ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گیم شیرینگ
رپورتاژ آگهی

گیم شیرینگ، مرجع ارائه بازی های شیرینگ قانونی

خرید مطمئن، قیمت های مناسب، پشتیبانی همراه، تنوع در خدمات و آرشیو کامل بازی های ویدیویی، همون چیزی است که یک گیمر برای تجربه بازی های مورد علاقه اش، شایسته اون هست. فروشگاه گیم شیرینگ به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید مطمئن، قیمت های مناسب، پشتیبانی همراه، تنوع در خدمات و آرشیو کامل بازی های ویدیویی، همون چیزی است که یک گیمر برای تجربه بازی های مورد علاقه اش، شایسته اون هست.

فروشگاه گیم شیرینگ به عنوان اولین مرجع ارائه بازی های دیجیتالی بصورت اورژینال و قانونی با استفاده از قابلیت شیرینگ، کامل ترین آرشیو بازی های ویدیویی در ایران رو برای سه کنسول  Playstation 4، Xbox One  و Nintendo Switch در اختیار شما قرار می دهد. در فروشگاه گیم شیرینگ شما با هر سلیقه ای و با هر میزان بودجه برای خرید یک بازی، امکان تجربه بازی مورد علاقه خود را خواهید داشت، حتی تنها با چند هزار تومان…

ارائه بازی های ویدیویی در قالب اکانت شیرینگ آفلاین، اکانت شیرینگ دائمی، اکانت شیرینگ زمانی و اکانت کامل دیجیتالی که هر کدام با هزینه و قابلیت هایی متفاوت در اختیار شما قرار گرفته اند، این امکان را فراهم می کنند تا هزینه یک بازی را براساس مقدار و چگونگی استفاده از آن پرداخت نمایید. مثلا اگر فرصت استفاده از بخش چند نفره آنلاین بازی ها رو ندارید، لزومی نداره هزینه اون رو پرداخت کنید، اکانت های شیرینگ آفلاین یک خرید منطقی برای شما خواهد بود یا اگر در تمام طول روز فرصت استفاده از یک بازی برای شما فراهم نیست، بازی ها رو برای 8 ساعت استفاده در روز تهیه و تنها بابت ساعت هایی که از آن استفاده می کنید هزینه پرداخت کنید، این قابلیتی است که طرح شیرینگ زمانی در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از بازی های دیجیتالی، زمانی لذت بخش خواهد بود که امکان فروش آن ها نیز فراهم باشد و در فروشگاه گیم شیرینگ این قابلیت نیز در اختیار شما قرار گرفته است. بازی هایی که از ما خریداری می شود، می تواند در هر زمان برای فروش در بخش حراجی فروشگاه گیم شیرینگ ثبت شود تا سایر کاربرها آن را سفارش دهند. همچنین شما نیز با مراجعه به آرشیو بازی های حراجی امکان ثبت سفارش برای خرید بازی سایر کاربرها را در اختیار خواهید داشت و حتی بازی هایی که به این طریق، از بخش حراجی فروشگاه گیم شیرینگ تهیه کرده اید را نیز می توانید پس از تجربه، دوباره در همین بخش برای فروش قرار دهید.

علاوه بر امکان فروش بازی ها، امکان ثبت آگهی برای اجاره اون ها نیز در فروشگاه گیم شیرینگ وجود دارد. با استفاده از این بخش می توانید ضمن حفظ مالکیت و استفاده از بازی های خود، آن ها را برای اجاره به دیگران ثبت نمایید. همچنین شما نیز این امکان رو در اختیار دارید تا بازی سایر کاربرها را برای اجاره سفارش داده و با مبلغی بسیار اندک، برای مدت زمانی مشخص از بازی مورد علاقه خود استفاده نمایید. طرح اجاره است که این امکان جذاب را برای شما فراهم کرده تا یک بازی رو با مبلغی اندک از فروشگاه گیم شیرینگ تهیه و ضمن 16 ساعت استفاده از آن در روز، مقدار 8 ساعت برای مدت زمانی مشخص بازی را به فرد دیگری اجاره دهید و مبلغی به ازای آن دریافت کنید.

پشتیبانی فروشگاه گیم شیرینگ با توجه ویژه به اجرای قوانین و تعهدات خود، فضایی آرام و ایمن را برای استفاده مشترکین فروشگاه آماده کرده است که این مساله بی شک باعث دلگرمی شما خواهد بود. پشتیبانی فروش، پشتیبانی خدمات و پشتیبانی اختصاصی هر کدام به منظور رفع بخشی از نیازهای کاربر در هنگام، قبل و بعد از خرید همواره در کنار شما خواهند بود. پشتیبانی تنها با هدف رضایت مشترکین و برای رعایت حقوق تمام کاربرهای فروشگاه، فعالیت و تلاش می کند.

اکنون که با بخشی از خدمات ما آشنا شدید از شما برای استفاده از فروشگاه گیم شیرینگ، به آدرسGamesharing.org دعوت می کنیم. دعوت می کنیم تا شما نیز همراه رشد فروشگاه باشید زیرا همواره برای ارائه بهترین ها به شما کوشیده و از این پس نیز خواهیم کوشید و با ارائه قابلیت هایی شایسته، همراهی شما را پاسخ خواهیم داد. علاوه بر بازدید از فروشگاه، با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما می توانید اخبار، اطلاعات و خدمات فروشگاه گیم شیرینگ را دنبال نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی