ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فرصت جذب سرمایه تا 600 میلیون تومان برای اهالی رسانه و فناوری اطلاعات [رپورتاژ آگهی]

رشد تعداد کاربران ایرانی استفاده کننده از اینترنت در سالیان اخیر و دورنمای رو به رشد فضای آنلاین در کشور، نیاز مخاطبان را به دریافت محتوای غنی در حوزه‌های متعدد موضوعی بیش از هر زمانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رشد تعداد کاربران ایرانی استفاده کننده از اینترنت در سالیان اخیر و دورنمای رو به رشد فضای آنلاین در کشور، نیاز مخاطبان را به دریافت محتوای غنی در حوزه‌های متعدد موضوعی بیش از هر زمانی نمایان کرده‌ است. این در حالی است که در بسیاری از حوزه‌های تخصصی و عمومی همچنان خلا حضور رسانه‌هایی که محتوای مورد نیاز کاربران ایرانی را تامین کنند به وضوح حس می‌شود.

گروه رسانه های پیک برتر، با بیش از 15 سال سابقه موفق در حوزه تبلیغات چاپی و دیجیتال و رسانه‌های حوزه چاپ و آنلاین قصد دارد با سرمایه‌گذاری در حوزه رسانه‌های آنلاین (دسکتاپ و موبایل) نسبت به توسعه سبد محصولات آنلاین خود اقدام کند.

در ادامه با ما همراه باشید.

رسانه‌های آنلاین آی‌برتر، الودکتر، برترین‌ها، چیدانه، طرفداری، نی‌نی‌بان و همگردی حاصل همکاری‌های پیشین مجموعه در ایجاد رسانه‌های جدید هستند. همچنین رسانه‌های چاپی مجله آشپزی مثبت، مجله زندگی ایده‌آل، مجله منزل، مجله سیب سبز و در نهایت آگهی‌نامه پیک برتر نیز از جمله رسانه‌های چاپی پیک برتر به شمار می‌روند.

هدف سرمایه‌گذاری در این مرحله ایجاد رسانه‌های جدید یا توسعه رسانه‌هایی است که مدل درآمدی آنها تبلیغات است و این مهم به کمک جذب کاربر از طریق ارائه محتوا صورت بگیرد. برخی موضوعات از قبیل مد و زیبایی، سرگرمی، خودرو، مدیریت و کارآفرینی، ستاره‌ها و ... نمونه‌هایی از موضوعاتی هستند که جذابیت لازم برای سرمایه‌گذاری را دارند.

در این طرح، سرمایه‌گذاری به صورت مرحله‌ای و با هدف درآمدزایی رسانه پس از طی دوره زمانی مشخصی صورت خواهد گرفت. همچنین سرمایه‌گذاری ممکن است بر روی رسانه‌های موجود یا برای ایجاد رسانه‌های جدید انجام بپذیرد.

بدینوسیله از اهالی رسانه و فناوری اطلاعات که توانمندی و تجربه کافی برای مدیریت رسانه‌های آنلاین را دارا هستند، یا صاحب رسانه‌ای (پایگاه اینترنتی، اپلیکیشن موبایل و ...) هستند که برای رشد نیاز به جذب سرمایه دارد، دعوت می‌شود با مراجعه به وبسایت گروه پیک برتر به آدرس http://www.peykebartar.com مطالعه جزئیات بیشتر از فراخوان سرمایه‌گذاری گروه رسانه‌های پیک برتر، با ثبت موضوع مورد نظر برای مشارکت حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه 1394، جهت پذیرش طرح‌های خود اقدام کنند.

فرم پذیرش موضوع مشارکت (کلیک کنید)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سعید
    سعید | ۶ دی ۱۳۹۴

    بله سایت رو از آدم با یه مبلغی خیلی کمی میخرن و بالای 50 درصد سهام رو صاحب میشن.آخرش میکن یا بخر یا بفروش ، صاحب سایت هم بیچاره که پولی در نداره مجبوره بفروشه.

    میتونید در مورد همون سایتهایی که الان صاحب شدن تحقیق کنید.
    متاسفم برای حوزه آی تی ایران.
    لطفا کامنت رو تایید کنید ، جناب قاسمی.
    سپاسگذارم

    • محمدعلي
      محمدعلي | ۷ بهمن ۱۳۹۴

      خب منم ميخاستم ايده مو ثبت كنم الان تو شك افتادم
      لطفا الان كه يه اتهامي وارد ميكنيد يه توضيح هم بديد

مطالب پیشنهادی