ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام، در آپدیت بعدی میزان دفعاتی که ویدیوها تماشا شده اند را نمایش می دهد

اینستاگرام در حال ایجاد تغییراتی بزرگ است که طی چند هفته آینده به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. مهم ترین تغییر، اضافه شدن شمارشگری است که نمایش می دهد هر ویدیو، چندین بار توسط دنبال کنندگان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اینستاگرام در حال ایجاد تغییراتی بزرگ است که طی چند هفته آینده به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. مهم ترین تغییر، اضافه شدن شمارشگری است که نمایش می دهد هر ویدیو، چندین بار توسط دنبال کنندگان و دیگر کاربران اینستاگرام مشاهده شده است.

در حقیقت، خبری از لایک ها نیست و فقط تعداد دفعاتی که ویدیو توسط کاربران تماشا شده نمایش داده می شود. هر بار که ویدیو توسط شخص مشاهده و تکرار شود، یک عدد به ارقام آن اضافه خواهد شد. با این حال همچنان می توانید تعداد لایک ها را هم با لمس عبارت views مشاهده کنید اما در حالت عادی و صفحه اصلی، فقط تعداد تماشا نشان داده می شود.

اینستاگرام در بلاگ رسمی خود به تغییرات بیشتری که سال آتی اعمال خواهند شد هم اشاره کرد و نوشت: «اضافه کردن شمارشگر تماشای ویدیوها، اولین گام امسال ما، برای بهبود نحوه نمایش کلیپ ها در اینستاگرام خواهد بود.»

با این ترفند، میزان محبوبیت ویدیوها دیگر با معیار اختیاری لایک ها سنجیده نمی شود، در عوض تعداد دفعاتی که ویدیو تکرار شده نشانگر پرطرفدار بودن آن خواهد بود. به هر حال، هر دو، معیارهایی مجزا هستند و طی هفته های آینده، کاربران اینستاگرام قادر به بهره جستن از آن خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    یکی که انگلیسیش خوبه به اینا پیام بده قابلیت پخش خودکار ویدئو رو با وای فای دستی کنند
    بابا حجممون به فنا رفت !
    مثل تلگرام اگه میشد انتخاب کرد که عکس و ویدئو رو دستی باز کنیم خیلی خوب بود

مطالب پیشنهادی