ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک میلیارد دستگاه ساخته شده به دست اپل اکنون در سراسر جهان فعال هستند

در خلال برگزاری مراسم اپل برای انتشار آمار و ارقام عملکرد این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۱۶، تیم کوک یک خبر بسیار مهم را نیز منتشر کرد. مدیر عامل شرکت مورد بحث ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

در خلال برگزاری مراسم اپل برای انتشار آمار و ارقام عملکرد این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۱۶، تیم کوک یک خبر بسیار مهم را نیز منتشر کرد.

مدیر عامل شرکت مورد بحث اشاره کرد که حالا یک میلیارد دستگاه ساخته شده به دست این کمپانی در سراسر جهان فعال هستند. این شرکت قبلا و در انتهای سال ۲۰۱۴ بیان کرده بود که موفق به فروش یک میلیارد دستگاه مبتنی بر iOS شده اما حالا خبر می دهد که یک میلیارد کاربر فعال از تمام محصولات این شرکت استفاده می کنند.

این محصولات شامل همه سخت افزارهایی می شوند که اپل به فروش می رساند، از آیفون، آیپد، آیپاد بگیرید تا کامپیوترهای مک و حتی اپل واچ.

اپل می گوید که تعداد این دستگاه ها را از طریق اتصال آنها به iCloud و App Store تشخیص می دهد.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت یاد اظهار می کند: «استفاده از سرویس های مختلف در این دوره با افزایش قابل توجهی رو به رو بود و به همین شکل می توان گفت که اکنون بیش از یک میلیارد دستگاه ساخته شده به دست اپل به آنها (اپ استور و آی کلاود) متصل می شوند.»

لازم به اشاره است که برای اولین بار اپل چنین اعداد و ارقامی از تعداد کاربران فعال دستگاه هایش ارائه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهربان
    مهربان | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    ??????

  • هادی
    هادی | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    سلام آقای مستکین، خیلی جالبه، شما خودتون ۵ ساعت پیش تو پست «سود خالص ۱۸.۴ میلیارد دلاری؛ اپل یک بار دیگر رکورد شکنی کرد» نوشتید که «اپل در این میان بیان نمود که در ۹۰ روز گذشته، پلتفرم نرم افزاری iOS بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشته»...
    اونوقت تو این پست، بازم خودتون، توشتید که «اپل خبر می دهد که یک میلیارد کاربر فعال از تمام محصولات این شرکت استفاده می کنند.
    این محصولات شامل همه سخت افزارهایی می شوند که اپل به فروش می رساند، از آیفون، آیپد، آیپاد بگیرید تا کامپیوترهای مک و حتی اپل واچ.»
    یعنی ممکنه یا آدم، اینقدر حافظه اش ضعیف باشه که دو تا پست پشت سرهم با ۴ ساعت فاصله رو، با همچین تناقضی بنویسه؟...لطف می کنید بگید کدوم خبرش درسته؟

  • hirad
    hirad | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    oooofff

مطالب پیشنهادی