ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با «Juxt» آشنا شوید؛ ساعتی طراحی شده توسط Titan و هوشمند شده توسط HP

چندین رویکرد برای تولید یک ساعت هوشمند وجود دارد، یکی از این رویکردها این است که دیوایسی با صفحه نمایشی کوچک و تمام لمسی ساخته شود که گزینه های ارتباطی متعددی را به همراه داشته باشد و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

چندین رویکرد برای تولید یک ساعت هوشمند وجود دارد، یکی از این رویکردها این است که دیوایسی با صفحه نمایشی کوچک و تمام لمسی ساخته شود که گزینه های ارتباطی متعددی را به همراه داشته باشد و سیستم عاملی اختصاصی را اجرا کند. رویکرد دیگر نیز به این شکل خواهد بود که یک ساعت معمولی تولید نموده، اندکی آن را هوشمند سازی کرده و امکان ارتباطش را با تلفن های هوشمند هم فراهم بیاوریم.

واضح است که شیوه ی نخست به صورت معمول توسط شرکت های فعال در دنیای تکنولوژی مورد استفاده قرار می گیرد و بی شک راهکار دوم مناسب ساعت سازان سنتی است که در طراحی مکانیکی محصولات تخصص دارند، ولی می خواهند تولیدات شان را قدری مدرن سازند و آنها را با تکنولوژی های امروزی ترکیب نمایند.

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته میلادی اچ پی از طرحی با نام «مهندسی شده توسط اچ پی» پرده برداشت، که بر اساس آن قرار بود ساعت سازان معمول اقدام به طراحی ساعت کرده و سپس اچ پی با جای دادن تجهیزات اولیه در آنها قدری این ساعت ها را هوشمند سازد.

در راستای طرح یاد شده امروز شرکت هندی «Titan» با همراهی اچ پی از ساعتی هوشمند و البته زیبا با نام «JUXT» پرده برداشته. اسمارت واچ مورد بحث بندی چرمی و شکیل دارد، می تواند در برابر فشار آبی معادل ۵ اتمسفر مقاومت نماید (ساعت در زیر باران، حین دوش گرفتن و یا شنا در آبهای کم عمق به مشکلی بر نمی خورد)، بدنه ی استیل ضد خش آن ضد آلرژی نیز هست و سطحش هم با شیشه ی مقاوم مینرال پوشانده شده.

صفحه ی دستگاه از الگوی «لانه زنبوری» پیروی می کند و در بخشی از این صفحه یک نمایشگر کوچک مستطیل شکل و سیاه و سفید OLED کار گذاشته شده تا بتوانید از طریق آن اعلانات مربوط به تماس ها، پیامک ها، ایمیل ها، شبکه های اجتماعی و... را مشاهده کنید. ضمناً این ساعت می تواند از طریق ویبره های مختلف به کاربر کمک نماید تا اعلان های گوناگون را از یکدیگر تمیز دهد.

علاوه بر آنچه ذکر گشت JUXT قادر به دنبال کردن فعالیت های جسمانی-ورزشی فرد به صورت ابتدایی نیز هست و با هر دو پلتفرم اندروید و iOS نیز سازگاری کامل دارد.

این اسمارت واچ در انواع استیل ضد خش، تیتانیوم و رز گلد به بازار عرضه خواهد شد و بر حسب گزینه ی انتخابی خود می بایست برای خریدش هزینه ای مابین ۲۳۵ الی ۲۹۵ دلار را بپردازید.

ضمناً فراموش نکنید برای جفت شدن دیوایس فوق الذکر به موبایلی با اندروید ۴.۴ یا iOS 8 به بالا نیاز خواهید داشت و به صورت معمول هم ساعت هوشند JUXT باتری اش پس از هر بار شارژ ۵ روز دوام می آورد.

Titan-Juxt_1-w600

Titan-Juxt_2-w600

Titan-Juxt_3-w600

Titan-Juxt_4-w600

Titan-Juxt_5-w600

Titan-Juxt_6-w600

Titan-Juxt_8-w600

Titan-Juxt_9-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alex
    alex | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    درگاه شارژ را توی عکس نشون ندادید

    • hamid
      hamid | ۲ بهمن ۱۳۹۴

      توی عکس نمای زیر ساعت، اون دو تا نقطه ی مسی-طلایی رنگ، برای شارژ هستند

مطالب پیشنهادی