ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گلکسی J7 2016 با چیپست 7870 همراه خواهد بود

سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های تلفن هوشمند در دنیا به شمار می رود که محصولات متنوعی در این حوزه تولید و روانه بازار می نماید. محصولات این شرکت در قیمت و مشخصات تنوع ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های تلفن هوشمند در دنیا به شمار می رود که محصولات متنوعی در این حوزه تولید و روانه بازار می نماید. محصولات این شرکت در قیمت و مشخصات تنوع بسیار زیادی دارند تا هر قشر از جامعه را تحت پوشش خود داشته باشند.

در همین راستا باید گفت که این غول تکنولوژی کره ای در سال گذشته میلادی موبایلی به نام گلکسی J7 عرضه نمود که به دلیل داشتن دوربین دوم بسیار عالی به همراه فلاش مورد توجه مشتری های علاقه مند به سلفی قرار گرفته بود. اکنون پس از یک سال این کمپانی در نظر دارد نسل دوم از این دستگاه را تولید نماید که به J7 2016 موسوم است.

J7 اصلی همانند دیگر اسمارت فون های سامسونگ با توجه به منطقه ای در آنها عرضه می گردد به یکی از چیپست های اسنپدراگون کوالکام یا تراشه ی خود کمپانی مورد بحث یعنی اگزینوس مجهز است. به نظر می رسد نسخه جدید آن نیز همین روال را خواهد داشت با این تفاوت که چیپست اگزینوس آن به جای 7580 از نوع 7870 خواهد بود.

این اطلاعات امروز در پایگاه داده Geekbench منتشر گشته و بر اساس آن، شماره مدل موبایل یاد شده SM-J710FN خواهد بود. اگزینوس 7870 به صورت 8 هسته ای و با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی طراحی شده و گویا عملکردی مشابه اسنپدراگون 615 دارد.

همچنین گفته می شود مدل 2016 موبایل J7 با چیپست اگزینوس با 2 گیگابایت رم همراه است و نمونه ی اسنپدراگون آن 3 گیگابایت رم خواهد داشت. بعلاوه سیستم عامل هر دو مدل نیز به صورت پیش فرض نسخه مارشملوی اندروید خواهد بود.

موبایل یاد شده در تست های بنچمارک تک هسته ای و چند هسته ای در رتبه ی بالاتری از چیپست  7580 قرار گرفته. با این تفاسیر باید اذعان داشت با اینکه این تلفن هوشمند هنوز یک میان رده محسوب می گردد اما یک سر و گردن بالاتر از نسخه اصلی J7 ظاهر شده است.

در آخر نیز جا دارد اشاره نمائیم که این دیوایس با داشتن دوربین قوی، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش فول اچ دی، همچنان برای کاربرانی که به دوربین سلفی موبایل خود اهمیت زیادی می دهند یک گزینه ی عالی برای خرید به شمار خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی