ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بهره مند از اوبونتو فبلت Meizu PRO 5 در MWC امسال رونمایی می شود [شایعه]

مِیزو یک شرکت چینی تولید کننده تلفن همراه است که تا همین دو سال پیش نامش برای خیلی ها شناخته شده نبود. این شرکت در بازه زمانی دو ساله اخیر، رشد خوبی را تجربه کرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

مِیزو یک شرکت چینی تولید کننده تلفن همراه است که تا همین دو سال پیش نامش برای خیلی ها شناخته شده نبود. این شرکت در بازه زمانی دو ساله اخیر، رشد خوبی را تجربه کرده است و در کانون توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته.

مِیزو در سال 2014 میلادی بالغ بر 4.4 میلیون اسمارت فون را به فروش رساند و در سال گذشته این رقم را به 20 میلیون دستگاه افزایش داد که جهشی قابل توجه برای آن را نشان می دهد.

شرکت مورد بحث در سالی که گذشت حدودا 5 الی 6 دستگاه مختلف را رونمایی کرد که از آن میان Meizu PRO 5 را می توان قدرتمندترینشان دانست.

این اسمارت فون تنها موبایلی است که اسنپدراگون 820 را در خود ندارد و در عوض توان پردازشی مورد نیازش را از چیپست اگزینوس 7420 تامین می کند. حالا خبر رسیده که شرکت چینی مورد بحث قصد دارد نسخه دیگری از این پرچمدار را با بهره گیری از سیستم عامل اوبونتو ارائه نماید.

در واقع میزو پیشتر با شرکت کنونیکال (که کار توسعه اوبونتو را بر عهده داشته) همکاری هایی را انجام داده بود و حاصل آن همکاری نیز نسخه بهره مند از اوبونتوی Meizu MX4 بود.

اما در مورد PRO 5 باید بگوییم با استناد به دو عکس لو رفته، این دستگاه حداکثر ظرف هفته های آتی رونمایی می شود و حتی پیش بینی شده که این اتفاق در جریان کنگره جهانی موبایل که قرار است اوایل اسفند ماه در بارسلون برگزار شود، رخ دهد.

امکانات PRO 5 هم به یک نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED با رزلوشن 1080p (برابر با 1920 در 1080 پیکسل)، 3 تا 4 گیگابایت رم و 32 الی 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء خلاصه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آرمان
    آرمان | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    کاش توی ایران هم میومد

  • Nexusfive
    Nexusfive | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    عالیه

مطالب پیشنهادی