ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل Music Memos را منتشر کرد؛ یک اپلیکیشن رکوردر برای موزیسین ها

برای کاربران iOS، همیشه Voice Memo ها ابزار پیش فرض برای ضبط صدای اجسام صدادار بوده اند. موزیسین ها نیز می توانند از این اپلیکیشن برای خلق موزیک بهره بگیرند، اما مطمئنا قبول دارید که امکانات و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

برای کاربران iOS، همیشه Voice Memo ها ابزار پیش فرض برای ضبط صدای اجسام صدادار بوده اند. موزیسین ها نیز می توانند از این اپلیکیشن برای خلق موزیک بهره بگیرند، اما مطمئنا قبول دارید که امکانات و کیفیت ضبط آن به پای دیگر اپلیکیشن های ویژه این کار نمی رسد.

به همین خاطر اپل، امروز همزمان با بروزرسانی اپلیکیشن GarageBand محصول نرم افزاری جدیدی برای موزیسین ها منتشر نموده است. اپلیکیشن Music Memos هنرمندان را قادر می سازد تا فری استایل ها و بداهه نوازی هایشان را در یک فرمت غیرفشرده ذخیره کرده و به امکاناتی ویژه برای ادیت آنها دسترسی داشته باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

وقتی که برای اولین بار اپلیکیشن را باز می کنید، با یک دکمه ضبط عظیم الجثه مواجه خواهید شد. حالا می توانید با گیتار چند آکورد بنوازید یا قطعه ای از پیانو را اجرا کنید تا قابلیت های فوق العاده Music Memos خودشان را آشکار کنند.

اپلیکیشن مورد بحث می تواند کارهای فوق العاده ای انجام دهد. مثلا سازتان را کوک کند، ریتم قطعه ای که می نوازید را تشخیص دهد و پس زمینه آهنگ را با ضرب های درام یا نت های گیتار بیس پر کند.

مثل دیگر محصولات اپل، در Music Memos نیز سازمان بندی خروجی ها بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر به کاربران امکان تگ خروجی ها بر اساس صدا و محل ضبط و همچنین امکان در نظر گرفتن سیستم امتیازدهی برای آن داده شده تا بتوانند محبوبیت آن در میان سایر کاربران اپلیکیشن را در سراسر دنیا دنبال نمایند.

Music Memo عمیقا با اپلیکیشن های GarageBand و Logic تعامل دارد، بنابراین پروژه هایی که در آن به راه انداخته اید را می توانید برای ویرایش حرفه ای تر، به لطف فضای ابری iCloud به این دو منتقل کنید.

کاربران Music Memo ضمنا می توانند برای اشتراک گذاری در سطح وسیع، آهنگ هایشان را مستقیما به سرویس Apple Music Connect بفرستند. اپلیکیشن Music Memo رایگان است و می توانید همین حالا آن را از اپ استور دانلود نمایید.

Music Memos

Music Memos

سازنده: Apple قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 122 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهربان
    مهربان | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    من ديشب كه منتشر شد هر دو رو دانلود كردم هم آپديت Garage Band هم اين اپ فوق العادرو واقعا نياز داشتم به اين اپليكيشن..Garage Gand خيلي كاربردي تر شده..حالا ميتونيد اپ هاي ديگرو (مثلاFigure) درست مثل سمپل هاي آهنگ سازي وارد كنيد و ازشون داخل GB استفاده كنيد..خيلي چيزاي جديد هم بهش اضافه شده..اهل دلاش آپديت كنن..خيلي عالي و كاربردي تر و حرفه اي تر شده ..?

  • hirsd
    hirsd | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    یعنی حرف نداره لعنتی

مطالب پیشنهادی