ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو
تبلت

آیپد پرو OLED احتمالاً در 2024 با حداکثر حافظه 4 ترابایتی عرضه می‌شود

آیپد پرو OLED که احتمالاً در سال 2024 معرفی خواهد شد، می‌تواند حداکثر 4 ترابایت حافظه داخلی داشته باشد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

اپل احتمالاً در سال 2024 برای اولین‌بار در سری آیپد پرو به‌جای فناوری mini-LED، از OLED استفاده خواهد کرد؛ اما این تنها تغییر بزرگ این دستگاه نخواهد بود. در گزارشی تازه گفته شده است که آیپد پرو بعدی در بالاترین پیکربندی خود می‌تواند حافظه داخلی 4 ترابایتی داشته باشد.

یک منبع آگاه به‌ نام Revegnus در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده است که آیپد پرو بعدی که با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد، نسخه‌ای با حافظه 4 ترابایتی خواهد داشت. با توجه به اینکه درحال‌حاضر بین مدل 128 گیگابایتی و 2 ترابایتی آیپد پرو فعلی اختلاف قیمت 1100 دلاری وجود دارد، باید منتظر هزینه بسیار بالایی برای این حافظه بزرگ‌تر باشیم.

آیپد پرو 2024 با مک‌بوک پرو رقابت می‌کند؟

آیپد پرو OLED احتمالاً با تراشه M3 عرضه خواهد شد که در دنباله سال جاری میلادی معرفی می‌شود. درنتیجه توان پردازشی بالایی در اختیار این محصول قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از این تبلت قدرتمند داشته باشند. البته مشکلات iPadOS همچنان بزرگ‌ترین مانعی است که اجازه نمی‌دهد این تبلت حتی با ظرفیت 4 ترابایتی بتواند به تمام پتانسیل‌های خود دست یابد.

Revegnus که پیش‌تر هم گزارش‌هایی را درباره محصولات سامسونگ منتشر کرده بود، می‌گوید این اطلاعات را از منابع خود به‌دست آورده است، اما خودش هم اذعان می‌کند که آیا کاربران آیپد پرو واقعاً به 4 ترابایت حافظه داخلی نیاز دارند یا خیر.

برهمین‌اساس، پیش‌بینی می‌شود که این نسخه از تبلت اپل در تعداد بسیار محدودی تولید شود. می‌توان انتظار داشت که این نسخه 24 گیگابایت نیز حافظه رم داشته باشد، اما هنوز گزارشی در این رابطه منتشر نشده است.

غول فناوری مستقر در کوپرتینو چندی قبل دو اپلیکیشن Final Cut Pro و Logic Pro را برای آیپد منتشر کرد و نسخه M2 این برنامه از ویژگی‌های خاصی برخوردار شد. بااین‌حال، خیلی از کاربران هنوز مایل نیستند که مک را کنار بگذارند و به‌طور کامل از آیپد به‌عنوان کامپیوتر خود استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ آیا آیپد با این قدرت پردازشی بالا و حافظه بزرگ می‌تواند به جایگزینی برای مک‌ها تبدیل شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی