ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نکات مهم و کاربردی که موقع برنامه ریزی برای سفر هرگز نباید فراموش کنیم

قبل از هر چیز باید بدانیم به چه نیت و هدفی، می‌خواهیم به سفر برویم! تعیین هدف از سفر، اولین قدم در برنامه‌ریزی برای مسافرت محسوب میشود. دلایل و انگیزه هایی مثل : تفریح، بازدید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۹

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قبل از هر چیز باید بدانیم به چه نیت و هدفی، می‌خواهیم به سفر برویم! تعیین هدف از سفر، اولین قدم در برنامه‌ریزی برای مسافرت محسوب میشود.

دلایل و انگیزه هایی مثل : تفریح، بازدید از یک مکان یا یک رویداد خاص، ملاقات با یک دوست یا آشنا، دوری از دنیای پرهیاهوی شهری و زندگی روزمره، میتواند باعث شود که به برنامه‌ریزی برای یک سفر کوتاه یا بلندمدت فکر کنیم.

 زمان و مدت سفر

بعد از مشخص شدن هدف، با توجه به تعداد روزهای مرخصی یا تعطیلی، مدت زمان سفرمان را تعیین می‌کنیم. عواملی مثل مسیر و وسیله نقلیه، در تعیین این مدت زمان می‌تواند بسیار مؤثر باشد. همچنین زمان شروع و پایان سفر را هم می‌توانیم در این مرحله تعیین کنیم.

انتخاب مقصد

اکنون که تا حدودی هدف و مدت زمان سفرمان مشخص شده، انتخاب مقصدی که با شرایط ما همخوانی داشته باشد، مرحله‌ی بعدی خواهد بود. برای انتخاب مقصد می‌توانیم از تجربه‌های قبلی خود یا نزدیکان‌مان و جستجو در بستر اینترنت، بهره ببریم.

بعد از مشخص شدن مقصد، باید با توجه به برآورد هزینه و سبک مسافرتی که انتخاب کردیم، به رزرو یک مکان اقامتی مناسب در شهر مقصد بپردازیم. انتخاب محل اقامت قبل از سفر، می‌تواند به آرامش روحی و دقیق‌تر بودن برآورد هزینه‌های مالی سفر، کمک کند.

از آنجایی‌که در عصر ارتباطات به سر می‌بریم، رزرو آنلاین و اینترنتی هتل با یک سرچ ساده در موتورهای جستجو، نیاز ما را درباره‌ی قیمتِ مکان‌های اقامتی یا هتل ها و خدمات آن‌ها، برطرف می‌کند.

سایت‌های معتبر و باسابقه‌ای مثل اقامت24  و...  به راحتی می‌توانند خدماتِ رزروِ آنلاین و فوری هتل را، با جزئیاتی مانند قیمت، تعداد شب‌های اقامت و لیست کامل خدمات، به ما ارائه کنند، به شکلی ‌که لذتِ یک رزروِ سریع و بدون دغدغه را در ذهن مخاطب حک کند.

مزیت فوق‌العاده‌ای که در مورد این سامانه رزرو آنلاین هتل وجود دارد اینست که، همیشه قیمت رزرو هتل از طریق این سایت، ارزان‌تر از هزینه رزرو از سامانه‌های دیگر و یا حتی سایتِ خود هتل میباشد!!!

رقابتی شدن خدمات کسب‌و‌کارهای آنلاین، این مزیت را برای ما بوجود می‌آورد که می‌توانیم با مدیریت مالی هوشمند، از این کاهش هزینه‌ها، در شرایط اقتصادی کنونی، استفاده مطلوب را ببریم.

انتخاب مسیر و وسیله نقلیه سفر

تعیین مسیر و وسیله سفر، خیلی مواقع به هم وابسته هستند، به همین دلیل هم‌زمان مورد بررسی قرار میگیرند.

اگر شما کسی هستید که از رانندگی و مسیرِ جاده، لذت می‌برید و اگر آنقدر آرام هستید که با چالش‌هایی نظیر خراب شدن خودرو، تصادف، ترافیک و... به راحتی کنار می‌آیید، مسافرت با وسیله شخصی حتما جذابیت‌ها و لذت‌های خاص خودش را برایتان بهمراه خواهد داشت.

اما اگر اولویت‌هایی نظیر امنیت، راحتی و سرعت در سفر، برایتان ارزشمندتر است، گزینه‌هایی مانند سفر با قطار و یا هواپیما حتما جذاب‌تر خواهند بود. خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار به صورت آنلاین نیز، روشی آسان و سریع خواهد بود.

سایت‌های معتبر و شناخته شده‌ای مانند پروازیاب و... امکان خرید فوری و مطمئنِ بلیط را با کمترین هزینه همراه با جزئیاتی نظیر ساعت حرکت، شرکت هواپیمایی و... برایمان فراهم کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی