ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علی بابا
رپورتاژ آگهی

درخشش تیم رباتیک دانشگاه امیرکبیر با حمایت علی بابا در جام‌جهانی فیرا تایوان [رپورتاژ آگهی]

بیست و سومین دوره رقابت های جام جهانی رباتیک فیرا از 15 تا 21 مرداد سال 97 و با حضور 250 تیم دانش آموزی و دانشجویی از 20 کشور در شهر تایچونگ کشور تایوان برگزار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیست و سومین دوره رقابت های جام جهانی رباتیک فیرا از 15 تا 21 مرداد سال 97 و با حضور 250 تیم دانش آموزی و دانشجویی از 20 کشور در شهر تایچونگ کشور تایوان برگزار شد و تیم دانشگاه امیرکبیر تهران با حمایت علی بابا در این مسابقات حاضر شد.

تیم رباتیک دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که پیش از این نیز در لیگ‌ شبیه‌سازی مسابقات بین‌المللی فیراکاپ آزاد ایران جایگاه اول را از آن خود کرده بود، موفق به کسب مقام سوم در دو لیگ شبیه‌ساز ربات‌های فوتبالیست و چالش عبور از موانع جام جهانی رباتیک فیرا شد.

این نخستین بار نیست که علی بابا در حوزه رویدادهای نوآورانه سرمایه‌گذاری می‌کند و این شرکت به عنوان موفق‌ترین استارت‌آپ در حوزه گردشگری و آی‌تی، همیشه در پی حمایت از اکوسیستم استارت‌آپی و رویدادهای فناورانه و خلاق دانشجویی دانشگاه‌های امیرکبیر، شریف، شهید بهشتی و... بوده است.  علی بابا در تلاش است که با حمایت از رویدادهای نوآورانه، گامی مثبت در جهت رشد و توسعه در این حوزه بردارد.

علی بابا

مسابقات رباتیک فیرا با هدف اشاعه دانش رباتیک و هوش مصنوعی بین نسل جوان و تربیت نیرویی متخصص در جهت تقویت خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان و دانشجویان همچنین توسعه این دانش در کشورهای مختلف برگزار شده و امسال در کنار برگزاری مسابقات مدرسه رباتیک بین‌المللی فیرا، برای دومین سال متوالی در روزهای پیش از مسابقات، تیم‌های شرکت‌کننده در یک برنامه بین‌المللی هماهنگ به آموختن آخرین دستاوردهای روز دنیا پرداختند.

شایان ذکر است علی بابا در مسیر یاری رسانی به تیم‌های فعال در حوزه نوآوری و رویدادهای نوآورانه و خلاق، علاوه بر حمایت از تیم روباتیک دانشگاه امیرکبیر از ابتدای سال جاری، حامی اصلی رویدادهایی همچون آی‌تی ویکند دانشگاه شریف در خرداد ماه، هفته استارت‌آپ تهران که ابتدای مرداد ماه برگزار شد و استارت‌آپ ویکند دانشگاه شهید بهشتی که شهریور ماه برگزار خواهد شد، بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی