ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تست پیش از تولید ام وی ام X55 در جاده های کشور آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، بنا به اعلام واحد فنی مهندسی، ام وی ام ایکس55 جهت انجام آزمایش‌های فنی و کیفیت در اختیار موسسات بازرسی کیفیت و استاندارد قرار داده شده تا پس ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، بنا به اعلام واحد فنی مهندسی، ام وی ام ایکس55 جهت انجام آزمایش‌های فنی و کیفیت در اختیار موسسات بازرسی کیفیت و استاندارد قرار داده شده تا پس از انجام آزمایش‌های اولیه، جهت انجام تست های پیمایش طی روزهای آتی راهی جاده ایران شود. به گفته مسئول پروژه ایکس 55 این آزمایش‌ها شامل تست پیمایش 3000 کیلومتر و تست هندلینگ خواهد بود. نتایج مثبت این تست ها نهایتا بعنوان مجوز لازم تولید این محصول در کارخانه شرکت مدیران خودرو واقع در بم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پیش از این نیز این خودرو تست های لازم در خصوص عملکرد ترمز، انطباق، تست جاده و پیمایش 15000کیلومتر قرار گرفته بود است.

ایکس55
ام  وی ام  محصول جدید مدیران خودرو در حال انجام تست های فنی

ام وی ام ایکس55 در اواخر ماه گذشته در چین رونمایی شد که شرکت مدیران خودرو نیز تصمیم دارد با انجام مقدمات لازم طی ماه های آتی این محصول جدید را در ایران با برند ام وی ام رونمایی و عرضه آن را آغاز کند

بسیاری بر این عقیده اند که ام وی ام ایکس 55 در واقع همان چری تیگو 4 است که در حدود دو سال قبل در چین رونمایی شد، اما به گفته مسئولان مدیران خودرو، کراس اوور مورد بحث نسب به تیگو 4 اندکی متفاوت بوده و به عنوان نمونه جلو پنجره و یا چراغ های جلو آن تغییر کرده است. البته بسیاری از کمپانی های خودرو سازی در مدل مورد تست که عمدتا نیز به صورت کامل استتار پیدا می کند تغییراتی را ایجاد می کنند. در واقع تفاوت داشتن مدل آزمایشی با مدل نهایی امر بسیار رایجی است که این موضوع می تواند در مورد خودروی مذکور نیز اتفاق افتاده باشد.

اگر حدس ما درست باشد و با یک چری تیگو 4 سروکار داشته باشیم یک موتور 1.5 لیتری توربو مشابه با چری تیگو 7 را در این خودرو مشاهده خواهیم کرد. البته تیگو 4 در بازار جهانی با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی نیز عرضه شده اما از آنجا که پیش از این خودروهای تیگو 7 و آریزو 6 در داخل کشورمان به موتورهای تولید داخل 1.5 لیتری توربو مجهز شده اند بسیار محتمل است که موتور 1.5 لیتری برای کراس اوور جدید مدیران خودرو (که گویا قرار است با نام ام وی ام عرضه شود) انتخاب شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Soltani
    Alireza Soltani | ۱ آذر ۱۳۹۷

    مگه تو ایرانم پیش از تولید تست میگیرن؟؟اصلا اگه مشکل داشت ک حتما داره مگه رفعش میکنن ک دارن تست میگیرن

مطالب پیشنهادی