ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک امکان استفاده از ویدئو و تصاویر موقت برای پروفایل کاربری را به اپلیکیشن خود می آورد

کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک، به زودی قادر خواهند بود تا از روش های جدیدی برای شخصی سازی پروفایل خود و کنترل محتوای به اشتراک گذاری شده در آن بهره بگیرند. در بروزرسانی بعدی اپلیکیشن فیسبوک شاهد تغییرات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک، به زودی قادر خواهند بود تا از روش های جدیدی برای شخصی سازی پروفایل خود و کنترل محتوای به اشتراک گذاری شده در آن بهره بگیرند. در بروزرسانی بعدی اپلیکیشن فیسبوک شاهد تغییرات ریز و درشتی در رابط کاربری خواهیم بود.

بزرگترین تغییر، استقرار عکس پروفایل در مرکز صفحه است و بخش های دیگر، به منظور نمایش بهتر اطلاعات در مورد شما و دوستانتان در اطرافش قرار خواهند گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اما تصاویر پروفایل هم در نسخه بعدی با تغییراتی مواجه خواهد گشت. فیسبوک اعلام کرده که از این پس می توان از ویدئو برای تصویر پروفایل بهره گرفت.

این ویدئوهای کم حجم و دارای لوپ (چرخه بی پایان) برای کلیه کاربران فیسبوک قابل مشاهده خواهند بود. البته لازم به ذکر است که فیسبوک تنها شروع به آزمایش این قابلیت کرده و هنوز جزئیات بیشتری در مورد آن در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

03-Featured-Photos_CY_Final

به غیر از ویدئو، کاربران فیسبوک از این پس می توانند تصویری را به طور موقت برای پروفایل خود در نظر بگیرند؛ بدین صورت که با تنظیم یک بازه زمانی مشخص، این تصویر موقت از روی پروفایل برداشته شده و عکس اصلی جایگزین آن می گردد. از این قابلیت می توان برای مناسبت های مختلف بهره گرفت.

02_Temporary-Profile-Pic_Vacation

در زمینه حریم شخصی نیز کاربران به زودی می توانند روی حقایقی که در مورد آنها در صفحه پروفایل به نمایش درمی آید کنترل داشته باشند. در نسخه بعدی فیسبوک می توانید مواردی که دوست دارید در قسمت About به صورت عمومی به نمایش درآیند را انتخاب کنید. ضمنا امکان برگزیدن پنج عکس برای نمایش در قسمت بالای پروفایل از امکانات جدید نسخه بعدی فیسبوک خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۹ مهر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا هیچ شبکه اجتماعی جای Yahoo 360 رو واسم پر نکرد!

  • mohammadamin_abbasian
    mohammadamin_abbasian | ۹ مهر ۱۳۹۴

    فیس بوک دارهه کاری میکنه که انگار خودش از دنیای سایت ها و اینترنت جدا میکنه و کاری میکنه که انگار داخل دنیای اینترنتی دیگه ای هستی واقعا یه پیج هایی داره که مطالبش بهتر از بعضی سایت هاس

مطالب پیشنهادی