ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فاز دوم کارخانه مدیران خودرو در آستانه بهره برداری؛ پیشرفت آهسته و پیوسته

مدیران خودرو طی سال های اخیر با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد و راستای اهداف مدنظر این شرکت، ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدیران خودرو طی سال های اخیر با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد و راستای اهداف مدنظر این شرکت، توسعه فاز دوم کارخانه تولیدی خود در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است. بزودی قرار است تا فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ١٠٠٠٠٠ دستگاه افتتاح شود.صنعت خودرو هر کشور می ‌تواند معرف میزان پیشرفت های حاصله آن کشور در دیگر صنایع و تکنولوژی های وابسته باشد. یکی از شاخصه‌ های موفقیت در این موضوع می‌ تواند افزایش میزان تولیدکنندگان باشد. موضوعی که بطور مستقیم به میزان عرضه و تقاضا وابسته است و موفقیت یک برند و شرکت را برای ادامه حیات در آینده مشخص می ‌کند. ارائه محصولات متنوع، کیفیت بالای تولید، ارائه قیمت های رقابتی و در نهایت کسب رضایتمندی مشتری عواملی است که میزان تقاضا را از یک برند یا محصول افزایش می ‌دهد.شرکت مدیران خودرو پس از گذشت 15 سال فعالیت تولیدی خودرو در ایران توانسته است جایگاه خود را در بازار خودرویی کشور تثبت کند و همزمان به دنبال توسعه زیرساخت‌ های با فناوری‌های جدید تر در حوزه تولید خودرو باشد. کارخانه تولیدی محصولات شرکت مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در مساحتی بالغ بر 620 هزار متر مربع مشتمل بر واحدهای مختلف تولید است. فاز نخست این کارخانه تولیدی از سال 1383 با ظرفیت تولید سالانه 60000 دستگاه خودرو تا به امروز فعالیت داشته است و توانسته سهم بسزایی در ارتقاء سطح خواسته مشتریان از صنعت خودرو کشور داشته باشد.
مدیران خودرو باور دارد برای کسب رضایت مشتری، محصولاتی متنوع و با کیفیت و خدماتی درخور شان و منزلت مصرف کنندگان با اتکا بر دانش محوری، فرآیند گرایی، بهبود مستمر ارائه نماید. لذا جهت نیل به این اهداف استاندارد های بین المللی ISO 9001:2008 ، ISOTS 10004:2010 (نظرسنجی از مشتریان) ISO10002:2004 (رسیدگی به شکایات مشتریان) را به عنوان الگو انتخاب نموده که کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرای آنها می دانند.مدیران خودرومدیران خودرو در راستای اهداف خود توسعه فاز دوم کارخانه تولیدی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است و به گفته مدیران این شرکت بزودی فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه 100000 دستگاه افتتاح خواهد شد تا هدف تولید 160000 دستگاه خودرو در سال اجرائی شده باشد. از خصوصیات این فاز جدید افزایش سطح تکنولوژی‌ های بکار گرفته شده، افزایش سرعت، ظرفیت بالاتر واحد های تولیدی، بستر مناسب برای تولید محصولات با تکنولوژی بالاتر، افزایش کیفیت محصولات تولید شده، و همچنین ایجاد مشاغل جدید در این واحد تولیدی است.
این شرکت، مونتاژ کننده ى برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل است که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌ گردد. محصولات گروه MVM شامل X33، X22 ، X33S و 315 و همچنین محصولات گروه CHERY شامل خودروهای آریزو۵، تیگو ۵ و تیگو ٧ است. چری آریزو ۵ و ایکس 22 ام ‌وی ‌ام ۳۱۵ و ایکس ۳۳ از پرفروش‌ ترین خودروهای چینی در بازار ایران هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی