ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک چگونه موجب افزایش رتبه گوگل شما می شود؟ چه زمانی نباید بک لینک بخریم؟

بک لینک در واقع پیوندی است که از سمت یک وب سایت به سایت دیگر داده می شود. همه می دانیم که اساس و کار گوگل بر اساس بک لینک است. برای اینکه در یک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بک لینک در واقع پیوندی است که از سمت یک وب سایت به سایت دیگر داده می شود. همه می دانیم که اساس و کار گوگل بر اساس بک لینک است. برای اینکه در یک کلمه کلیدی خاص در نتایج گوگل رشد پیدا کنید لازم است یک تعداد از وب سایت ها ضمانت شما را بکنند که اینجا بک لینک معنی پیدا می کند. اما یک سوال مهم این است که چه زمانی نباید بک لینک بخریم؟ در واقع چه زمانی به صورت اتوماتیک وار به ما لینک می دهند و ما نیازی نداریم که از جایی بک لینک تهیه کنیم؟

من رضا رستم زاد با سابقه ده ساله در زمینه وب مستری، سئو و دیجیتال مارکتینگ به این سوال شما پاسخ خواهم داد. در پاسخ به این سوال ذکر یک نکته مهم بسیار حائز اهمیت است. شما باید دلیلی داشته باشید که دیگران به شما لینک بدهند. این دلیل ممکن است علل گوناگونی را شامل شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

رضا رستم زاد مدیر وب سایت بک لینک
تولید محتوای قوی و قابل اعتماد

ممکن است شما محتوای قوی، قابل اعتماد و قابل استنادی تولید کنید که به این سبب کاربران زیادی به وب سایت شما مراجعه کرده و به شما لینک می دهند. محتوای قوی و قابل اعتماد سه شاخصه مهم دارد که به آن اشاره میکنیم.

  1. تولید محتوا باید منظم باشد
  2. تولید محتوا اختصاصی باشد
  3. تولید محتوای قابل استناد
داشتن سرگرمی و یا یک فان خاص درون وب سایت برای دریافت بک لینک رایگان

ممکن است در وب سایت شما سرگرمی و یا تفریح خاصی وجود داشته باشد. این موجب می شود بازدیدکنندگان زیادی به وب سایت شما مراجعه کرده یا مجدداً برگردند. یکی از این روش ها بازی های آنلاین است. برخی از وب سایت های تجاری از این روش برای فروش اجناس و پیشنهادات خود استفاده می کنند. به عنوان مثال وب سایت زیر با ایجاد یک بازی و دریافت شماره کاربر و دادن آفر به کاربرانش محیطی جذاب برای کاربران ایجاد می کند. همین امر سبب می شود بسیاری از وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی راجع به این موضوع صحبت کرده و در واقع به این ترتیب برای وب سایت هدف علاوه بر فروش بیشتر، لینک های بسیاری هم ایجاد می شود.

داشتن سرگرمی و یا یک فان خاص درون وب سایت برای دریافت بک لینک رایگان
ایجاد بک لینک برای وب سایت با ایجاد صرفه اقتصادی در زمان و هزینه برای کاربران

ممکن است وب سایت شما یک سایت خدماتی باشد که برای کاربرانتان صرفه اقتصادی چه در زمان و چه در هزینه ایجاد می کند. با این تفاسیر کاربران زیادی به وب سایت شما مراجعه می کنند و یا به صورت کاملاً رایگان به شما پیوند خواهند داد.

به عنوان مثال در وب سایت خدماتی بک لینک . آی آر یکی از خدمت ها و نیازهایی که برطرف شده است این است که کاربران برای ایجاد بک لینک به وب سایت های مختلف مراجعه نمی کنند.

ساماندهی و خرید بک لینک از ده ها وب سایت قطعاً کار سختی خواهد بود. این که در چه تاریخی باید تمدید شوند یا در چه سایتی با چه عنوانی ایجاد شده است و همه این موارد در این سایت به صورت کامل مرتفع شده است. علاوه بر اینکه به صورت آنلاین و به سادگی می توان خرید بک لینک را انجام داد، کلیه موارد خرید، تمدید، یادآوردی و ... به صورت اتوماتیک خواهد بود و با پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می شود.

بنابراین اگر شما یک وب سایت خدماتی داشته باشید و در حوزه کاری خود برند و قدرتمند باشید ناخواسته وب سایت، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی زیادی به شما لینک خواهند داد.

سخن آخر و راه حل نهایی برای ایجاد بک لینک قوی و ارزان و طبیعی
ایجاد بک لینک قوی و ارزان و طبیعی

در واقع منظور ما این است که باید دلیلی وجود داشته باشد که دیگران به شما پیوندی بدهند. اگر هر کدام از این قابلیت ها را ندارید یا تعداد لینک هایی که برای شما ایجاد می شوند به حد کفایت نیست دو راه بیشتر ندارید.

برای وب سایت تان لینک سازی کنید

اگر می خواهید برای وب سایت تان لینک سازی کنید، راهکارهای متعددی وجود دارد که در این مجال نمی گنجد. اما در بخش وبلاگ وب سایت بک لینک راهکارها و روش هایی را آموزش داده ایم که به سادگی و البته با صرف زمان می توانید به مرور برای دامنه خود لینک های با ارزش و طبیعی ایجاد کنید. شما همچینین می توانید به کانال و شبکه های اجتماعی بک لینک سری بزنید و جدیدترین روش ها و نکات مرتبط با سئو را دریافت کنید.

برای خرید بک لینک اقدام کنید

اگر بودجه کافی برای این کار دارید خرید بک لینک یک راهکار علمی و عملی برای شما خواهد بود. چون بدون صرف هزینه و پول زیاد می توانید بک لینک بخرید.

خدمات به 2 صورت خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی است که نهایتاً هر 2 برای شما بک لینک ایجاد می کنند.
بک لینک دو کاربرد دارد اول اینکه به شما کمک می کند تا روی کیوردهایی که مدنظر شماست در جایگاه بهتری در گوگل قرار بگیرید و دوم اینکه قدرت دامنه شما را افزایش می دهد تا مطالب و محتوایی که روی سایت خود ارسال می کنید در جایگاههای بهتری در موتور جستجوی گوگل قرار بگیرند. در ادامه ویدئوی این مقاله را مشاهده نمائید.

راههای ارتباطی با ما:

☎️ ۰۲۸-۳۳۷۸۸۸۸۰
? ۰۹۱۲۷۸۲۲۰۱۲
? backlink.ir
? Insta : @backlink_ir
? telegram : @backlinkir

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی