارد. به علاوه، امکان بروزرسانی های رایگان مادم العمر، تضمین بازگشت 15 روزه ی وجه پرداختی پس از 15 روز در صورت عدم رضایت و ارائه ی یک نسخه ی آزمایشی برای تست نیز فراهم شده است. دیگر از یک نرم افزار چه می خواهید؟!

پس از تست کردن این نرم افزار به راحتی می توانید به آن اعتماد کنید. تمامی امکانات با طراحی ساده در رابط کاربری آن ها تعبیه شده است و روند نظارت شما را آسان تر می کند. زمانی که این نرم افزار را راه اندازی نمایید، از میزان تسلط نظارتی که در اختیار شما قرار می دهد قطعا شگفت زده خواهید شد. این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز شما را فراهم می نماید و این اطمینان را به شما می دهد که می توانید از راه دور فرزندان خود را در دنیای دیجیتال تحت کنترل خود قرار دهید.

علاوه بر این ها، نکته ی شگفت انگیز اینجاست که شما می توانید تمامی وظایف خود را از راه دور انجام دهید، بدین معنا که فرزند شما اصلا از این موضوع مطلع نخواهد شد که توسط والدین نظارت می شود و به نوعی محدود شده است زیرا آن ها به طورکلی چنین موضوعی را متوجه نخواهند شد. این نرم افزار مشکل خاصی ندارد و تمامی ایرادات و باگ های آن برطرف شده است.

اگز شما نیز در خصوص آینده ی فرزندان خود نگران هستید و فرزند شما دارای یکی از دستگاه های هوشمند کمپانی اپل می باشد، حتما نرم افزار Spymer را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر اینکه از ویژگی های متعددی بهره مند می باشد، می توانید تمامی اطلاعات را بدون هیچگونه محدودیتی تحت نظارت خود داشته باشید. می توانید اطلاعات جالبی از این نرم افزار را هم در آدرس اینترنتی check out Spymer مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی