ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گروه 3DM ادعا می کند قفل Denuvo را کرک کرده است

گروه شناخته شده 3DM که مدت هاست که به کرک کردن بازی های پی سی مشغول است، چندی پیش مرخصی یک ساله خود را اعلام کرد تا ضمن انتشار ندادن نسخه کرکی بازی ها، شاهد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

گروه شناخته شده 3DM که مدت هاست که به کرک کردن بازی های پی سی مشغول است، چندی پیش مرخصی یک ساله خود را اعلام کرد تا ضمن انتشار ندادن نسخه کرکی بازی ها، شاهد تاثیرگذاری آن روی آمار فروش بازی ها باشد.

عده بسیاری، این تاکتیک را نتیجه عدم توانایی چینی ها در برابر قفل Denuvo دانستند. قفل Denuvo هم اکنون روی بازی های بسیاری قرار گرفته که از جمله آن ها می توان به Just Cause 3 و Rise of the Tomb Raider اشاره کرد. حتی بازی های قدیمی تری نظیر FIFA 16 هم کرک نشده اند و بعید به نظر می رسد این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ دهد.

اما حالا، Bird Sister، سخنگو و رهبر گروه در بیانیه ای اعلام کرد که دلیل مرخصی یک ساله، عدم توانایی شان در شکستن قفل نبوده و گروه 3DM همین حالا هم موفق به انجام این کار شده است اما بنا به همان اهداف پیشین، دلیلی برای انتشار آن نمی بیند.

قفل Denuvo تغییرات قابل توجهی طی سال های اخیر داشته و به ادعای توسعه دهندگانش هیچ تاثیری روی کیفیت اجرای بازی ها نمی گذارد. اجرای عالی Rise of the Tomb Raider روی پی سی گواه همین ماجرا است. با این حال، 3DM قبل تر پیش بینی کرده بود که تا دو سال آینده، کرک کردن بازی های پی سی غیر ممکن خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • MOHAMAD
    MOHAMAD | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    پس FAR CRY 5 چی؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی