ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چاپ آقا
رپورتاژ آگهی

خدمات چاپی ارزان، با کیفیت و سریع را از چاپ آقا بخواهید [رپورتاژ آگهی]

در سال‌های اخیر و در پی توسعه کسب و کارهای آنلاین، شاهد ظهور و رشد صنایع مختلفی بر بستر اینترنت و افزایش میزان رضایتمندی مخاطبان این صنایع بودیم. چاپ‌آقا به عنوان تنها شرکت آنلاین در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال‌های اخیر و در پی توسعه کسب و کارهای آنلاین، شاهد ظهور و رشد صنایع مختلفی بر بستر اینترنت و افزایش میزان رضایتمندی مخاطبان این صنایع بودیم.

چاپ‌آقا به عنوان تنها شرکت آنلاین در حوزه چاپ دیجیتال از کسب و کارهای موفقی است که طی مدتی که از حضور فعالش در بازار می‌گذرد به خوبی خلاء‌های موجود در این حوزه را برای مشتریان پر کرده است. خلاء‌هایی که ممکن است هر کدام از ما هنگام سفارش‌دهی چاپ دیجیتال سربرگ، اوراق اداری، کارت ویزیت و... با آن مواجه شده باشیم. طی کردن پروسه طولانی مراجعه به دفاتر خدمات فنی یا چاپخانه، قیمت گران، متفاوت بودن نتیجه کار با آنچه سفارش داده شده است و بدقولی چاپخانه در ارسال به موقع سفارش‌ها، تنها بخشی از مشکلاتی هستند که ممکن است هر کدام از ما را با فعالان سنتی حوزه چاپ درگیر کرده باشد.

چاپ آقا اما به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، رویکردی متفاوت به این صنعت دارد که همین موضوع موجب تمایز آن نسبت به سایر فعالان این حوزه و همچنین رضایت 97 درصدی مشتریانش شده است.

این شرکت با هدف رقابت در بازار کسب و کارهای آنلاین در سال 94 و تحت لیسانس شرکت آلمانی FLYERALARM شروع به کار کرد و حالا با گذشت مدت کوتاهی با ارائه خدمات گسترده، سریع، با کیفیت و ارزان از مهمترین اعضای اکوسیستم استارتاپی کشور است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت chapagha.com نه تنها سفارش‌های چاپی خود را در 2 فرم عادی و اختصاصی از چاپ دیجیتال پاکت نامه، سربرگ، تراکت و کارت ویزیت گرفته تا زیر لیوانی و... به صورت آنلاین ثبت کنید، بلکه می‌توانید از کمک مشاوران حرفه‌ای چاپ‌آقا برای طراحی سفارش‌های خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید کار طراحی را به ابزارهای آنلاین چاپ آقا بسپارید و در کمترین زمان ممکن با سلیقه خود سفارش خود را طراحی و ثبت کنید.

بررسی قبل از تولید توسط نرم‌افزارهای تخصصی، کنترل کیفیت، خدمات قبل و پس از فروش و ارسال محصول از مهمترین ویژگی‌های این شرکت است. به این ترتیب کیفیت کار شما تضمین شده است.

همچنین یکی از ویژگی‌های چاپ آقا، قیمت مناسب خدمات آن است. شما به عنوان مشتری می‌توانید قیمت سفارش خود را در لحظه ببینید و با سایرین مقایسه کنید.

گستردگی خدمات چاپ‌آقا نیز به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه از کشور هستید، بتوانید از خدمات آن در هر تیراژی استفاده کنید.

پس اگر از شیوه‌های سنتی چاپ دل خوشی ندارید، اگر به دنبال یک شرکت سریع و مطمئن هستید که سفارش‌های چاپی شما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دستتان برساند به چاپ آقا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • radian
    radian | ۳ مهر ۱۳۹۷

    ایده تون خیلی خوب و سایت بسیار خوبی هست امیدوارم زود پیشرفت کنید و حتما با تیمتون همکاری خواهیم داشت. ❤️

مطالب پیشنهادی