ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گیمزکام 2024
تکنولوژی

گیمزکام 2024 با بیش از 335 هزار بازدیدکننده رکورد جدیدی ثبت کرد

تعداد دنبال‌کنندگان آنلاین این رویداد نیز در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

امیررضا فروزان
نوشته شده توسط امیررضا فروزان | ۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۰

گیمزکام 2024 یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بازی‌ ویدیویی در جهان است که امسال از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور در کلن آلمان، میزبان گیمرها و علاقه‌مندان به این حوزه بود. ظاهراً تعداد بازدیدکنندگان این رویداد پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته کرده بود.

طبق گزارش «Venturebeat»، بیش از 335 هزار بازدیدکننده طی روزهای اخیر در گیمزکام 2024 شرکت کردند. بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته، بیش از 15 هزار نفر افزایش یافته‌اند. این گیمرها و علاقه‌مندان از 120 کشور دنیا به این رویداد آمده بودند. علاوه‌براین، ۸۰ هزار نفر هم در فعالیت‌های مربوط به گیمزکام در سطح شهر کلن شرکت کردند.

استقبال علاقه‌مندان از رویداد گیمزکام 2024

کاربران در این رویداد 310 میلیون تعامل آنلاین را (مشاهده ویدیوها، لایک‌ پست‌ها، اشتراک پست‌‌ها و ویدیوها، کامنت‌گذاری و سایر فعالیت‌های آنلاین مرتبط با گیمزکام) به ثبت رسانده‌اند. این میزان از تعاملات آنلاین نشان می‌دهد رویداد گیمزکام حتی بین مخاطبان آنلاین در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارد. همچنین بیش از ۴۰ میلیون کاربر رویداد «Gamescom Opening Night Live» را تماشا کرده‌اند که نسبت به سال گذشته، حدوداً 2 برابر افزایش یافته است.

گیمزکام 2024

«جرالد بوزه»، مدیرعامل مرکز نمایشگاهی Koelnmesse، تأثیر جهانی گیمزکام را مهم می‌داند و آن را یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در صنعت گیم تلقی می‌کند. او خاطرنشان کرد این رویداد با گردهم‌آوردن علاقه‌مندان از سراسر دنیا، آن‌ها را متحد می‌کند و نوآوری و مشارکت را در این حوزه ارتقا می‌دهد.

از طرفی، «فلیکس فالک»، مدیرعامل انجمن صنعت بازی‌های آلمان،‌ اظهار کرد افزایش مشارکت بین‌المللی، برند گیمزکام را به‌عنوان رویداد جهانی مهم در حوزه گیم تقویت می‌کند. او همچنین با تأکید بر تأثیر فرهنگی بازی‌ها بر کشورها، از تلاش اروپایی‌ها برای تبدیل‌ شدن به رهبران حوزه گیم و ساخت بازی گفت.

ظاهراً بیش از 32 هزار نفر از بازدیدکنندگان را نمایندگان تجاری شرکت‌های فعال حوزه گیمینگ تشکیل دادند که عمدتاً از کشورهای آمریکای شمالی و ژاپن پا به این مراسم گذاشتند.

امیررضا فروزان

امیررضا فروزان جوان‌ترین عضو دیجیاتوئه که علاقه‌زیادی به دنیای فناوری و استارت‌آپ‌ها داره، در دانشگاه شیمی می‌خونه و با مطالعه کتاب و موسیقی تایم خالی خودشو پر می‌کنه

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی