ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مجرمان زیر ذره بین؛ معرفی بازی Agent Alice

تقریبا از زمان عرضه اسمارت فون های مجهز به نمایشگر لمسی به بازار و فراگیر شدنشان میان مردم، بازی های فکری سبک اشاره و کلیک که قبلا در انحصار پی سی بودند، کم کم در پلتفرم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

تقریبا از زمان عرضه اسمارت فون های مجهز به نمایشگر لمسی به بازار و فراگیر شدنشان میان مردم، بازی های فکری سبک اشاره و کلیک که قبلا در انحصار پی سی بودند، کم کم در پلتفرم موبایل هم جان گرفتند. عناوین خوش ساختی مثل The Silent Age، Machinarium و The Room به پلتفرم موبایل پا گذاشته و با استقبال فوق العاده ای از کاربران مواجه شدند، و رفته رفته پای ژانرهای فرعی این بازی ها هم به پلتفرم موبایل باز شد.

Agent Alice استودیوی Wooga، تقریبا آخرین بازی موفق ژانر فرعی Hidden Object در پلتفرم موبایل محسوب می شود که به خاطر معماهای چالش برانگیز، گرافیکی چشم نواز و گیم پلی ای قابل قبول، توانسته نظر منتقدین و کاربران را به خود جلب کند.

3

قهرمان داستان این بازی، مأمور ویژه آلیس، آمده تا بدترین کابوس مجرمان باشد. وظیفه شما در بازی، همراهی با او در صحنه های جرم و جنایت و پیدا کردن سرنخ هاست؛ سرنخ هایی که باید با تفکر، ریزبینی و لمس گوشه و کنار بازی بیابید تا بتوانید مجرمان را شناسایی و تحویل قانون دهید.

بر خلاف بازی های رانر و اکشن که در آنها واکنش سریع حرف اول را می زند، در بازی هایی همچون Agent Alice باید رویه ای معکوس را در پیش بگیرید، یعنی با صبر و شکیبایی و در کمال آرامش بازی را به جلو پیش ببرید. بنابراین اگر حوصله کارهایی مثل حل معما و جستجو به دنبال اشیای ریز را ندارید، توصیه می کنیم ابدا به Agent Alice نزدیک نشوید.

4

در هر صحنه جرم، اشیائی پنهان شده اند که می توانند سرنخی برای رسیدن به مجرم باشند، و وظیفه مأمور ویژه آلیس یا بهتر بگوییم شما، پیدا کردن آنها و ایجاد ارتباط میان آنهاست.

گاهی اوقات رسیدن به یک مجرم، به سادگی یافتن شیئی پنهان در گوشه و کنار محیط بازیست، اما بعضی وقت ها باید مینی گیم های چالش برانگیزی را به اتمام برسانید. تعداد اشیای پنهان در هر لوکیشن مشخص است، و تا همه آنها را پیدا نکنید نخواهید توانست به مراحل بعدی راه پیدا کنید.

گیمرهای هاردکور مطمئنا برای پیشروی در Agent Alice به راهنمایی احتیاج ندارند، اما بازی چندین آیتم کمکی برای یافتن سرنخ ها در اختیار کاربران قرار داده که از طریق پرداخت درون برنامه ای قابل دسترسی هستند.

این بازی فکری بسیار زیبا و چالش برانگیز را می توانید به رایگان در iOS و اندروید تجربه کنید.

Agent Alice

Agent Alice

سازنده: Wooga قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 89.5 / 49.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • zakaria9
    zakaria9 | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    دان کردم اما موقع اجرا تا چند درصد میره بعد قطع میشود روی ای او اس 9.2.1

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    من واقعا از این سبک بازی ها خوشم میاد و پیشنهاد می کنم که بال های تاریکی که بازی ایرانی اخیر به همین سبک هست رو از دست ندید...

مطالب پیشنهادی