ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران iOS 9.0 از باگ های این پلتفرم شکایت دارند

بر اساس گفته های کاربران وب سایت Reddit و همینطور نظرسنجی که در وب سایت 9To5Mac انجام شده، به نظر می رسد که تعدادی از کاربران محصولات اپل پس از بروز رسانی گجت خود به iOS 9.0 با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

بر اساس گفته های کاربران وب سایت Reddit و همینطور نظرسنجی که در وب سایت 9To5Mac انجام شده، به نظر می رسد که تعدادی از کاربران محصولات اپل پس از بروز رسانی گجت خود به iOS 9.0 با مشکلات و باگ هایی رو به رو گشته اند.

این نسخه از پلتفرم یاد شده، همه ی آیفون های پس از مدل 4S به بعد را مورد پشتیبانی قرار می دهد و در میان آیپد ها نیز، همه نمونه های مینی پشتیبانی می شوند. البته برای آیفون ۴ اس و همچنین آیپد مینی اولیه و آیپد ۲ ، اپل اذعان داشته که به علت سخت افزار قدیمی، برخی ویژگی ها را از دسترس کاربران این محصولات خارج خواهد کرد.

از طرف دیگر بر کسی پوشیده نیست که سال گذشته و در زمان عرضه iOS 8، کاربران با باگ های فراوانی در محصولات خود رو به رو گشتند و بروز رسانی های مکرر اپل برای مشکلات نسخه قبلی از پلتفرم، تا مدت ها ادامه داشت. در این نسخه اما به جای ارائه انبوهی از ویژگی های جدید، قرار بود تا تمرکز بر روی ارائه پلتفرمی پایدار قرار گیرد اما آنچنان که برخی از کاربران گزارش می کنند، شرایط، طبق وعده های قبلی اپل پیش نرفته اند.

گفته می شود که بعضی اپلیکیشن ها با مشکل توقف کارکرد مواجه شده اند. با این حال برخی از کاربران ادعا دارند که اقدام به نصب دوباره iOS 9 با روشی موسوم به Fresh Install [اقدام به فرمت دیوایس و سپس نصب دوباره پلتفرم] کرده اند اما باز هم مشکلاتی که پیشتر دیده شده بودند،‌ پابرجا باقی مانده اند. آیا شما نیز مشکل و باگ قابل توجهی را در iOS 9.0 مشاهده کرده اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (71 مورد)
  • Fatima
    Fatima | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    منم باگ های زیادی رو توش دیدم. به تازگی هم از اندروید مهاجرت کردم به iOS. باید بگم که آیفون کمی زد تو ذوقم. نه که بخوام بگم اندروید بی نقصه و آیفون مشکل دار، ولی انتظار این مشکلات و نواقص عجیب و غریب رو نداشتم. حتی گوشی قدیمی اندرویدی 2.3ام هم چنین مشکلاتی نداشت.
    فکر نمی کنم آپدیت به iOS 9.2 هم مشکلی رو رفع کنه. می خوام یه لیست از تمام مشکلاتش بنویسیم. فکر کنم یه لیست خیلی بلندبالا از آب دربیاد.
    iPhone 6s
    iOS 9.1

  • علی
    علی | ۴ مهر ۱۳۹۴

    سلام دوستان من یه مشکلی از دیروز وس گوشیم 1یش اومده
    گوشیم خود بخود خاموش میشه وقتی ام روشن میکنم انتن گوشیم رو سرچینگ میمونه ساعتم میره رو3:33
    بعد باز خود بخود خاموش میشه.بدجور اعصابمو داغون کرده>تورو خدا کمک کنید>ریسیت هم کردم ولی جواب نداد>
    5s هستش گوشیم

  • ehsan
    ehsan | ۳ مهر ۱۳۹۴

    دوستان من گوشیمو اپدیت کردم ب ios9با wifi ازخود گوشی بعد خاموش شد پر شد تا یجایی بعد از اود دیگ پرنمیشه دکمه پاور و هوم هم میگیرم دوباره میره همونجا stop شده از اون بیشتر پر نمیشه چ کار کنم ترو خدا کمک کنین دیونه شدم

  • amirreza
    amirreza | ۳ مهر ۱۳۹۴

    ایکون get در اپ استور محو شده چی کار کنم تازه اپدیت کردم به ای او اس ۹. کمکککککککک.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی