ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کسب مقام نخست تیم مدیران خودرو در سومین دوره رقابت های فنی چین

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. سومین دوره رقابت های ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد.
سومین دوره رقابت های فنی شرکت چری در چین برگزار شد، و تیم ایران توانست در نتیجه تیمی با کسب مقام نخست این رقابت ها به عنوان تیم برتر معرفی شود. در رقابت‌ های خدمات فنی نمایندگان ایران آقایان جابری و بوداغلو بعد از شرکت کننده ایی از کشور روسیه، به ترتیب در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند و در قسمت خدمات پذیرش خانم ماهری ‌فرد به مقام دوم دست یافت تا در نتیجه تیمی، تیم ایران در جایگاه نخست قرار گرفته باشد.

مدیران خودرو

چری اتومبیل شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه ‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در چین به‌ شمار می ‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در کشور چین است.
هر ساله شرکت چری چین با هدف ایجاد انگیزش، هدفمند کردن آموزش ها، ارتقائ سطح فنی و در نهایت بالابرد رضایتمندی مشتریان خود در شرکت ها و کشورهای همکار و مصرف کننده محصولات خود، اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات فنی در رشته های مختلف می‌ کند.

بر همین اساس مسابقات فنی سال 2018 در زمینه های تعمیرات فنی، پذیرش و تخیص خودرو مشتری برگزار گردید تا نمایندگان ایران از بین بیش از 60 شرکت کننده از 12 کشور بتوانند به مقام های برتر دست یابند. در رقابت‌ های خدمات فنی نمایندگان ایران آقایان جابری و بوداغلو بعد از شرکت کننده ایی از کشور روسیه، به ترتیب در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند و در قسمت خدمات پذیرش خانم ماهری‌ فرد به مقام دوم دست یافت تا در نتیجه تیمی، تیم ایران در جایگاه نخست قرار گرفته باشد.

شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش توان مندی کارشناسان فنی در سراسر نمایندگی های کشور نیز هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فنی و فروش خواهد کرد که نفرات برتر را به مسابقات جهانی اعزام می‌ کند. پیش از این نیز تیم اعزامی ایران در اولین دوره مسابقات مهارت های فروش مقام نخست را از آن خود کرده بود.
شرکت مدیران خودرو همواره می‌ کوشد با برگزاری دور های آموزشی مختلف و برگزاری مسابقات انگیزشی مختلف در بین کارکنان و کارشناسان فنی خود، ضمن ارتقاء دانش تیم اجرائی خود در جهت کسب رضایتمندی مشتریان خود اقدام شایسته ایی کرده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی