ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ هواوی
رپورتاژ آگهی

رونمایی از لپ تاپ جدید هواوی؛  MateBook 13  به زودی به ایران می‌رسد

هواوی برند چینی است که بیشتر برای موبایل‌ها و بعد از آن گجت‌هایی مثل دستبند هوشمند یا تبلت‌هایش می‌شناسیم و کمتر در رابطه با محصولات دیگر این شرکت شنیده‌ایم و یا به فکر خرید لپ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هواوی برند چینی است که بیشتر برای موبایل‌ها و بعد از آن گجت‌هایی مثل دستبند هوشمند یا تبلت‌هایش می‌شناسیم و کمتر در رابطه با محصولات دیگر این شرکت شنیده‌ایم و یا به فکر خرید لپ تاپ ساخت هواوی افتاده‌ایم. در این گزارش می‌خواهیم درباره نوت بوک جدیدی که هواوی روانه بازار کرده بنویسیم.

ابتدا باید گفت که هواوی در حوزه تولید اولترابوک‌ها و لپ تاپ‌ها فعالیت قابل توجهی دارد و می‌توانیم لپ تاپ‌های سری Matebook این برند را محصولاتی بدانیم که قدرت پردازشی فوق العاده و طراحی زیبایی دارند، بطوریکه لپ تاپ‌های این برند در دیوار و فروشگاه‌های دیگر با فروش خوبی روبرو هستند.

معرفی لپ تاپ MateBook 13 هواوی

برای آن دسته از افرادیکه علاقمند به خرید و فروش لپ تاپ نو یا کارکرده برند هواوی هستند، باید بگوییم که به تازگی این شرکت از محصولات جدید خود به نام MateBook 13 رونمایی کرده است. این محصول هواوی هم مثل سایر محصولات این شرکت به علائق و سلایق جوانان توجه کرده و این گروه سنی را مورد هدف قرار داده است. فناوری‌هایی که در محصولات این برند مثل موبایل‌های آن ارائه می‌شود بیشتر جوان پسند هستند و برای جوانان و استفاده از این فناوری‌ها در شبکه‌های اجتماعی و سرگرمی آنها تدارک دیده شده است. در لپ تاپ‌ جدید هواوی هم از طراحی خاصی استفاده شده تا این گروه سنی را تحت تاثیر قرار دهد، از جمله می‌توان به ترکیب صفحه نمایش FullView (تمام صفحه) با حاشیه محدود و حمل و نقل راحت به علاوه کیفیت بالای آن اشاره کرد.

مشخصات MateBook 13 هواوی

از مشخصات این مدل لپ تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صفحه نمایش 2K آن با دقت تصویر 2160 در 1440 پیکسل با کنتراست هزار در یک ارائه شده است. این محصول هواوی وزن سبکی دارد بطوریکه وزن آن تنها 1.28 کیلوگرم است و از ابعادی به اندازه 286 در 211 در 14.9 میلی‌متر بهره می‌برد تا بتواند لپ تاپی سبک با اندازه مناسب برای حمل و نقل در کیف و کوله پشتی جوانان باشد.

MateBook 13 دارای پردازنده نسل 8 (Whiskey Lake) اینتل Core i7 8565U است تا از نسل قبلی خود 40 درصد قدرتمندتر باشد.  همچنی در این مدل لپ تاپ هواوی از پردازنده گرافیکی GeForce MX 150 NVIDIA با دو گیگابایت حافظه GDDR5 استفاده شده تا توان مورد نیاز در پردازش و  پشتیبانی از ویرایش ویدیو و عکس قدرت کافی را داشته باشد.

در محصول جدید این برند چینی آداپتوری با توان 65 وات استفاده شده که سازگاری با ترکیب‌های جریانی/ ولتاژی 20V/3.25A 15V/3A, 12V/2A, 9V/2A و 5V/2A را به عنوان خروجی همراه داشته باشد. اعلام شده این آداپتور، لپ تاپ را در مقابل گرمای اضافی محافظت می‌کند و البته وزن سبکی هم دارد. ضمن اینکه با 15 دقیقه اتصال دستگاه به شارژرش می‌توان به مدت دو ساعت و نیم از آن استفاده کرد.

شرکت هواوی MateBook 13 اعلام کرده که از اوایل ماه دسامبر، لپ تاپ جدید خود را در بازارهای اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه و همچنین خاورمیانه عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Android_Programmer
    Android_Programmer | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

    نسخه پرو 13 اینچی یعنی همونی که نمایشگر 3 در 2 و رزولوشن 3ک در 2ک داشت عالی بود. در ایرانم فکر کنم فقط توسط فروشگاه روژسا ارائه شد. با این وضعیت ارز که دیگه نمیشه لپ تاپ درست و حسابی گرفت. :(

  • Mojtaba Sameri
    Mojtaba Sameri | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    ایول
    رقابت سختی با لپ تاپ های شیا و اپل خواهد داشت به امید موفقیتش?

  • Artiman Pourseify
    Artiman Pourseify | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    متاسفانه با آپدیت جدید خیلی کند شده نت وقتی کمی ضعیف میشه اصلابالا نمیاد

مطالب پیشنهادی