ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس iTunes Radio رسما از حالت رایگان خارج شد

یکی از اصلی ترین دلایلی که اپل توانست با کمپانی های ساخت و ارائه موسیقی وارد همکاری شده و Apple Music را تولید نماید این بود که این سرویس موسیقی نسخه رایگان نداشته باشد تا ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

یکی از اصلی ترین دلایلی که اپل توانست با کمپانی های ساخت و ارائه موسیقی وارد همکاری شده و Apple Music را تولید نماید این بود که این سرویس موسیقی نسخه رایگان نداشته باشد تا این شرکت ها بتوانند میزان عایدی خود از آن را به طور دقیق محاسبه نمایند.

اما پیرو سیاستی که بیشتر کمپانی های بزرگ و شناخته شده دارند، شرکت ساکن کوپرتینو نیز در ابتدای ارائه سرویس موسیقی خود آن را به طور موقتی به صورت رایگان عرضه کرد تا کاربران را جذب نماید.

بد نیست یاد آوری نمائیم که سرویس رادیو آیتونز از سال 2013 تاکنون بر مبنای آگهی های تبلیغاتی بوده و علاقه مندان به استفاده از آن مجبور به پرداخت حق اشتراک نبوده اند. اما بر مبنای اعلام رسمی اپل، کاربران از این پس برای بهره گرفتن از این خدمات باید مشترک اپل موزیک شده و آبونمان آن را پرداخت کنند.

در راستای این طرح فقط ایستگاه رادیویی Beats 1 همچنان به صورت رایگان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اگر از کاربران محصولات اپل هستید اما دوست ندارید برای شنیدن موسیقی های دلخواه خود پولی پرداخت نمائید، می توانید از سرویس های دیگری همانند اسپاتیفای استفاده کنید که قادر است بر اساس خواننده یا موزیک مورد علاقه تان برای شما موسیقی پخش کند. یا حتی سرویس پلی موزیک گوگل نیز علاوه بر قابلیت ذکر شده، قادر است بر مبنای حالت روحی یا کاری که در حال انجام آن هستید برایتان آهنگ های مناسبی را انتخاب و استریم نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی