ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیلید
رپورتاژ آگهی

این «کیلید» همه قفل‌ها را باز می‌کند

خرید و اجاره خانه یکی از مهمترین و بزرگترین تصمیمات اقتصادی هر فردی محسوب می‌شود که همین اهمیت فرآیند یافتن ملک را به خصوص در شهرهای بزرگ دشوارتر می‌کند. تقریبا تمام افرادی که دستکم یکبار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید و اجاره خانه یکی از مهمترین و بزرگترین تصمیمات اقتصادی هر فردی محسوب می‌شود که همین اهمیت فرآیند یافتن ملک را به خصوص در شهرهای بزرگ دشوارتر می‌کند. تقریبا تمام افرادی که دستکم یکبار به دنبال خرید یا اجاره آپارتمان در تهران بوده‌اند به خوبی می‌دانند پیدا کردن خانه مناسب در این شهر شلوغ تا چه اندازه کار سخت و طاقت فرسایی است؛ کلید حل این مشکل باز هم در دست فناوری‌های نوین است چرا که بدون بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای دیدن یک مورد باید حداقل 5-4 ساعت وقت اختصاص داد و در این ترافیک شدید تهران از یک سر شهر به آن سر دیگر رفت که این امر با توجه به سبک زندگی شلوغ این روزهای مردم کاری بسیار محال و خسته‌کننده است.

خوشبختانه، با ورود فناوری‌های جدید تقریبا بسیاری از کارهایی را که ما سالهاست به شیوه سنتی انجام می‌دهیم ، آسان‌تر شده است. تا همین چند سال پیش بسیاری از ما برای خرید مایحتاج روزانه زندگی می‌بایست به چندین و چند مغازه و فروشگاه سر می‌زدیم اما امروز با ترویج one-stop-shop ها، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، تقریبا همه نیازهای روزمره ما از یک فروشنده تامین می‌شود. اما سوال اینجاست که آیا این اتفاق در بازار مسکن هم می‌افتد یا خیر؟

پرتال‌های املاک کلید قفل بازار مسکن

کیلید

تا پیش از ورود سامانه‌های آنلاین املاک، تمام آگهی‌های ملک را تنها می شد از صفحات نیازمندی‌های روزنامه یا مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک پیدا می‌کرد. این روش دو مشکل اساسی داشت: نخست اینکه آژانس‌های املاک و فایل‌های موجود تنها محدود به مشتریان محلی می‌شد و مشتریان سایر محلات و مناطق تهران ممکن بود تنها به صورت تصادفی به آن آژانس املاک مراجعه کنند؛ دوم اینکه اطلاعات موجود در آگهی‌های نوشتاری و حتی مراجعه حضوری به املاک بسیار محدود بود در نتیجه افراد جویای ملک حتما باید به صورت حضوری به محل ملک مراجعه می‌کردند که این مساله هم بسیار زمان بر بود و هم اینکه ممکن بود وقتی به یک آژانس املاک سر می‌زدند، فایل متناسب و دلخواه آنها موجود نبود.

پرتال‌ها و سامانه‌های هوشمند املاک مانند «کیلید»، دقیقا با اطلاع از همین نیازها راه‌اندازی شدند. این سامانه‌های آنلاین از یک سو فایل‌های مشاوران املاک را در طیف بسیار وسیع‌تر، با امکانات و مشخصات بسیار کامل‌تری نظیر عکس، فیلم، تور مجازی، توضیحات کامل و موقعیت مکانی روی نقشه در معرض دید کاربران قرار دادند و از سوی دیگر در وقت و انرژی افراد جویای ملک و مشاوران املاک صرفه جویی کردند.

بدین ترتیب، آژانس‌های املاک توانستند فایل‌های خود را در معرض دید افراد جویای ملک قرار دهند تا افراد با مشاهده تمام فایل‌های موجود یک آژانس املاک و دیدن مشخصات، عکس‌ها و فیلم‌های آن، یک دید و شناخت اولیه نسبت به ملک مورد نظر پیدا کنند و سپس هدفمندانه‌تر با آژانس املاک تماس بگیرند تا پس از بازدید نهایی نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند. این کار باعث می‌شود تا ضمن جلوگیری از سفرهای غیرضروری شهری که هیچ عایدی جز افزایش آلودگی، ترافیک و اتلاف وقت ندارد، آژانس‌های املاک نیز با تعداد بیشتری مشتری از تمام نقاط شهر و حتی کشور در ارتباط باشند و بازدهی کاری خود را بدون نیاز به هزینه‌های اضافی، افزایش دهند.

برای اجاره یا خرید آپارتمان در تهران می‌توانید به سامانه کیلید مراجعه کرده و به فایل‌های بیش از 2 هزار آژانس املاک دسترسی داشته باشید یا حتی ملک خود را به رایگان برای فروش یا اجاره به بهترین مشاوران املاک منطقه بسپارید. این کار باعث می‌شود تا در وقت و هزینه خود به میزان چشمگیری صرفه‌جویی کنید.

همچنین، بهره‌گیری از ابزارهای هوشمند نظیر نقشه حرارتی معاملات، جست‌وجوی ملک روی نقشه در یک محدوده مشخص، واقعیت افزوده (AR) و سیستم برآورد هوشمند قیمت ملک با استفاده از کد پستی 10 رقمی، تمام نیازهای افراد جویای ملک را برطرف می‌کند. با ورود به سامانه هوشمند کیلید نه تنها می‌توانید خانه مناسب با بودجه خود را پیدا کنید بلکه اگر قصد تبدیل به احسن ملک خود را داشته باشید هم املاک مشابه و متناسب به بودجه کنونی و فرصت‌های ویژه سرمایه گذاری را نیز مشاهده کرده و تغییرات سرمایه خود را هر روز رصد کنید. این امکان تنها با دسترسی به یک سامانه دقیق اطلاعاتی و فایلینگ مسکن امکانپذیر خواهد بود.

اطلاع از فرصت‌های بازار مسکن، کلید سرمایه‌گذاری موفقیت

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است و حجم پول و سرمایه در گردش این بازار اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک «تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اطلاعات دقیق و صحیح میسر می‌شود. تا پیش از این، سرمایه‌گذاران در حوزه مسکن همواره با تحلیل‌های مبتنی بر احساسات، برداشت و درک شخصی، از بازار شناخت پیدا کرده و با کمک آن رفتار آینده این بازار را پیش‌بینی کنند. اما برای تصمیم‌گیری درست در بازار مسکن، تنها آگاهی از روند تغییرات قیمت در سال‌های اخیر، میزان عرضه و تقاضا در بازار، رکود یا رشد آنی قیمت و حجم معاملات راهگشاست.

سامانه هوشمند املاک «کیلید»، با توجه به اهمیت این اطلاعات برای افراد جویای ملک و سرمایه‌گذاران مسکن، واقعیتهای روز در بازار مسکن را منعکس کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مالکان، متقاضیان و سرمایه‌گذاران حوزه مسکن می‌توانند به کمک «کیلید» و ابزارهای علمی و دقیق آن، تحلیل درستی از روند بازار مسکن داشته باشند.

چرا باید قبل از سرمایه‌گذاری در مسکن شاخص کیلید را بشناسید؟

هیچ سرمایه‌گذاری حتی برای سرمایه‌گذاری خرد هم بدون اطلاع وارد یک بازار نمی‌شود. اطلاع از املاک پرطرفدار، محلات محبوب برای خرید یا اجاره، مناطق پر رونق از نظر معاملات و رشد قیمت، نه تنها برای سرمایه‌گذاران مسکن بلکه برای افراد جویای ملک نیز بسیار حیاتی و مفید است.

از مهمترین اطلاعاتی که توسط سامانه هوشمند «کیلید» در دسترس کاربران قرارمی گیرد، شاخص قیمت مسکن است. تا پیش‌ از این، شاخص متداول و مورد استفاده در محافل غیرتخصصی، میانگین قیمت مسکن بوده است. از آنجا که رفتار بازار مسکن در تمام مناطق یکسان نبوده و روند تغییرات قیمت برای خانه‌ها به تناسب متراژ و سن بنا، متفاوت است، بسیاری از متخصصان حوزه اقتصاد مسکن به اتفاق معتقدند شاخص‌های موجود از دقت بسیار پایینی برخوردار هستند و برای شناخت رفتار بازار شیوه درستی محسوب نمی‌شوند.

«کیلید» برای اولین بار در ایران، شاخص قیمت مسکن را با کمک روش‌های آماری و محاسباتی پیشرفته عرضه کرده و نتایج حاصل را تحت عنوان «شاخص کیلید» در اختیار کاربران خود قرار داده است. این شاخص برمبنای جدیدترین آمارها و مطالعات اقتصاد مسکن محاسبه شده و تغییرات و رفتار بازار مسکن را به درستی تجزیه و تحلیل می‌کند و به راحتی می‌توان روند رشد معاملات و قیمت‌ها را از هفت سال گذشته تا امروز به تفکیک محله، منطقه، متراژ و سن بنا مشاهده کرد؛ این شاخص، به دلیل اینکه از داده‌های روز بازار و معاملات واقعی و ثبت شده تهیه می‌شود مرجع قابل اعتماد و بسیار دقیق‌تری برای سنجش رفتار بازار و پیش‌بینی آینده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    کلید این روزا به لطف حسن کلید تبدیل شده به فحش خواهر مادر. بهتر بود یک اسم دیگه برای استارت آپ تون انتخاب می کردید

  • Ali.ultra
    Ali.ultra | ۱۸ آذر ۱۳۹۷

    هیچ کلیدی، کلید رییس جمهور عزیز نمیشه(:

مطالب پیشنهادی