ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ‌تاپ‌های سامسونگ
رپورتاژ آگهی

لپ‌تاپ‌های سامسونگ چقدر ارزش خرید دارند؟

متاسفانه هر چه قدر سامسونگ توانست با گوشی‌های موبایلش دل ایرانی‌ها را ببرد، نتوانست با لپ‌تاپ‌هایش کاری از پیش ببرد. قیمت لپ‌تاپ‌های سامسونگ معقول است و این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند نیازهای روزمره کاربر عادی را به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

متاسفانه هر چه قدر سامسونگ توانست با گوشی‌های موبایلش دل ایرانی‌ها را ببرد، نتوانست با لپ‌تاپ‌هایش کاری از پیش ببرد. قیمت لپ‌تاپ‌های سامسونگ معقول است و این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند نیازهای روزمره کاربر عادی را به خوبی پاسخگو باشند، تنوع مدل‌ها بسیار زیاد است و تقریبا تمام نیازها پوشش داده می‌شوند؛‌ اما باز هم خرید لپ‌تاپ سامسونگ در ایران همه‌گیر نیست. علاوه بر ویژگی‌های خوب و قیمت مناسب، سامسونگ در رقابت با اپل چند سالی است که برای کاهش وزن لپ‌تاپ‌های خود بسیار تلاش می‌کند. برای مثال نوت بوک ۹ با صفحه نمایش ۱۵ اینچی تقریبا هم وزن مک بوک ۱۲ اینچی اپل است. این باریکی و سبک وزنی در سری ۹ یعنی اولترا بوک‌های سامسونگ به خوبی سر و صدا راه انداخت. به نظر می‌رسد توانایی‌های لپ‌تاپ‌های سامسونگ در برابر رقبای چینی بی‌کیفیتی که در بازار حضور دارند کم‌رنگ جلوه داده شده است و همین موضوع فروش لپ‌تاپ سامسونگ در ایران را پایین نگه داشته است.

تنوع محصولات سامسونگ در دسته‌ی لپ‌تاپ‌ها هم مانند دسته گوشی و تبلت بسیار زیاد است و نمی‌توان درباره تمام آنها به صورت مجزا صحبت کرد. اگر در سایت دیوار دنبال یک لپ‌تاپ کارکرده سامسونگ  بودید و از نام مدل‌ها سر در نیاوردید، قبل از تماس با فروشنده نام آن را در اینترنت جست و جو کنید تا از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری آن با خبر شوید. سامسونگ دسته‌ بندی‌های مختلفی برای لپ‌تاپ‌های خود در نظر گرفته است. اولترا بوک‌ها، نوت‌بوک‌ها و آخرین دسته‌بندی ‌نیز کروم بوک است. در واقع کروم بوک و نوت بوک از نظر ظاهری بسیار به هم شباهت دارند، اما سیستم عاملی که برای کروم بوک در نظر گرفته شده است مخصوص طرفداران گوگل و اندروید است. سیستم عامل کروم که روی این دستگاه‌ اجرا می‌شود، برای سازگاری با حداقل امکانات سخت‌افزاری طراحی شده است. پس قیمت کروم بوک‌ها همیشه از لپ‌تاپ‌های معمولی پایین‌تر است. این سیستم عامل تمام داده‌های شما را روی فضای ابری ذخیره می‌کند و حافظه این دستگاه‌ها نیز معمولا بسیار کم است. کروم بوک سامسونگ مصداق بارز ضرب المثل ایرانی (فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه) است! سرعت لود دستگاه بسیار بالا است. از کروم بوک بیشتر برای اهداف آموزشی در مدارس استفاده می‌شود.

این شرکت فروردین ماه سال جاری، سه مدل لپ‌تاپ جدید از سری ۳ و ۵ خود را رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها علاوه بر سخت افزار قوی، ظاهر زیبایی نیز دارند. طبق اعلام سامسونگ این لپ‌تاپ‌ها برای استفاده روزمره و بازی طراحی شده‌اند. البته منظور لپ‌تاپ‌های تخصصی برای گیمرها نیست. سامسونگ ۲ سال قبل برای خوره‌های بازی، لپ‌تاپ گیمینگی با نام ادیسه به بازار عرضه کرد.

سامسونگ در بیشتر لپ‌تاپ‌های جدید خود از پردازنده‌های قوی شرکت اینتل استفاده می‌کند. قدرت پردازنده برای خرید لپتاپ بسیار اهمیت دارد. برای فضای ذخیره سازی چندان درگیر باشید می‌توانید فلش یا هارد اکسترنال بخرید؛‌ زیرا نگهداری مقدار زیادی اطلاعات روی دستگاه، آن را کند می‌کند. به رم دستگاه زیاد توجه نکنید. رم‌ها قابل تعویض و ارزان‌ قیمت هستند؛‌ به راحتی می‌توانید یک رم خوب بخرید و به سادگی آن را روی دستگاه نصب کنید. برای انتخاب لپ‌تاپ عجله نکنید و تمام ویژگی‌های لپ‌تاپ مورد نظرتان را به دقت بررسی کنید. اگر دستگاه دست دوم می‌خرید، حتما از فروشنده مهلت تست بخواهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی