ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه بازی Homefront: The Revolution مشخص شد [تماشا کنید]

همان طور که احتمالا در جریان هستید، چند سال پیش کمپانی THQ برای همیشه تعطیل شد و تمامی عناوین آن به کمپانی های مختلف فروخته شدند. بعد از این ماجرا، کمپانی Deep Silver حقوق بازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

همان طور که احتمالا در جریان هستید، چند سال پیش کمپانی THQ برای همیشه تعطیل شد و تمامی عناوین آن به کمپانی های مختلف فروخته شدند. بعد از این ماجرا، کمپانی Deep Silver حقوق بازی Homefront را خریداری کرد و ساخت نسخه جدید آن را به استودیوی خوش نام Crytek سپرد.

کمپانی دیپ سیلور به تازگی اعلام کرده که نسخه دوم بازی مورد بحث تحت عنوان Homefront: The Revolution در ماه مه میلادی عرضه خواهد شد. چندی پیش هم شایعه ای مطرح شد که از عرضه بازی در ماه مه حکایت می کرد؛ حالا به نظر می رسد که آن شایعه درست بوده است.

در همین حال، قرار است نسخه آزمایشی و بتای بازی نیز در ماه آتی میلادی به صورت انحصاری برای اکس باکس وان عرضه شود. جواز تجربه نسخه بتای Homefront جدید، از سوی مایکروسافت و دیپ سیلور صورت می گیرد و کاربران نقشی در آن نخواهند داشت. با این حال، امکان ثبت نام برای تربه فاز بتای Homefront: The Revolution از طریق وب سایت رسمی بازی میسر است.

جدا از اعلام تاریخ عرضه رسمی بازی، تریلری جدید از گیم پلی Homefront: The Revolution نیز منتشر شده که مشاهده آن می تواند با اطلاعات زیادی درباره جو حاکم بر بازی همراه باشد. بازی مورد بحث قرار است که در تاریخ 17 مه (28 اردیبهشت) برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی