ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ناوگان امدادی کرمان موتور راهی کربلا شد؛ پشتیبانی از مشتریان در ایام اربعین

گروه صنعتی کرمان موتور یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل ‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گروه صنعتی کرمان موتور یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل ‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.با توجه به اعلامیه شرکت کرمان موتور، این شرکت قصد دارد در ایام سوگواری اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) طرح امدادی را با هدف رفاه حال بیشتر مشتریان خود برگزار کند.مهندس محمودی – معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور – ضمن عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) اعلام نمودند ، با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی در اماکن مقدس کشور عراق و حجم بالای مسافران در جاده ها و در مسیر های منتهی به مرز های غربی و سایر مناطق کشور ، شرکت کرمان موتور با هدف اطمینان خاطر به مشتریان و همراهی ایشان در سفر های پیش‌ رو طرح امداد “اربعین” را در دستور کار خود قرار داده است.اربعینایشان اضافه نمودند، طرح امداد “اربعین” با بیش از 100 اکیپ امدادی در استان‌ های کرمانشاه، کردستان، ایلام، قم، مازندران، گیلان، همدان، لرستان، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، البرز و تهران از هشتم آبان ماه لغایت یازدهم برگزار می ‌گردد. همچنین جهت رفاه حال زائرین عزیز به ویژه مشتریان محترم شرکت کرمان موتور، در ایام اربعین حسینی پایگاه امدادی در محل مرز مهران مستقر شده و امدادگران با تجربه ای نیز به صورت کاملا مجهز به پایگاه های امدادی این شرکت اعزام می شوند.گفتنی است، پیش‎بینی ‌ها و برنامه‌‌ ریزی‌ های لازم برای اجرای این طرح، به منظور ارائه بهترین خدمات به هموطنان از چند ماه پیش در شرکت خدمات و تجارت بم خودرو کلید خورده و قطعات و تجهیزات مورد نیاز در طی این مدت تامین و در اختیار نمایندگی‌ های مجاز شرکت کرمان موتور قرار گرفته است.وی ضمن اشاره به آمادگی شبانه روزی مرکز پیام امداد شرکت کرمان موتور با شماره تماس 021-42724 جهت پاسخگویی و ارائه مشاوره‌ های فنی، از افزایش تعداد کارشناسان این مرکز در ایام اربعین خبر داد. همچنین مرکز تماس امداد آمادگی خود را جهت دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان محترم ، در راستای بهبود ارائه خدمات امدادی اعلام می دارد.در پایان معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور ضمن التماس دعا از زائرین محترم توصیه نمودند پس از پارک خودرو در مرزهای کشور و رعایت نکات ایمنی از فعال شدن سیستم ضد سرقت خودرو اطمینان حاصل نمایند . همچنین مشتریان میتوانند به منظور آگاهی از عملکردها خودرو و پاسخ سوالات فنی خود با مرکز تماس امداد ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • amir rahimi
    amir rahimi | ۶ آبان ۱۳۹۷

    یک طیف وسیعی از مردم ایران دوست دارن توی این مراسم شرکت کنن. دولت هم موظفه سرویس بده. حالا دوستان شاکی شدن ک چرا سرویس میده! عزیز من 99.999999 درصد از هزینه های اربعین از نذریات و موقوفات همین مردم هست. هم مردم ایران هم مردم عراق. شما یکبار اگه تشریف ببری میبینی همین عراقیها ایرانی ها رو میبرن توی خونه خودشون سر سفره خودشون با هزار عزت و احترام. حالا شما چرا از این موضوع ناراحتی؟ چون میری ترکیه و امریکا بهت توهین میشه؟ خب نرو. بیا برو جایی که برات ارزش قائل باشن. دولت به مسافران محترم! تایلند ارز دولتی میده اونوقت برای دینار عراقی ملت ساعتها سر در گم هستن. حالا شما شاکی میشی؟ کدوم سرویس رو دولت از جیب شما برداشته داده به اربعین؟ اتفاقا از جیب ما برمیدارن میدن شما که بری تایلند سفر علمی! اون دوست دیگه میگه پول میگیرن که برن! باشه عزیز هر کاری ما میکنیم پول میگیریم و برای پوله. شما خوبی تمامی گوشتهای داخل خورش بنده هم مال شما. اخه چرا اینقدر بی منطق هستین و همین جوری هر چی به ذهنتون رسید رو مینویسین؟ تعداد بسیار زیادی از مردم دوست دارن و اعتقاد دارن برن کربلا و این حرکت عظیم رو که خار چشم دشمن شده رو تشکیل بدن. شما کجای ماجرا هستی که شاکی میشی؟ چرا فکر میکنی همه حق شما رو خوردن؟ پول میدن؟ امکانات رایگان میدن؟ خونه میدن؟ ویلا میدن؟ خب شما هم برو بگیر. چرا نمیری بگیری اگه اینقدر خوبه؟

  • nexaen
    nexaen | ۳ آبان ۱۳۹۷

    عجب !! ؛ خیلی وقته این مراسم مذهبی رنگ و بوی سیاسی گرفتن و تبدیل شدن به محلی برای درآمدزایی یا کسب قدرت. لطف کنین منطقی و با ذهن باز به موضوع نگاه کنین. این همه امکانات واسه یه مراسم مذهبی. از مشهد اتوبوس میفرستن. 200 تن دارو میفرستن. تو راه غذا و پذیرایی و سرویس های رایگان میدن - حتی رفتگر میفرستن که خیابونا رو تمیز کنن. خیلی از شرکتا به کسایی که میرن وام میدن؛ پول ویزاشون رو کمتر میگیرن (به جاش از پول ملت برمیدارن)، اقامتگاه و دستشویی میسازن با پول ملت. خیابوناشونو آسفالت میکنن با پول ملت. کجا؟ عراق - عراق دیگه - همین کشوری که هشت سال باهاش جنگیدیم و این همه کشته دادیم. اگه به همین رزمنده های واقعی و پاک باقی مونده از زمان جنگ بگی، فقط آه میکشن. این همه پول اینطوری تو یه کشور دیگه هزینه میشه. برای چی؟ برای، فرض کن، اعتقادات من و شما. آخه اعتقادات ما مهم تر از خود ما هستن، برای همین این هزینه ها برای خود ما و راحتی ما نمیشه. فقط برای اعتقادات ما میشه، چون اعتقادات مهمن؛ اعتقادات مهم تر از خود آدما هستن. حرم و درب طلا میسازن برای کسی که هزار و چهارصد سال پیش مرده ولی برای کسی که الان زنده است تره هم خورد نمیکنن.مردم دارن تو گرسنگی و بدبختی و بی پولی قلت میخورن، بعد پولا اینطوری هزینه میشه.آقا یا خانومی که تهران یا هر شهر دیگه ای به راحتی تو خونه ات نشستی، خودت رو معیار قرار نده، برو یه سر به استان ها و شهرهای ضعیف که تعدادشون کم هم نیست و بعد وضع مردم رو ببین؛ نامردی اگه این کامنت رو سانسور کنی؛

    • Ahmad
      Ahmad | ۳ آبان ۱۳۹۷

      چرا به اعتقادات مردم توهین میکنی نکنه شماها که میرین پاتایا و تایلند و آنتالیا واروپا گردی و کانادا گردی و آمریکا گردی خوبه تیلیاردها دلار تو جیب غربیها میریزن ایراد نداره ولی دو میلیون برای زیارت با کمترین هزینه میرن اونهم اکثرا خود فقرا میرن اون بده،، میدونید که تو اربعین به برکتش چند میلیون نفر غذای مجانی و رایگان استفاده میکنن چند میلیون فقیر سیر میشن ‌شما به فکر آباد کردن آنتالیا و پاتایا و تایلند باش ?

      • nexaen
        nexaen | ۳ آبان ۱۳۹۷

        مرد حسابی من نه تایلند رفتم، نه پاتایا، نه آنتالیا؛ هر کسی که رفته هم با پول خودش رفته. تا زمانی که پول خودته، هیچ مشکلی نیست هرطور میخوای خرجش کن. ولی این هزینه هایی که برای عراق میشه پول شخصی نیست. اینا پول مردمه. چرا باید هزینه ی ویزا رو کمتر حساب کنن؟ دولت به جاش از کجا برمیداره؟ از بودجه ی کشور؛ بودجه ی کشور برای کل مردمه. اتوبوس میفرستن از مشهد یا وقتی دارو و میوه و غذا و رفتگر میفرستن و خیابوناشونو آسفالت میکنن و دستشویی و اقامتگاه میسازن، اینا پولش از کجا میاد؟ مگه این هزینه ها از جیب شخص یا نفر خاصی میاد؟ این از پول نفته و از جیب همه ی مردمه. اینا پول مردمه که باید داخل کشور هزینه بشه.

        • Ahmad
          Ahmad | ۳ آبان ۱۳۹۷

          هر کی زیارت میره با پول خودش میره به شما ارتباطی نداره که حکومت کمک میکنه چون از پول خود مردم هست ، متاسفانه با پول ملت دولت به مسافران آنتالیا و پاتایا و تایلند و اروپا گردی و کانادا گردی و آمریکا گردی ارز مسافرتی میده ولی برای زوار نمیده هزینه دو میلیون زوار کمتر از هزار نفر مسافر آنتالیا هست شما ها که کل دارییوتون رو توجیب ترکیه و تایلندو انگلیس میریزید لطفا به فقرا هم یه بار غذای مجانی بدین قبول میکنیم اصلا کل مسافرت‌ها تعطیل بشه ایرانیها زندانی بشن با فکر شما اصلا

          • amir big
            amir big | ۳ آبان ۱۳۹۷

            تا شماها هستین اینا از ما سواری میکشن، فقط لطفا دهنتو ببند ?

          • Ahmad.Eskati
            Ahmad.Eskati | ۳ آبان ۱۳۹۷

            احتمالا از این جریانات یا سـود میبـری یا یکی از اون هایـی هستی که هر سالـه با پـول همیـن مـردم میـری عـراق...
            فقـط خـیلی خـوشحال نبـاش،‌دوران تـون به سـر رسیـده...
            دوران تـون خیـلی کـوتاه سـت...

          • Rafael۵۴۰۰
            Rafael۵۴۰۰ | ۳ آبان ۱۳۹۷

            تو دیگه چه گاوی هستیی

          • Ahmad
            Ahmad | ۴ آبان ۱۳۹۷

            ممنون از ادبتون که نشون میده فرهنگ کدوم تفکر بالاتر هست

          • enrix
            enrix | ۳ آبان ۱۳۹۷

            کی با پوله دولتی رفته انتالیا و پاتایا؟؟؟ یه نگاهی به قیمت تورهای خارجی بنداز بعدش میبینی با پوله دولتیه یا ارز آزاد! بعدشم منظور ایشون این نیس چرا همه میرن اربعین منظورش اینه این همه امکاناتی که میفرسته از کجاس تقریبا همین!البته یه بخش از صحبت هاش کاملا نادرسته!

    • آریا
      آریا | ۴ آبان ۱۳۹۷

      مذهب شیعه از روز اول هم سیاسی بود. درواقع این سیاست بود که شیعه گری رو اختراع کرد

    • darklight
      darklight | ۵ آبان ۱۳۹۷

      نکته اول اینکه تمام هزینه هایی که در عراق و یا اماکن مذهبی میشه از پول مردمی هست که می خوان این هزینه ها بشه و از طریق وقف و یا نذر و ... به اونجاها کمک می کنن و هزینه های دولت در اونجا صفر هست.
      نکته دوم اینکه خدمات رسانی به مردم ایران در هر جای جهان که باشن وظیفه دولت و حکومته می خواد پاتایا باشه یا عراق ...
      نکته سوم اینکه همون مردمی که کمک می کنن با زیارت اربعین همونا هم هستن که کمک می کنن به ساخت مدرسه و بیمارستان و امکانات رفاهی و خیره می زنن برای کمک به خانواده های کم بضاعت و ... و من بسیاری رو میشناسم که میلیاردی کمک می کنن به مردم و میلیونی هم کمک می کنن به این مراسمات و ... ولی یه سری هستن که فقط یه دهن گشاد دارن و سوار بر پورشه تنها کارشون لاس زدن توی خیابونا و بدمستی توی پاتایا و ... هست ولی گیر می دن به هزینه های این مراسما و هشتگ ترند می کنن چون کار دیگه ای ندارن که بکنن.
      و نکته آخر اینکه ما برای هم اعتقادمون و هم وطنمون و هم وطنمامون هر جای دنیا که لازم بوده و باشه خون و جون دادیم و میدیم ... مال و راحتی و ... که قابل نیست. اما شما حتی برای زرت و پرت هایی که اینجا نوشتی هم حاضر نیستی یه مو از سرت کم بشه ...
      توی همین زیارت اربعین خانواده هایی دارن پول و مال و غذاشون رو میدن که توی سال خودشون ندارن بخورن ولی جمع می کنن برای این روز. گرچه این از فهم شما خارجه ولی همون روستاها و شهرهای ضعیفی که می گی بیشترین عاشقان امام حسین علیه السلام رو دارن که حاضرن نون نخورن اما زیارت اربعین برن چون «اعتقادشون» هست و نون که هیچی پاش جونم میدن.
      در آخر یکبار دیگه هم می گم هیچ هزینه دولتی خدا رو شکر متوجه این جریان نیست و تمام ساخت حرم و ضریح و ... که اونجای شما رو سوزونده رو همونایی تقبل کردن که توی ایران دارن بیمارستان و مدرسه و خیریه می سازن و دردی از مردم دوا می کنن...

مطالب پیشنهادی