ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Can Knockdown 3؛ یک چالش سخت هدف گیری

بازی محبوب استودیوی اینفینیت دریمز، بالاخره پس از مدت های طولانی به پلتفرم ویندوزفون پا گذاشت. Can Knockdown 3 یک بازی جذاب مبتنی بر قوانین فیزیک است که باید در آن، توپ های بیسبال را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بازی محبوب استودیوی اینفینیت دریمز، بالاخره پس از مدت های طولانی به پلتفرم ویندوزفون پا گذاشت. Can Knockdown 3 یک بازی جذاب مبتنی بر قوانین فیزیک است که باید در آن، توپ های بیسبال را با نهایت دقت و قدرت به سمت قوطی های حلبی پرتاب کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فیزیک باورنکردنی Can Knockdown 3، هر گیمری را مات و مبهوت خودش می کند. در 60 مرحله چالش برانگیز این بازی، هدف سرنگون کردن تمام قوطی های حلبی است که روی هم سوار شده اند.

Can Knockdown 2

باید هدف بگیرید، قدرت را تنظیم کنید و پرتاب تان را به سوی نقطه درست انجام دهید که تمام قوطی ها سرنگون شوند. اما بازی به این سادگی ها که فکرش را می کنید نیست.

بعضی قوطی ها ممکن است جلوی چشم و ثابت باشند، اما قوطی هایی هم هستند که باید از پشت یک مانع یا هنگامی که در حال حرکتند به سمتشان شلیک کنید. بعضی قوطی ها هم حاوی مواد منفجره هستند تا با پرتاب به سوی آنها، با موج انفجاری که ایجاد می کنند بتوانید قوطی های بیشتری را به زمین بیندازید.

توپ ها هم در Can Knockdown 3 همیشه ثابت نیستند؛ ممکن است از یک طرف صفحه، به طرف دیگر قل بخورند. بنابراین هدف گیری دقیق و تنظیم زمان پرتاب، مهم ترین عوامل پیشروی شما در بازی و حل معماهای مراحل هستند.

در نسخه رایگان بازی می توانید ۶۰ مرحله را تجربه کنید، اما اگر خواستار معماهای سخت تر و مراحل بیشتر باشید، بازی یک نسخه کامل با صد مرحله اضافی هم دارد که با 1.99 دلار پرداخت درون برنامه ای قابل خریداری است.

در هدف گیری ادعا دارید؟ همین حالا Can Knockdown 3 را در موبایل هایتان نصب کنید و مهارتتان را به رخ کل دنیا بکشید.

Can Knockdown 3

Can Knockdown 3

سازنده: .Infinite Dreams Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 54 / 65 / 60 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bawar
    bawar | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    این رو چند سال پیش تموم كردم و بە خاطرها پیوستە، ولی هركی تجربە نكردە حتما بازیش كنە!

مطالب پیشنهادی