ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۷ اج
رپورتاژ آگهی

گذری بر گلکسی اس ۷ اج سامسونگ

یکی از برندهای تولید موبایل که با وجود بازار آشفته این روزهای ایران همچنان پر قدرت ظاهر شده، سامسونگ است که مدل‌های گوشی‌های معمولی و پرچمدار آن افراد زیادی را علاقمند به خرید و فروش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از برندهای تولید موبایل که با وجود بازار آشفته این روزهای ایران همچنان پر قدرت ظاهر شده، سامسونگ است که مدل‌های گوشی‌های معمولی و پرچمدار آن افراد زیادی را علاقمند به خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ کرده است. یکی از این پرچمداران samsung s 7 edge است که حدودا دو سالی از تولید و رونمایی آن می‌گذارد اما همچنان این گوشی و لوازم جانبی‌اش دست به دست بین کاربران می‌چرخد. از همین رو خلاصه‌ای درباره این مدل از گوشی‌های سامسونگ می‌گوییم.

گوشی گلکسی اس ۷ اج سامسونگ

طراحی خاص این گوشی با لبه‌های خمیده این محصول شرکت سامسونگ را از بسیاری از محصولات آن متمایز کرد. در واقع یک سال پیش از رونمایی اس ۷ اج، سامسونگ گلکسی نوت اج را با صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرد و با استقبالی که از این طراحی منحصر به فرد شد تصمیم بر این شد که این راه ادامه داده شود.

این محصول و لوازم جانبی‌اش مثل شارژر یا قاب گوشی به صورت نو یا کارکرده در سایت دیوار برای فروش گذاشته شده است، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دارد که با خمیدگی کمی در لبه‌های پشتی و لبه‌های خمیده دور گوشی، گلکسی اس ۷ اج شرکت سامسونگ را زیبا کرده در کنار این زیبایی به نکات مثبتی که این مدل از گلکسی سامسونگ دارد می‌توان خاصیت ضد آب و گرد و غبار را اضافه کرد بطوریکه به گفته این شرکت و تست‌هایی که روی آن انجام شد این محصول تا عمق ۱.۵ متری درون آب به مدت سی دقیقه دوام می‌آورد.

در کنار این قابلیت می‌توان به حسگر اثر انگشت پرچمدار دو سال پیش این شرکت کره‌ای اشاره کرد که در گوشی‌های سری اس بهتر شدند و در این گوشی به تکامل رسیدند. در واقع حسگر گلکسی اس ۷ اج بسیار سریع عمل می‌کند و تقریبا در همه شرایط، این حسگر به خوبی انجام وظیفه کرده و تنها باید مراقب بود تا سر انگشتان چرب یا خیس نباشد که عملکرد اثر حسگر کاهش یابد.

یکی دیگر از مواردیکه باید اضافه کرد اسپیکرهای گلکسی اس ۷ اج هستند که کیفیت مطلوبی دارند و با زیاد شدن حجم صدا از کیفیت آنها کاسته نمی‌شود. بطوریکه با نصب هدفون به گوشی‌تان یا پخش موزیکی در فضای باز با این گوشی با کیفیت خوبی که دارد لذت خواهید برد.

برای افرادیکه قصد خرید موبایل سامسونگ را دارند باید بگوییم که یکی دیگر از قابلیت‌های محصولات شرکت سامسونگ که همگان را ترغیب به خرید گوشی‌های سامسونگ می‌کند، دوربین‌های با کیفیت فوق‌العاده آنهاست بطوریکه عکاسان حرفه‌ای با دوربین‌های گوشی‌های سامسونگ عکس‌های شاهکاری می‌گیرند. در این محصول هم سامسونگ دوربین با کیفیتی ارایه داده که ویژگی Dual pixel دارد تا موجب شود فوکوس با سرعت بالایی انجام شود. برای علاقمندان به عکس‌های سلفی که البته کم هم نیستند باید بگوییم که اس ۷ اج سامسونگ حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد که دارای لنز F/1.7 است و زاویه دید بیشتری به نسبت دوربین اصلی دارد.

این گوشی به باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر مجهز است که برای شارژدهی به کاربران مناسب است همچنین مثل سایر محصولات سامسونگ به سیستم عامل اندروید مجهز است که در ایران به دلیل راحتی استفاده و در دسترس بودن انواع اپلیکیشن‌ها بسیار محبوب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    بزرگترین مشکلش اینه که حتما باید صفحه روشن باشه تا اثر انگشت آنلاک کنه،یعنی اس ۵ همین بود،اس ۶ ها همین بودن و نوت ۴ و ۵ هم همین اما باید سامسونگ تو اس ۷ ها اینو به نسل جدید تغییر میداد و فقط با گذاشتن انگشت رو حسگر آنلاک میشد،مورد بعدی نبودن یو اس بی تایپ سی و نسل ۳ کوییک شارژ یا فست شارژه که اونموقع بدن گوشی هایی که داشتن اینارو،البته سامسونگ چون فروشش و داره سعی میکنه چندتا چیز برای نسل بعد نگه داره،چون میدونه واسه خرید اس ۷ اج کسی به نبود یو اس بی سی توجه نمیکنه یا کسی برای خرید اس ۸ به قرارگیری نامناسب حسگر اثر انگشت توجه نمیکنه،فقط میذاره برای گوشی بعدی که بگن به به بهبود داشت

  • 0930Mohammad1378
    0930Mohammad1378 | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    بنظرم این مدل حتی با وجود پرچمدار های جدید بهتره البته کمی شخصیه ولی همه این مشکل رو دارن اونم محل قرارگیری حسگر اثر انگشته ک قراره بره زیر نمایشگر و از شرش ک زیبایی گوشی رو کاهش میده راحت بشیم...

مطالب پیشنهادی