ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برنامه تعمیر کارت گرافیک معیوب مک پرو های خود را آغاز کرده است

در صورتی که از کاربران مک پروهای مدل اواخر ۲۰۱۳ هستید، لازم است خبر ناخوشایندی را به اطلاع شما برسانیم. بر اساس گزارش های دریافتی توسط سایت MacRumors، مک پرو های خارج شده از خط تولید در این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در صورتی که از کاربران مک پروهای مدل اواخر ۲۰۱۳ هستید، لازم است خبر ناخوشایندی را به اطلاع شما برسانیم. بر اساس گزارش های دریافتی توسط سایت MacRumors، مک پرو های خارج شده از خط تولید در این بازه زمانی به مشکل کارت گرافیک دچار هستند و اپل به همین دلیل برنامه تعمیر این کامپیوترها را آغاز کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود در این گزارش، کارت گرافیک مک پرو های ساخته شده در بازه ۸ فوریه ۲۰۱۵ تا ۱۱ آوریل ۲۰۱۵ از مشکلی رنج می برد که امکان دارد به خرابی تصویر، هنگ سیستم، ریستارت ناگهانی، مشکل در بوت و عدم پخش تصویر منجر گردد.

با مراجعه به بخش پشتیبانی در وب سایت اپل مشاهده خواهید کرد که مشکلات یاد شده چندان هم نادر نیستند و گزارش های متعددی از خریداران این محصولات در این زمینه روی سایت شرکت ساکن کوپرتینو به ثبت رسیده است.

در صورتی که چنین مشکلاتی را تجربه نکرده باشید، می توان گفت که دستگاه شما در زمره نمونه های سالم قرار می گیرد، اما در غیر این صورت لازم است بدانید که اپل این موضوع را اعلام عمومی نکرده و به شکل خصوصی تلاش خواهد کرد تا با خریداران مک پرو های ساخته شده در این بازه زمانی تماس حاصل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Silent Sun
    Silent Sun | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    خراب بودن مشکل نیست داره درست میکنه
    ولی بدشانسایی که تو ایران خریدن واویلا
    البته این بدبختی ما شامل همه محصولات هست
    مثل asus,gigabyte و... (همه) که شرکتای گارانتی بهونه های خوبی برای این مواقع دارن

    • هادی
      هادی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

      دقیقا مثل بلایی که سر من اومد، بعد از خرید لپتاپ Dell XPS 13 ، لپتاپی که مشکل گرافیک و فن داشت و خیلی زود کارت گرافیکش میسوخت...تو همه کشورها مادربرد لیپتاپ های گرافیک سوخته رو به رایگان تعویض می کردن، ولی ما تو ایران...بعد از هزار ساعت سر و کله زدن با گارانتی هیچی عایدمون نشد...

مطالب پیشنهادی