ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ب ام و 530i
رپورتاژ آگهی

ب ام و 530i بخریم یا نه؟

در چند سال اخیر ماشین‌های لوکس زیادی پایشان به خیابان‌های ایران باز شده، ولی Bmw  هنوز وفاداران خود را دارد، ماشینی که یکی از قدیمی‌ترین خودروهای شیک بازار است و  در خیابان نگاه‌ها را به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در چند سال اخیر ماشین‌های لوکس زیادی پایشان به خیابان‌های ایران باز شده، ولی Bmw  هنوز وفاداران خود را دارد، ماشینی که یکی از قدیمی‌ترین خودروهای شیک بازار است و  در خیابان نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند. در بازار خودروی ایران مدل‌های مختلفی از این ماشین آلمانی موجود است، اما یکی از جدیدترین مدل‌ها  بی ام و 530i  مدل  2017 است و خرید BMW در این مدل بسیار زیاد بوده، به طوری که در سال 2017 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی ب ام نیز شناخته شده.

سری 5 خودروهای بی ام را باید حد وسط سدان‌های بی ام و دانست، به این معنی که این سری هم می‌تواند نظر آنهایی که دنبال خودروی جوان‌پسند هستند را جلب کند و هم طرفداران خودروهای لوکس و راحت را.

همین اول نوشته بگوییم که به ندرت می‌توان در BMW 530i  نکته‌ای منفی پیدا کرد و این موضوع در بازار خرید BMW و بین خودرو شناسان هم جا افتاده است، اگرچه با وجود قیمت گزاف این خودرو، جز این نیز انتظار نمی‌رود.

این مدل بی ام و، بسیار شبیه به سری 7 است، با این تفاوت که در کل کشیده‌تر از سری قبلی‌ست. طراحی درها مثل سایر خودروهای بی ام و است و عمده‌ترین تغییر شاید در قسمت اگزوز خودرو باشد که در هر طرف سپر یک خروجی وجود دارد.

نورپردازی داخل کابین بسته به سلیقه قابل تغییر است و از بابت جادار بودن و راحتی صندلی‌ها هم باید بگوییم که راحت‌تر و جادارتر از نسل‌های قبلی‌ست.

این مدل چه امکاناتی دارد؟ امکانات BMW 530i  شامل لیست عریض و طویلی‌ست. کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای برای تمامی سرنشینان، سیستم ترمز ضد قفل، رینگ‌های آلومینیومی، کروز کنترل هوشمند، صندلی‌های جلوی برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، تهویه صندلی‌های جلو، آینه‌های الکتروکرومیک گرم شونده با تنظیم برقی، تنظیم برقی فرمان، تودوزی چرمی، شیشه بالابرهای برقی خودکار، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل کشش، تهویه مطبوع خودکار مستقل چهارگانه، سانروف برقی، رادار بین خطوط، رادار هشدار نقطه کور، دوربین دید عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، مانیتور عقب، پرده عقب برقی، پرده‌های جانبی، پشت سری‌های فعال، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم پارک خودکار، ترمز پارک برقی، چراغ‌های اصلی خودکار هوشمند از نوع LED، چراغ پارک، سیستم هشدار خودروهای پشت سر، سیستم تشخیص علایم جاده، ترمز اضطراری هوشمند، سیستم صوتی حرفه‌ای، سیستم تشخیص عابر پیاده، هات اسپات WiFi، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و تهویه صندلی، بخشی از امکانات این خودرو است.

این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربو به حجم ۲ لیتر بهره می‌برد. همچنین می‌تواند ۲۵۲ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۵۲۰۰ تا ۶۵۰۰ دور بر دقیقه و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را در دور موتور ۱۴۵۰ تا ۴۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. نیروی این موتور باقدرت با استفاده از گیربکس ۸ دنده خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌شوند.

حداکثر سرعت خودرو روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت قفل شده و از نظر مصرف سوخت نیز جزو کم مصرف‌ترین‌هاست، به طوری که به طور متوسط تنها ۵.۵ لیتر سوخت را در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

از نظر سواری و رانندگی  BMW 530i چطور ماشینی‌ست؟ سواری این خودرو نسبت به نسل قبلی خودرو نرم‌تر شده و فرمان برقی آن هم خوش‌دست است، اطلاعات مورد نیاز راننده را به او می‌دهد و می‌تواند به راحتی پیچ‌ها را دور بزند. این خودرو همچنین از رانندگی خشک نسل‌ قدیمی‌اش فاصله گرفته و سرنشینان هم در آن احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

برای خرید BMW در این مدل باید چقدر هزینه کرد؟ مراجعه به سایت‌های آنلاینی مثل دیوار می‌تواند از قیمت‌ها آگاهمان کند. هرچه مدل پایین‌تر باشد قیمت نیز کمتر است. برای مثال مدل 2007 را می‌توان حدود 210 میلیون خرید ولی هرچه مدل بالاتر می‌رود قیمت نیز سر به فلک می‌کشد، به طوری که برای خرید مدل 2017 باید بیش از ا میلیارد هزینه کرد، همه چیز بستگی به این دارد که چقدر عاشق  BMWباشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    اگه پولیش رو داری حتما

  • ENSORAN
    ENSORAN | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    خدا خیرتان بده منتظر تایید شما بودیم بریم بخریم
    واقعا این چه تیتریه؟؟؟

  • mjavadf
    mjavadf | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    خب پس حالا که تاییدش کردین تو ثبت نام بعدی سایپا یکیشو میخرم که ایشالا تا بهار 99 تحویلش بگیرم

  • alispiderman
    alispiderman | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    اصلا میتونیم بخریم یا نه؟

  • nemox
    nemox | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    واقعا فکر میکنید ماها همچین حق انتخابی داریم؟

مطالب پیشنهادی