ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر Edge به اکس باکس وان می آید

با پیشرفت کنسول های خانگی و اضافه شدن بسترهای متفاوت عرضه محتوا به واسط کاربری این سیستم ها، بسیاری از گیمرها ترجیح می دهند تا با کنسول نسل هشتمی خود وبگردی کنند. مالکان اکس باکس ...

امیر گلخانی
نوشته شده توسط امیر گلخانی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

با پیشرفت کنسول های خانگی و اضافه شدن بسترهای متفاوت عرضه محتوا به واسط کاربری این سیستم ها، بسیاری از گیمرها ترجیح می دهند تا با کنسول نسل هشتمی خود وبگردی کنند. مالکان اکس باکس وان پیش از این با مرورگر اکسپلورر این کار را انجام می دادند؛ اما ردموندی ها با انتشار یک خبر جدید پروسه وبگردی را برای این دسته از گیمرها ساده تر کردند.

طبق اعلام رسمی تیم تحقیق و توسعه مرورگرهای مایکروسافت، Edge به زودی برای اکس باکس وان نیز عرضه می شود. مرورگر مذکور در حال حاضر در اختیار ویندوز 10 قرار دارد و به نظر می رسد که با عرضه این سیستم عامل برای اکس باکس وان، کارکرد Edge بسیار کاربردی تر از اکسپلورر باشد.

در حال حاضر تاریخ رسمی عرضه Edge برای کنسول خانگی مایکروسافت مشخص نشده است؛ اما پیشبینی می شود که عرضه آن همزمان با به روزرسانی ماه نوامبر و عرضه داشبورد تحت ویندوز 10 صورت بگیرد.

با این شرایط به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد تا یکپارچه سازی بسترهای خود را بیش از پیش جدی بگیرد و در این پروسه مرورگر Edge نیز نقش مهمی بازی خواهد کرد. شما تا چه اندازه از کنسول خانگی خود برای وبگردی استفاده می کنید؟ نظرات خود را با دیجیاتو در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • I am payne,max payne...
    I am payne,max payne... | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    چه عالیه که داره تبدیل به نیمه pc میشه...
    ممنون آقای گلخانی...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی