ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شغل نت، ابزار مدرن مدیریت مشتری آنلاین و سودآوری

در بازار کنونی مشاغل آزاد، شاغلین رقابت تنگاتنگی را تجربه می کنند. زمانی که مشتری برای خرید محصولی به بازار می رود، فروشگاه های زیادی را برای انتخاب در اختیار دارد و شما به عنوان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۳

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در بازار کنونی مشاغل آزاد، شاغلین رقابت تنگاتنگی را تجربه می کنند. زمانی که مشتری برای خرید محصولی به بازار می رود، فروشگاه های زیادی را برای انتخاب در اختیار دارد و شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید بتوانید مشتری را به سمت خود جذب نمایید. اما این تمام چیزی که لازم دارید نیست! مسله ای که از جذب مشتری جدید نیز حائز اهمیت تر است، حفظ و وفادارسازی مشتریان قبلی می باشد. حتما شنیده اید که پول، پول می آورد و این حرفی درست است. همین امر در مورد مشتریان نیز صدق می کند. اگر شما بتوانید یک مشتری را راضی نگه دارید، نه تنها آن را به کسب و کار خود وفادار ساخته اید بلکه یک مبلّغ نیز برای کسب و کار خود پرورش داده اید. نظرتان چیست کمی از باید ها دور شویم و به راه حل بپردازیم؟ یک شاغل چه ابزاری را برای افزایش فروش و رونق کسب و کار خود در اختیار دارد؟
برای رفع این نیاز بهترین گزینه استفاده از فضای فراگیر اینترنت و قرار داشتن آن در اختیار طیف وسیعی از مردم است. به کررات دیده شده که افراد در تلگرام، اینستاگرام و دیگر نقاط فضای مجازی برای کسب و کار خود صفحه ای را ایجاد می کنند ولی این کار مسائل مطرح شده را به هیچ عنوان پاسخگو نمی باشد. خب راه حل چیست؟ تصمیم گرفتیم در این مطلب ابزاری رایگان را به شما معرفی کنیم که می توانید با استفاده از آن مشتریان را به کسب و کارتان میخ‍کوب کنید! شغل نت وب سایتی برای مدیریت آنلاین مشتریان می باشد که تمام امکانات لازم برای حفظ مشتریان قبلی و جذب مشتری جدید را به رایگان در اختیار شاغلین قرار داده است. ابزاری که شاید تا کنون از آن بی خبر بوده باشید، اما حتما شغل نت را به کسب و کار خود اضافه کنید.

در ابزار های مدیریت مشتری شما مشتریانتان را به حساب کاربری خود اضافه می کنید و سپس از امکانات مدیریتی آن بهره مند خواهید بود. در شغل نت نیز به همین گونه است. شما بدون نیاز به ثبتنام قبلی، کسب‍و‍کارتان را با پر کردن چند فیلد اطلاعاتی، رایگان و سریع ثبت می کنید و پس از گذشت چند ثانیه پیام تایید آن را دریافت خواهید کرد. از آن پس میتوانید تنها با گرفتن شماره موبایل مشتریانتان آن ها را به کسب و کار خود اضافه نمایید. اما بپردازیم به امکانات قدرتمندی که می توانید به وسیله آن ها مشتریانتان را به وجد آورید.

صفحه اختصاصی کسب و کار
دیگر زمان آن به پایان رسیده است که شما برای ساختن وب سایت کسب و کارتان هزینه های کلانی را متقبل شوید تا معرف شما باشد و محصولاتتان را به نمایش بگذارد. این کار با شغل نت به صورت رایگان امکان پذیر است. تها کافیست کسب و کار خود را با اطلاعات دلخواه خود در شغل نت ثبت نمایید تا کد کسب کار شما صادر شود. سپس برای معرفی وب سایت کسب و کار خود از کد کسب و کارتان در شغل نت استفاده نمایید. همچنین شما میتوانید محصولات یا خدمات خود را به همراه قیمت و دیگر ویژگی های لازم در صفحه کسب و کار خود به نمایش بگذارید.

مدیریت بن تخفیف
مردم تمایل دارند برای گرفتن تخفیف کوچکی بیشتر خرید کنند و از طرفی دیگر شاغلین نیز حاضرند برای فروش بیشتر کمی تخفیف بدهند. اما شغل نت چگونه از این مسله استفاده می کند تا شما فروش بیشتری داشته باشید؟ بن تخفیف! شما بعد از خرید مشتریتان می توانید بن تخفیفی را به مبلغ مورد نظر خود برای آن ها در شغل نت اختصاص دهید. این بن های تخفیف برای اون در حساب کاربریش ذخیره می ماند تا زمانی که به میزان قابل توجهی رسیدند از شما درخواست کالایی را خواهد داشت وشما می توانید بن های تخفیف او را تصویه کنید. همچنین برای جذب مشتری، می توانید در اطلاعات کسب و کارتان تعیین کنید که مثلا به اضای هر 100 هزار تومان خرید، شما یک بن تخفیف به مبلغ 10 هزار تومان به او هدیه می دهید و این در صفحه کسب و کار شما به نمایش گذاشته خوهد شد.

ویترین محصولات
یکی دیگر از راه های جذب مشتری ارائه دادن محصولات و خدمات با تخفیف و یا با کیفیت بالا می‍باشد. این امکان در شغل ت فراهم است و شما می توانید محصولات خود را چه برای مشتریان خود و چه برای سایر کاربران شبکه بزرگ شغل نت به نمایش بگذارید. مشتریان با استفاده از صفحه جست و جوی محصولات و تنها با مشخص کردن ویژگی های مورد نظر خود می توانند به محصول شما دستیابند و برای خرید آن به کسب و کار شما بیایند و یا با شما تماس بگیرند.

پیام رسانی
برای هر شاغلی مواقعی پیش می آید که می خواهد مشتریانش را از تخفیف ویژه محصول خاصی باخبر سازد و یا آن ها را از جابه جایی محل کسب و کار خود مطلع سازد. شغل نت این امکان را در اختیار شاغلین قرار داده است تا بتوانند تنها با نوشتن متن مورد نظر و کلیک روی دکمه ارسال برای تمام مشتریان خود پیامک و یا ایمیل بفرستد.

شاید شما هم زمانی که برای اولین بار با شغل نت و مزیت هایش آشنا شدید، کمی در عجب ماندید که چرا آن را تا کنون نشناخته بودید. اما شغل نت را از این هم فراتر ببینید. سیاست شغل نت مبنی بر راه اندازی شبکه ای تعاملی، جامع و قدرتمند بنا شده و لازمه خود دیده است تا سرویس هایی جانبی را نیز در اختیار کاربرانش قرار دهد. شغل نت مشاورین ماهر و با تجربه ای را به خدمت گرفته تا بتواند در سرویس مشاوره اینترنتی خود پیرامون کسب و کار نهایت کمک را به متقاضیان برساند. همچنین مجله کسب و کار را راه اندازی نموده تا با ارائه مطالب مفید و مختصری که روزانه در آن منتشر می کند به سطح دانش جامعه مشاغل آزاد ایران بیافزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sadegh shafizadeh
    sadegh shafizadeh | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

    مرکز کسب و کار جالب و خوبیه. مخصوصا سرویس مشاوره س رو دوست دارم :)

  • i2sight
    i2sight | ۷ دی ۱۳۹۷

    برای ثبت شغل بعد از کلی پر کردن فیلد ها فقط ارور میده ! مقوا ...

    • sadegh shafizadeh
      sadegh shafizadeh | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

      برای من اررور نداد که!

مطالب پیشنهادی