ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ذنفون ایسوس
رپورتاژ آگهی

زنفون 4، ظریف و سریع؛ با کمتر از 3 میلیون تومان از دیوار بخرید

ایسوس ممکن است شناخته‌شده‌ترین برند در میان گوشی‌های هوشمند نباشد اما طیف گسترده‌ای از تلفن‌های همراه اندروید با قیمت‌های نسبتا مناسب را پوشش می‌دهد. نام تجاری ایسوس اما دارای پیشینه خوبی است. Zenfone، پیشوندی بود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ایسوس ممکن است شناخته‌شده‌ترین برند در میان گوشی‌های هوشمند نباشد اما طیف گسترده‌ای از تلفن‌های همراه اندروید با قیمت‌های نسبتا مناسب را پوشش می‌دهد. نام تجاری ایسوس اما دارای پیشینه خوبی است. Zenfone، پیشوندی بود که بر موبایل‌های این کمپانی بار شد که بعضی از آن‌ها حتی ترکیبی هستند از تبلت و اسمارت فون. می‌خواهیم به زن فون 4، یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه ایسوس در ایران و جهان بپردازیم؛ موبایلی با دوربین فوق العاده، طراحی ظریف و البته سخت افزار قوی. قیمت پایه Zenfone 4 در تایوان، پایتخت برند ایسوس 400 دلار عنوان شد که با توجه به امکاناتی که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد، منصفانه و اقتصادی به نظرمی‌رسد.

خرید و فروش گوشی موبایل دست دوم ایسوس زن فون 4 در سایت دیوار البته با بودجه‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. اگر فروشنده هستید، بهتر است متعادل ارزش‌گذاری کنید تا هم از اتهام گران‌فروشی تبرئه شوید هم زودتر به مرادتان برسید.

ظاهر تلفن همراه برای هر کسی مهم است، به همین جهت از طراحی ایسوس زن فون 4 شروع می‌کنیم. طراحی ظاهری این گوشی موبایل چشم‌گیر است، بدنه‌ای که ترکیبی است از فلز و شیشه با یک صفحه 5.5 اینچی که روی آن تنها یک دکمه دیده می‌شود و در قسمت قاب عقب دو دوربین و یک فلش وجود دارد. همچنین در پشت این تلفن همراه خطوطی ظریف به چشم می‌خورد که در نهایت به مرکز موبایل می‌رسند. با این وجود ضخامت زنفون 4 ممکن است مورد پسند همگان نباشد. اما به هر حال خرید و فروش گوشی موبایل دست دوم ایسوس در این مدل ظاهرا آمار بیشتری دارد تا دیگر اسمارت فون‌های هم‌رده از جمله آنر 10 و ...

محافظ گوریلاکس نیز که از اختراعات ایسوس است، بر روی صفحه نمایش Zenfone 4 دیده می‌شود. زنفون 4 برای کارهای سنگین بسیار مناسب است، چرا؟ به دلیل پردازنده 8 هسته‌ای که بر روی تراشه اسنپدارگون قرار گرفته و در این بین یک رم 4 گیگ آن را پوشش می‌دهد. همچنین زنفون 4 قابلیت شارژ سریع دارد و از سوی دیگرباتری آن به گونه‌ای است که تا 16 ساعت می‌توانید ویدیو تماشا کنید!

زنفون 4 نشان داد «زن»های ایسوس قابل اعتمادند و آینده درخشانی دارند. به همین جهت اگر به فکر خرید وفروش گوشی موبایل دست دوم ایسوس چه در مدل زنفون 4 چه در مدل‌های دیگر هستید، برگ برنده‌ای خواهید داشت که نه تنها افت قیمت ندارد، بلکه ارزش آن روز به روز بیشتر هم می‌شود. در سایت دیوار نمونه‌های زیادی از زنفون 4 آگهی شده است که اغلب آن‌ها کارکرد بسیار کمی داشته‌اند. برای مثال در این سایت یک دستگاه تلفن همراه زنفون 4 به رنگ سفید 3 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تلفن همراه 18 ماه گارانتی دارد که سه ماه آن گذشته است. فروشنده می‌گوید قیمت آکبند زنفون 4 در بازار 4 میلیون و 500 هزار تومان است.

همچنین در آگهی دیگری خرید و فروش گوشی موبایل دست دوم ایسوس زنفون 4 با حدود 6 ماه کارکرد، دو میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

دست آخر توصیه می‌شود چنانچه یکی از خریداران یا فروشندگان زنفون‌های ایسوس هستید، در وهله اول به سایت دیوار مراجعه کنید. چرا که در این صورت خیالتان راحت است واسطه‌ای وجود ندارد و به آن قیمتی که می‌خواهید، می‌توانید معامله کنید. البته همان‌طور که گفتیم، قیمتی منصفانه نه نجومی! از آنجایی که زنفون گوشی تازه واردی در ایران محسوب می‌شود، خرید و فروش گوشی موبایل دست دوم ایسوس در سایت دیوار کار را برایتان راحت‌تر می‌کند. زیرا ممکن است در بازار کمتر دیده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی