ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه وسیله الکتریکی بخریم و بفروشیم؟

اگر دارای کسب‌وکار کوچک هستید حتماً به تجهیزات الکترونیکی نیاز دارید که تهیه آن با بودجه شرکت هم‌خوانی ندارد. پس برای تهیه این تجهیزات مشکلاتی دارید. گاهی نیز با ارتقا شرکتتان دنبال چاره‌ای برای رها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر دارای کسب‌وکار کوچک هستید حتماً به تجهیزات الکترونیکی نیاز دارید که تهیه آن با بودجه شرکت هم‌خوانی ندارد. پس برای تهیه این تجهیزات مشکلاتی دارید. گاهی نیز با ارتقا شرکتتان دنبال چاره‌ای برای رها شدن از دستگاه‌های کوچک قبلی می‌گردید. قطعاً عملکرد بهتر شما در شرکت به تجهیزاتی که از آن استفاده می‌کنید ارتباط دارد. در این مطلب چند پیشنهاد و نکته برای خریدوفروش وسایل الکترونیک به شما خواهیم داد.

بسیاری از خرده‌فروشان و سایت‌هایی مانند دیوار که امکان خرید آنلاین را فراهم می‌کنند برای مشتری‌هایشان بستر خریدوفروش وسایل الکتریکی جدید و قدیمی را فراهم می‌کنند. بسیاری از افراد تا زمانی که خودشان در این سایت‌ها چیزی نفروشند به کالاهای آن اطمینان نمی‌کنند اما از سوی دیگر احتیاج به وسایل متنوع الکترونیکی آنها را مجبور به خرید دستگاه‌های دست‌دوم می‌کند. شرکت‌های کوچک از خریدوفروش لوازم الکترونیکی در دیوار سود زیادی می‌برند. آنها هم می‌توانند کیفیت خدمت یا محصولشان را ارتقا دهند و هم اینکه با هزینه کمتری شرکت را به دستگاه موردنیازشان مجهز می‌کنند.

برخی از کسب‌وکارهای کوچک نیز نیاز دارند که وسایلشان را هر شش ماه ارتقا دهند. از سوی دیگر بسیاری از تولیدکنندگان قبل از شروع کار نمی‌دانند که مشتری دقیقه کالا را با چه جزییاتی می‌خواهد. بنابراین باید آن‌قدر تولید و به‌صورت خرد وارد بازار کنند تا سلیقه بازار در دستشان بیاید.

اگر جذب مشتری برای شما تنها از این طریق صورت می‌گیرد باید کارتان را با خریدوفروش وسایل الکترونیک در بستر وب به آخرین فنّاوری مجهز کنید. شما زمان لازم برای پس‌انداز پول برای خرید دستگاه دست‌اول را ندارید و نباید مشتری‌ها را منتظر بگذارید.

فروختن مسئله اصلی در بازار وسایل الکترونیکی نیست؛ بلکه هر فروشنده‌ای دنبال سود بردن است. تولیدهای جدید در بازار وسایل الکترونیک همواره باید خطرات فروش را کاهش دهند. با قدم‌های کوچکی می‌توان سود را افزایش و ضرر را کاهش داد. برای مثال اگر می‌خواهید که سودتان بیشتر شود باید دستگاه‌های الکترونیکی بخرید که امکان ارتقا در خود دستگاه وجود داشته باشد. این در مورد همه دستگاه‌های الکترونیکی حتی موبایل هم صدق می‌کند. برای مثال خرید آیفون به شما امکان را می‌دهد که آن را آپدیت و از ظرفیت‌هایی که برای موبایل جدید فراهم می‌شود استفاده کنید. مهم این است که زمان فروش هر دستگاه الکتریکی همه داده‌هایی که در آن ذخیره کرده‌اید قبل از فروش پاک کنید. برای مثال برخی از دستگاه‌های دورنگار و پرینترها دارای حافظه هستند. برای همین باید آن را با حافظه پاک شده به خریدار بفروشید. در مورد خرید این وسایل که روزانه در حال آپدیت و ارتقا هستند بهتر است چیزی بخرید که برایتان تا چند سال کار کند و نیازی به آپدیت جدید نداشته باشد. وقتی این وسیله الکترونیکی را خریدید به این فکر کنید که برای تکمیل خرید به چه تجهیزات دیگری نیاز دارید. برای مثال وقتی یک کنسول بازی می‌خرید باید از ابتدا به فکر خرید دسته دوم باشید. پس از همان ابتدا سعی کنید وسیله الکترونیکی بخرید که با همه تجهیزات به شما فروخته می‌شود.

برای خریدوفروش وسایل الکترونیکی در اینترنت باید به یاد داشته باشید که استراتژی‌های فروش اینترنتی شبه فروش سنتی نیست. باید بیشتر جست‌وجو کنید و شاید چند روز منتظر آگهی جدید بمانید تا دستگاه موردنیازتان پیدا شود. برای فروش این وسایل در اینترنت هم یک استراتژی را از یاد نبرید: شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ کالا باعث می‌شود که آگهی شما بیشتر بازدید داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی