ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ای مخصوص از Hitman Go برای پی سی و پلی استیشن 4 به زودی عرضه می شود

کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس به تازگی اعلام کرده بازی Hitman Go، عنوانی اسپین آف که پیش از این برایی پلتفرم های موبایل عرضه شده بود، قرار است اواخر ماه جاری میلادی روی سه پلتفرم دیگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس به تازگی اعلام کرده بازی Hitman Go، عنوانی اسپین آف که پیش از این برایی پلتفرم های موبایل عرضه شده بود، قرار است اواخر ماه جاری میلادی روی سه پلتفرم دیگر پی سی، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 4 نیز منتشر شود.

اسکوئر انیکس ضمن تایید عرضه بازی اعلام نموده که Hitman Go هیچ تفاوتی با نسخه موبایل نخواهد داشت با این حال کیفیت دیداری آن افزایش یافته و محتویات جدیدی به گیم پلی اضافه شده.

این نسخه از Hitman Go که دست کمی از یک نسخه Definitive Edition ندارد، از تروفی پلاتینیوم روی کنسول های پلی استیشن و نیز قابلیت های Steamworks روی پلتفرم پی سی و استیم پشتیبانی به عمل می آورد.

قیمت Hitman Go هنوز روی پلتفرم های جدید مشخص نیست اما نسخه iOS بازی در کنار چند بسته الحاقی با قیمت 5 دلار روی اپ استور عرضه شد. در همین حال هنوز تکلیف نسخه اکس باکس وان نیز مشخص نشده و اسکوئر انیکس صحبتی در این باره به میان نیاورده است. Hitman Go در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند) عرضه خواهد شد. در پایین تریلر کوتاه بازی قابل تماشاست:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی