ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفر ارزان
رپورتاژ آگهی

راهنمای سفری ارزان به کشور‌های به یادماندنی

آشنایی با مردم کشور های مختلف و تماشای نحوه زندگی آنان گریزی خوب برای زندگی روزمره است کما اینکه مقصدی را برای سفر انتخاب کنید که دارای تفریحاتی باشد که دوست دارید. آژانس مقتدر سیر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آشنایی با مردم کشور های مختلف و تماشای نحوه زندگی آنان گریزی خوب برای زندگی روزمره است کما اینکه مقصدی را برای سفر انتخاب کنید که دارای تفریحاتی باشد که دوست دارید. آژانس مقتدر سیر تابان تور‌های با کیفیت و منظمی را برای شما ترتیب می‌دهد تا با آسودگی خاطر سفر کنید در اینجا به چند مقصد خوب پرداخته‌ایم.

سفر ارزان

زمستانی هیجان‌انگیز با تور دبی

تور دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر زمستانه است با دوستان و رفقا به سافاری بروید و در کویر شب‌مانی کنید از غذاهای گوشتی عربی لذت ببرید و بهترین سفر زمستانه را همراه عزیزانتان تجربه کنید.
تور‌های دبی از حدود سه شب تا یک هفته هستند. در دی ماه امسال بازی‌های جام ملت‌های آسیا در دبی برگزار می‌شوند که آژانس مقتدر سیر تابان تور‌های یک هفته‌ای را برای فوتبال دوستان عزیز نیز برنامه‌ریزی کرده است.
در بهمن ماه نیز فستیوال خرید دبی آغاز شده. بسیاری از خانواده‌ها برای خرید‌های سالیانه و حتی خرید سیسمونی نوزاد به دبی سفر می کنند تور‌هایی که با این فستیوال همزمان باشد نیز در آژانس مقتدر سیر تابان برنامه‌ریزی شده است.

هتل‌های دبی با بودجه‌های مختلف در اختیار شما هستند از هتل‌های ارزان گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس را می‌توانید انتخاب کنید. تمام هتل‌های دبی دارای صبحانه هستند و اقامتی دلچسب در این هتل‌ها تجربه می‌کنید.

به راحتی در تمام روز‌های هفته با هواپیمایی امارات، ماهان، ایر عربیا و ایران ایر می‌توانید به دبی پرواز کنید. تمام پکیج تورهای دبی شامل خدمات اخذ ویزای دبی و ترنسفر فرودگاهی نیز هستند و راحت با تمام اعضای خانواده و چمدان‌هایتان به هتل می‌رسید.
با کارشناسان آژانس مقتدر سیر برای رزرو بهترین سفر زمستان امسال تماس بگیرید.

سفر ارزان

سفر به شهری مدرن با تور ارمنستان

سفر با تور ارمنستان و دیدن کشوری با زیبایی‌های طبیعی و تاریخی تفریح خوبی در میان روز‌های پر تکرار کاری است؛ ارمنستان به ایران نزدیک است و ویزای پیچیده ای هم ندارد.
شهر ایروان در نزدیکی ایران بهترین انتخاب برای سفر همراه جمعی از دوستان است. به همراه دوستانتان چند شبی را در ایروان اقامت کنید و در کافه‌های میدان جمهوری غذاهای خوشمزه ارمنی را نوش جان کنید. به دیدن اپرا و تئاتر بروید و با فرهنگ این مردم آشنا شوید.
هر گردشگری در ایروان باید روزی به ارمنستان سفر کند و با این مردم ارامنه خون گرم معاشرت کند. سفر به ارمنستان با پرواز‌های ماهان و کیش ایر انجام شده و با نرخ بسیار به صرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد. واحد پولی ارمنستان درام است و در مجموع سفر ارزانی نیز خواهید داشت.
در انتخاب محل هتل و ستاره آن دقت کنید پیشنهاد می‌کنیم به هتل چهار ستاره به بالا فکر کنید تا اقامتی خوب را در این شهر زیبا تجربه کنید.
ارمنستان مردمی مهربان و خون‌گرم دارد با آنها معاشرت کنید و از غذاهای گوشتی همچون چالاقاش و انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

تور‌های ارمنستان در آژانس مقتدرسیرتابان از حدود ۳ تا ۷ شب برنامه‌ریزی می‌شوند تمام تور ها دارای صبحانه هستند و هر روز را با پنیر و ژامبون‌های خوش‌مزه ارمنی شروع می‌کنید البته تور‌ها دارای گشت شهری با راهنمای فارسی زبان هستند تا اطراف را حسابی بگردید.

یکی از انتخاب‌های این سفر رزرو تور ارمنستان نوروز 98 است که با فراغ بال بهار امسال را مهمان مردم ارمنستان باشید.

سفر ارزان

سفری خاطره‌انگیز به زیباترین سواحل با تور تایلند

سفر با تور تایلند در همین روز‌های خنک زمستانی یکی از بهترین سفر‌های پایان سال است. به همراه عزیزانتان بار سفر ببندید در بانکوک کلی خرید و تفریح هیجان انگیز منتظر شماست. با تور های ترکیبی آژانس مقتدر سیر به پاتایا، پوکت یاساموئی بروید و در ساحل لم دهید آفتاب بگیرید و از نوشیدنی‌های خوشمزه استوایی لذت ببرید.
معمولا تورها با برنامه‌ریزی مختلف در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. می‌توانید کل یک هفته سفر را در یک مقصد بمانید و یا دو یا سه شهر در تایلند را ببینید و با ابعاد مختلف این کشور نیز آشنا شوید.
برای خرید در بانکوک به سنترال ورلد و سیام پاراگون بروید خرید‌های خوبی خواهید داشت. به تماشای معابد جالبشان در گرند پالاس بروید و‌ مجموعه از معماری و تجمل را در ساخت معابد خاص تایلند ببینید. اگر فرصت شد به معبد پراکائو بروید که مجسمه بودای زمردین در حال مراقبه است.
به تمامی شما مسافران عزیز در تور تایلند یک سیم‌کارت رایگان تحویل می‌شود و در گشت‌های شهری یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست. توضیحات کاملی در مورد مناطق دیدنی می‌شنوید و اگر راهنمایی لازم داشتید کمک بگیرید.
برای انتخاب هتل به لیست تور‌ها بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر نگاهی بی‌اندازید. تمامی هتل‌ها برای گردشگران آژانس دارای صبحانه مفصل تایلندی به صورت رایگان هستند، کیفیت هتل‌ها عالی و قیمت‌ها نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است. اگر مایل هستید در بانکوک هتل‌های سه ستاره می‌شود رزرو کرد اما در شهر‌های ساحلی این ریسک را نکنید و هتل چهار ستاره خوب یا پنج ستاره بگیرید و اقامتی رویایی را تجربه کنید. ماساژ تایلندی بگیرید و در استخر‌های زیبا شنا کنید.
یکی از بهترین زمان‌های سفر به تایلند نوروز امسال است. تعطیلات طولانی است و سفر خوبی می‌توانید به تایلند داشته باشید. حسابی خرید کنید و از غذاهای خیابانی تایلند لذت ببرید.

تمام تورها با هواپیمایی ماهان و با ترنسفر فرودگاهی هستند و به راحتی به هتل می‌رسید فقط لازم است برای رزرو تور تایلند نوروز 98 با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و این کشور زیبا را ببینید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی