ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلودهای بیشتر از آن گوگل است، اما پول ها به جیب اپل سرازیر می شوند

گزارش جدید وبلاگ App Annie حاکی از آن است که در سال گذشته، دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی 60% بیشتر از اپ استور بوده است. در عین حال، اپ استور با وجود دانلودهای کمتر، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

گزارش جدید وبلاگ App Annie حاکی از آن است که در سال گذشته، دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی 60% بیشتر از اپ استور بوده است. در عین حال، اپ استور با وجود دانلودهای کمتر، درآمد بیشتری را از فروش اپلیکیشن ها به خود اختصاص داده است.

برای خواندن جزئیات دقیق و مشاهده نمودارهای مقایسه ای، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

گوگل پلی در سال 2014، در حالی 60% دانلود بیشتر نسبت به اپ استور را به خود اختصاص داده که کمپانی رقیب، با وجود دانلودهای کمتر موفق شده تا 70% بیشتر از گوگل درآمدزایی داشته باشد. هر چند هر دو در سال گذشته، با رشد چشمگیری در سطح درآمدها مواجه بوده اند.

2

همچنین این گزارش نشان می دهد که درآمد حاصله به ترتیب در ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا بیشتر از سایر نقاط دنیا بوده است. لازم به ذکر است که کشورهای برزیل، چین، هند و روسیه نیز با افزایش دانلود به میزان 1.4 برابر و افزایش درآمد به میزان 2.3 برابر نسبت به سال گذشته مواجه گردیده اند.

ده اپلیکیشن برتر پیام رسانی در سال 2014، با افزایش دانلود به میزان 53% نیز روند رو به رشد و مطلوب خود را ادامه داده اند. در ادامه این گزارش می خوانیم که ده اپلیکیشن برتر سفر و جهانگردی به میزان 31%، و ده اپلیکیشن برتر پخش آنلاین ویدئو و موزیک نیز به میزان 44% افزایش دانلود داشته اند.

3

همچنین App Annie در این تحقیق، با بررسی جامعه آماری افراد دانلود کننده دریافته که زنان نسبت به مردان، تمایل بیشتری به استفاده از اپلیکیشن هایی در زمینه اجتماعی، عکس و ویدئو از خود نشان داده اند.

4

به استناد این گزارش، در زمینه بازی های ویدئویی کاربران مرد میزان دانلود به مراتب بیشتری از زنان را به خود اختصاص داده اند. در میان این بازی ها نیز Flappy Bird آمار خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته و همچنین بازی های غیر جدی و کم حجم، طرفداران بیشتری از سایر بازی ها داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • محمود
    محمود | ۹ بهمن ۱۳۹۳

    خدا این اپل رو نکشهههههه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی