ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر بلوتوث
رپورتاژ آگهی

اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4 : جذابیت ظاهری با ویژگی های باطنی

اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4  استوانه ای جذاب ، صدایی عالی و همراهی لذت بخش اسپیکر بلوتوث نیز با گسترش فناوری و ارتقا گوشی های موبایل هر روز ارتقا پیدا می کنند و دارای امکانات ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4  استوانه ای جذاب ، صدایی عالی و همراهی لذت بخش اسپیکر بلوتوث نیز با گسترش فناوری و ارتقا گوشی های موبایل هر روز ارتقا پیدا می کنند و دارای امکانات بیشتری می شوند.

شرکت های مختلفی در تولید و ارائه اسپیکر بلوتوث در جهان فعالیت می کنند و می توان گفت که شرکت جی بی ال یکی از سرامد ترین ها ان می باشد. و جدید ترین محصول انها اسپیکر بلوتوثJBL  میباشد.

طراحی ظاهری اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4

طبق معمول ، اولین چیزی که در برخورد با هر نوع محصولی ما را درگیر خود می کند طراحی و ویژگی ظاهری ان محصول می باشد.

اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4  دارای ظاهری جذاب استوانه ای شکل و به جنس لاستیکی مانند است و به گونه ای طراحی شده است که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل استفاده هستند. شکل و اندازه ان به گونه ای می باشد که حمل ان را بسیار راحت می کند.

همچنین این اسپیکر بلوتوث در 6 رنگ قابل خرید است. سیاه ، سفید ، ابی ، قرمز ، خاکستری ، سبز.

نحوه اتصال این اسپیکر بلوتوث

اسپیکر بلوتوثJBL FLIP 4   قادر است به 2 گوشی همراه یا تبلت وصل شود و به سرعت صدای استریو عالی را پخش کند. همچنین با این مدل اسپیکر بلوتوث قادر هستین که به 100 اسپیکر بلوتوث با همین مدل بصورت همزمان وصل شده  و حالت شبکه را به وجود اورده و موزیک را از انها بشنوید.

مقاومت اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4  

اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4   مجهز به سیستم ضد اب است. و خیال شما از این جهت می تواند راحت باشد باشد که هنگام قدم زدن زیر باران یا در حین کوهنوردی اگر به داخل اب بیوفتد هیچ مشکلی برای ان پیش نمی اید و حتی با این اسپیکر بلوتوث می توانید به شنا بروید.

اسپیکر بلوتوث

همچنین دارای یک بند است که هنگام پیاده روی می توانید از دست خود اویزان کنید.

صدا اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4  

طراحی ظاهر در اسپیکر بلوتوث بسیار مهم است ولی کیفیت صدای خروجی مهمترین معیار اسپیکر بلوتوث است. توان خروجی این اسپیکر بلوتوث برابر با 16 وات و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. کیفیت صدایی را به شما ارائه خواهد داد که نسبت به اندازه ان انتظار ان را نخواهید داشت. از این نظر شما به راحتی می توانید با دکمه های مثبت و منفی ، صدا را کم و زیاد کرده و لذت ببرید. همچنین در مهمانی ها می توان با اتصال چند اسپیکر بلوتوث از همین مدل مهمانی را به عالی ترین نحو ممکن برگزار کنید.

عمر باتری اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4  

انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که با هر بار شارژ این اسپیکر بلوتوث می توان به مدت 12 ساعت به راحتی به موزیک گوش داده و لذت ببرید و همچنین نسبت به مدل قبل که عمر باتری ان 10 ساعت بوده در این مدل به 12 ساعت ارتقا یافته است. برای شارژ کامل این اسپیکر بلوتوث نیز تنها به 3.5 ساعت زمان نیاز است

مقایسه بین دو مدل اسپیکر بلوتوث FLIP 3 و FLIP 4

اولین ارتقایی که اسپیکر بلوتوث مدل 4 دارد سیستم ضد اب ان است که در این مدل شما به راحتی می توانید بلوتوث اسپیکر خود را به زیر اب بیندازید.

این مدل به مقدار کمی نسبت به مدل قبل بزرگتر می باشد و همچنین از لحاظ حمل و نقل هیچ مشکلی ندارد.

همچنین یک ورودی 3.5 میلیمتری در زیر لایه پلاستیکی در کنار درگاه شارژ میکرو یو اس بی پنهان شده است به عنوان مکمل برای اتصال بلوتوث.

اسپیکر بلوتوث

ویژگی خاص اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4  

این اسپیکر بلوتوث یک میکروفون تو کار نیز دارد.

با استفاده از این میکروفن نیز می توان به تماس های دریافتی تلفن همراه نیز پاسخ داد.

همچنین از این میکروفون می توان برای فراخوانی دستیار گوگل از یک گوشی اندرویدی یا سیری در گوشی های ایفون استفاده شود.

همچنین برای این مدل برنامه ای در اندروید و ای او اس وجود دارد ، اما شما واقعا به ان نیازی ندارید مگر اینکه بخواهید از برخی ویژگی های خاص این مدل استفاده کنید.

این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که به جای آن ، دستیار دیجیتالی گوشی خود را فراخوانی کنید. اگر شما دو گوشی هوشمند مشابه داشته باشید، می‌توانید یکی را به عنوان سمت چپ و دیگری به عنوان سمت راست پیکربندی کنید.

چرا باید اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4 را بخرم؟

اگر کیفیت صدا در اسپیکر بلوتوث برای شما مهم است پس این مدل جذاب ترین اسپیکر بلوتوث شما خواهد بود.

مقاومت اب ان عالی است. لاستیک دور ان بی نظیر است. عمر مفید باتری بالایی دارد. و تسمه ای که برای اویزان کردن ان وجود دارد نیز تجربه لذت بخشی به شما می دهد.

هیچ چیز مثل این نیست که احساس کنی تو بیشتر از پولی که بابتش دادی ، داری.

ما در فروشگاه هایتل به دنبال این هستیم که بهترین لوازم جانبی موبایل را برای شما فراهم کنیم و نیازهای شما را در این مورد به بهترین نحو برطرف کنیم.

اگر تصمیم به خرید این اسپیکر بلوتوث گرفته اید به راحتی و با کلیک بر روی لینک زیر تجربه خرید آنلاین لذت بخش را با هایتل تجربه کنید .

اسپیکر بلوتوث JBL FLIP 4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • emad rahimi
    emad rahimi | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    من flip4رو قبل گرونی از دیجیکالا خریدم(470هزار تومن)ولی الان شده 1900000 و به نظر من الان هم ارزش خرید داره چون نسبت به ابعادش و حجم باتری که داره فوق العاده است.
    با یک بار شارژ که خودم امتحان کردم9ساعت کار می کنه،صدا خیلی دقیق تفکیک میشه و برای فضای بسته راحت جواب میده و از همه مهم تر اینکه میشه از طریق کانکت پلاس به100تا اسپیکر جی بی ال همزمان وصل شد.

  • Bitbaxx
    Bitbaxx | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    #هیچ چیز مثل این نیست که تو احساس کنی بیشتر از پولی که دادی،داری. !!

    سلطان گردنم رگ به رگ شد !! من اینو ۳,۴ ماه پیش از اپل استور گرفتم ۴۰۰ تومن، احساس میکردم زیادشه تازه چون قیمت جهانیش زمان معرفی ۱۰۰$ بیشتر نبود الان و نمیدونم!!

  • hosein n
    hosein n | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    رپورتاژ آگهی
    قبلا تو تیتر مینوشتین رپورتاژ آگهی نه داخل پست. حرفه ای بودنو فدای دو تومن پول نکنید ?

مطالب پیشنهادی