ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از سیستم دسکتاپ گیمینگ خود برای هدست وایو پرده برداشت

نمایشگاه CES 2015 ، یک پیام روشن داشت و آن اینکه آینده ای درخشان در انتظار واقعیت مجازی است. اچ پی هم قطعا این پیام را دریافت کرده و به همین خاطر است که همکاری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۳

نمایشگاه CES 2015 ، یک پیام روشن داشت و آن اینکه آینده ای درخشان در انتظار واقعیت مجازی است. اچ پی هم قطعا این پیام را دریافت کرده و به همین خاطر است که همکاری اش را با اچ تی سی آغاز کرد تا دستگاهی بسیار پیشرفته به نام  Envy Phoenix را برای گیمینگ با استفاده تکنولوژی واقعیت مجازی بسازد.

جالب اینجاست که این گجت در مقایسه با آنچه ارائه می دهد بسیار ارزان است و شرکت سازنده گفته، محصول در زمان عرضه اش یعنی ده روز دیگر حدودا 1700 دلار قیمت خواهد داشت.

کاربران این دستگاه می توانند پیکره بندی آن را پیش از خریدش مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. خود دستگاه نیز همراه با یک هارد درایو دو ترابایتی و پردازنده Core i7 سری K اینتل عرضه خواهد شد.

نسخه دیگری از این دستگاه هم همراه با کارت گرافیک مجزا به فروش می رود و می توانید از میان دو گزینه AMD Radeon R9 390x یا GTX 980 Ti انویدیا یکی را بر حسب نیاز خود انتخاب نمایید.

البته تنها قطعات و سخت افزار داخلی نیست که از یک دستگاه محصولی فوق العاده برای واقعیت مجازی می سازند. اچ پی اعلام کرده که هم اکنون مشغول مرتفع ساختن مشکلاتی است که درگیر کارت گرافیک این دستگاه است و احتمال می رود در فرایند استفاده از وایو اختلالاتی را به وجود آورد.

این دستگاه از نوعی سیستم خنک کننده مایع بهره می برد و تعدادی لامپ LED هم روی بدنه آن کار گذاشته شده اند که کاربر را در جریان وضعیت دمای کیس قرار می دهند.

اما تنها چیزی که همراه با Envy Phoenix در اختیارتان قرار نمی گیرد و جای خالیش حسابی احساس می شود خود وایو است. هنوز مشخص نیست که هدست واقعیت مجازی اچ تی سی چقدر قیمت دارد و چه زمانی قرار است که عرضه شود اما در هر صورت این را باید در نظر  داشه باشید که لازم است این دو محصول را به صورت مجزا خریداری کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی